دسته‌ها
کلمات | مقاله، یادداشت، گزارش

پیام مهم حجت الاسلام قاسمیان درباره خروج از برجام برای حفظ دست برتر مؤمنان

حجت الاسلام قاسمیان با انتشار پیامی مهم درباره رویدادهای اخیر پیرامون برجام و آزمایش الهی مسلمانان و شهادت سپهبد سلیمانی و تحریم های جدید رژیم شیطانی آمریکا نکاتی نوشتند که در ادامه مطلب میخوانیم. همراه بنیانا باشید

متن پیام حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان که در کانال های رسمی ایشان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام ننگین برجام گرچه تنش‌زدایی با نظام سلطه را بهانه کار خود کرده بود، توسط ستون پنجم داخلی و «فی قلوبهم مرضِ» بی جیره و مواجب دشمن طراحی شد تا نتیجه خوش بینی و اعتماد به دشمن و عدم اعتماد به وعده‌های الهی و فرامین و راهبردهای امام انقلاب بر همگان واضح شود. تا به امروز چنان حفره‌های حقوقی این مولود حرام عیان شده که کسی دیگر یارای دفاع ندارد و چشم‌های بسیاری از آزادمردان را باز کرد.

منتها بصیرت به دیدن گذشته نیست که البته کورباطنانِ به آیات الهی از درک گذشته هم عاجزند «و ما انت بمسمع من فی القبور» بلکه آینده است که در انتظار است.

از آنجاییکه خدای متعال، قوم‌های برگزیده و قیام کرده را با تنبیه، تطهیر و عفو می‌کند با شهادت سردار قاسم سلیمانی ملت را هم تنبیه کرد و هم در معرض آزمون «فقاتلوا ائمة الكفر» و #انتقام_سخت قرار داد تا عزت ابدی را برای آنها رقم بزند.

به شهادت خود حضرت آقا این انتقام انجام نشد و صرفاً سیلی زده شد. لذا کار ملت ایران سخت‌تر شد. روز به روز فشارها و خرابکاری‌ها زیادتر شد.

خدای متعال مجددا ملت ایران را بخشید «ثم عفونا عنکم من بعد ذلک» و او را در آزمون جدیدی قرار داد تا یکبار دیگر عزت جهانی را به فضل الهی برای خودشان بخرند.

این فرصت طلایی با مکانیزم ماشه در اختیارمان است. اگر سربلند شدیم که پیروزی‌های بعدی در انتظارمان است و چنانچه شکست خوردیم در جایگاه بسیار اسفناک و بدی خواهیم نشست «ضربت علیهم الذله و المسکنه و باءوا بغضب من الله»

امروز همان ستون پنجم چشمانش از ترس بی اختیار در حدقه می‌چرخد «تدور اعینهم کالذی یغشی علیه من الموت» و صبر و شکیبایی ذلیلانه را به انتظار انتخابات آمریکا پیشنهاد می‌دهد که همان مردودی در آزمون است.

جواب قاطع، کاهش تعهدات برجامی یا حتی توقف تعهدات نیست بلکه در مرحله اول خروج از برجام «و اما تخافن من قوم خیانة فانبذ الیهم علی سواء» و گام دوم به سرعت خروج از NPT است تا دست برتر مؤمنان حفظ شود «و انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین» در غیر این صورت تیه و سرگشتگی طولانی، ملت را خواهد گرفت و تا پای‌بوسی نظام سلطه پیش خواهد رفت و نخ تسبیح نظام پاره خواهد شد
«لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم»

والعاقبه للمتقین
۱۸ شهریور ۹۹
غلامرضا قاسمیان


حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و مؤسس حوزه علمیه مشکات و رئيس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی هستند. هم چنین جلسات درس و تفسیر قرآن ایشان برگزار میشود که می توانید برای پیگیری سخنرانی ها صفحات مجازی ایشان را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. برای باز شدن روی لینک های روبرو بزنید» | کانال ایتاکانال بلهکانال سروشکانال تلگرامصفحه اینستاگراموب سایت رسمی


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات