دسته‌ها
کیوسک

شماره 411 نشریه ۹ دی منتشر شد [ + لینک خرید از سایت جار ]

شماره 411 ام هفته نامه ۹دی؛ از شنبه روی دكه های مطبوعات یا سایت جار خرید کنید… در ادامه مطلب نگاهی به فهرست مهم ترین مطالب و مقالات این شماره از نشریه نه دی می اندازیم… همراه بنیانا باشید

گزیده ای از عناوین مطالب این شماره از نشریه نه دی :

🔸 حکم سبک برای دانه درشت

🔹 قانع نشدن مردم از حکم دادگاه در پرونده جرائم سنگین اکبر طبری در مقایسه با حکم اعدام برای سلطان سکه، فاضل خداداد و مه آفرید خسروی

🔸 بی کفایت ترین رئیس

🔹 عدم تحمل انتقادات اصولی وحید جلیلی و وحید یامین پور درباره اشکالات جدی صدا و سیما

🔸 طوبای خرد

🔸 ساماندهی فضای مجازی جلوی هزینه اضافی اینترنت را می‌گیرد

🔸 با محافظه‌کاری میانه‌ای نداشت

🔸 استیضاح وزیر ضعیف!

♨️ فروش نسخه الکترونیکی هفته نامه ۹ دی ♨️

با توجه به درخواست مکرر برخی علاقمندان داخلی و بویژه عزیزان خارج از کشور، از سال ۹۸ فروش نسخه دیجیتال ۹دی آغاز شد. شما می توانید با خرید نسخه الکترونیکی نشریه نه دی از سایت جار که با تخفیف ویژه هم عرضه شده است مقالات این نشریه را روی موبایل یا رایانه خود بخوانید. برای ورود به صفحه نشریه در سایت جار و خرید نسخه PDF نه دی روی این لینک بزنید.

هم چنین پیشنهاد می کنیم صفحات مجازی مسئول هفته نامه نه دی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا از جدیدتری اخبار نشریه مطلع شوید. شما می توانید حجت الاسلام رسایی را در پیام رسان ایتا با شناسه rasaee دنبال کنید. هم چنین کانال ایشان را در تلگرام با شناسه www_rasaee_ir دنبال کنید. صفحه آقای رسایی در اینستاگرام با نزدیک 300 هزار دنبال کننده با شناسه rasaee.ir دنبال کنید یا در توییتر اکانت hamidrasaee را دنبال نمایید.

در مناسبت های مختلف هم بخشی از مقالات نشریه در کانال آن منتشر میشود که خواندن آن ها بسیاری مفید است. کانال نشریه نه دی در ایتا با شناسه noheday در دسترس شماست و در تلگرام هم شناسه www_9DAY_IR برای کانال نشریه نه دی ثبت شده است.


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات