دسته‌ها
دانلود

دانلود قرآن صوتی با ترجمه فارسی آیه به آیه (با صدای استاد کبیری)


زندگی روزمره کنونی و گرفتاری های موجود به قدری باعث سرگرمی شده است که فرصت کمی جهت خواندن قران و بهره  گیری از ایات هدایتگر آن دست می دهد

از طرفی روزانه زمان های تلف شده زیادی هست که مجبور به گذاراندن آن هستیم، مدت زمانی که از خانه تا محل کار، گاه مجبور به گذاران ساعت ها در اتومبیل، اتوبوس و یا مترو  هستیم. در این زمان ها می توانیم با گوش فرا دادن به آیات قرآن صوتی هم با قرآن نزدیکتر شویم و بهترین استفاده را از این زمان ها ببریم

اکثر فایل های قرآن صوتی موجود از تلاوت قران فاقد ترجمه هستند و همچنین کیفیت صدای بالایی ندارند و همین باعث می‌شود به دلیل عدم فهم دقیق پیام آیه برای ما فارسی زبانان پس از مدتی گوش دادن به آن برایمان کمی خسته کننده شود.

آنچه در اینجا برای شما آماده ساخته ایم( قرآن صوتی ) تلاوت قران به صورت ترتیل با کیفیت بالا و ترجمه فارسی آن به صورت آیه به آیه است.

دانلود قرآن صوتی با ترجمه فارسی آیه به آیه (با صدای کبیری)
دانلود قرآن صوتی با ترجمه فارسی آیه به آیه (با صدای کبیری)

ويژگی های این مجموعه قران صوتی به همراه ترجمه فارسی آیه به آیه :

– ۱۶۰ساعت ترتیل و ترجمه قران به صورت آیه به آیه / قرآن صوتی
– تلاوت قران به صورت ترتیل با صدای دلنشین قاریان مشاری العفاسی و شاطری / قرآن صوتی

– ترجمه فارسی آیت الله مکارم شیرازی با صدای معنوی و پر احساس آقای کبیری /قرآن صوتی
– قابل ذخیره و پخش بر روی CD/ DVD/ Flash Memory جهت پخش در اتومبیل/قرآن صوتی
– قابل ذخیره و پخش در موبایل و MP3 پلیر/ قرآن صوتی
– حذف آیه هایی که سجده واجب دارند و ذکر تنها معنای آنها / قرآن صوتی
– نام فایل‌ها دارای شماره سوره، نام انگلیسی‌ و نام عربی‌ / قرآن صوتی

قرآن (خواندنی) از دکتر شریعتی
قرآن کتابی است که نام بیش از ۷۰ سوره‌اش از مسائل انسانی گرفته شده است، و بیش از ۳۰ سوره‌اش از پدیده‌های مادی و تنها ۲ سوره‌اش از عبادات! آن هم حج و نماز!

کتابی است که شماره آیات جهادش با آیات عبادتش قابل قیاس نیست…

این کتاب از آن روزی که به حیله دشمن و به جهل دوست لای آن را بستند، لایه‌اش مصرف پیدا کرد و وقتی متنش متروک شد، جلدش رواج یافت و از آن هنگام که این کتاب را _ که خواندنی نام دارد ــ دیگر نخواندند و برای تقدیس و تبرک و اسباب‌کشی به کار رفت، از وقتی که دیگر درمان دردهای فکری و روحی و اجتماعی را از او نخواستند، وسیله شفای امراض جسمی چون درد کمر و باد شانه و … شد و چون در بیداری رهایش کردند، بالای سر در خواب گذاشتند و بالأخره، اینکه می بینی؛ اکنون در خدمت اموات قرارش داده‌اند و نثار روح ارواح گذشتگانش و ندایش از قبرستان‌های ما به گوش می‌رسد.

قرآن! من شرمنده تویم اگر از تو آواز مرگی ساخته‌ام که هر وقت در کوچه‌مان آوازت بلند می‌شود همه از هم می‌پرسند: ” چه کسی مرده است؟ “
چه غفلت بزرگی که می‌پنداریم خدا تو را برای مردگان ما نازل کرده است

قرآن! من شرمنده تویم اگر تو را از یک نسخه عملی به یک افسانه موزه نشین مبدل کرده‌ام
یکی ذوق می‌کند که تو را بر روی برنج نوشته،‌ یکی ذوق می‌کند که تو را فرش کرده،‌ یکی ذوق می‌کند که تو را با طلا نوشته، ‌یکی به خود می‌بالد که تو را در کوچک‌ترین قطع ممکن منتشر کرده و … آیا واقعاً خدا تو را فرستاده تا موزه سازی کنیم؟

قرآن! من شرمنده تویم اگر حتی آنان که تو را می‌خوانند و تو را می‌شنوند،‌ آن چنان به پایت می‌نشینند که خلایق به پای موسیقی‌های روزمره می‌نشینند. اگر چند آیه از تو را به یک نفس بخوانند مستمعین فریاد می‌زنند: “احسنت …! ” گویی مسابقه نفس است …

قرآن!‌ من شرمنده تویم اگر به یک فستیوال مبدل شده‌ای حفظ کردن تو با شماره صفحه،‌ خواندن تو آز آخر به اول،‌ یک معرفت است یا یک دبیزه گیری؟ ای کاش آنان که تو را حفظ کرده‌اند، ‌حفظ کنی، تا این‌چنین تو را اسباب مسابقات هوش نکنند.

خوشا به حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو
آنان که وقتی تو را می‌خوانند چنان حظ می‌کنند،‌ گویی که قرآن همین الان به ایشان نازل شده است. آنچه ما با قرآن کرده‌ایم تنها بخشی از اسلام است، که به صلیب جهالت کشیدیم

منبع : http://naghashefaghir.blogfa.com
منبع : http://naghashefaghir.blogfa.com

اطلاعاتی درباره قرآن کریم:

عروس قرآن: سوره الرحمن
بزرگ‌ترین سوره: سوره بقره
بزرگ‌ترین آیه: بقره / 282
كلمه وسط قرآن: ولیتلطف /كهف / 19
بزرگ‌ترین كلمه قرآن: فاسقیناكموه/ حجر / 22
اولین سوره كه نازل شد: علق
تعداد سوره‌های قرآن:  114
تعداد حزب قرآن: 120
تعداد حروف قرآن: 323671
تعداد بسم له قرآن: 114
سجده‌های مستحب قرآن: 11 آیه
سوره‌ای كه حرف  فا در آن نیست: سوره حمد
سوره‌ای كه در تمام آیاتش كلمه  الله  است: مجادله
امیدبخش‌ترین آیه: قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لاتقنطوا من رحمه الله
قلب قرآن: سوره یس
کوچک‌ترین سوره: سوره كوثر
کوچک‌ترین آیه: طه
حرف وسط قرآن: تا
کوچک‌ترین كلمه قرآن:با بسم له
آخرین سوره كه نازل شد: نصر
تعداد جز قرآن: 30 جز
تعداد كلمات قرآن:    77437
تعداد آیات قرآن:  6236
تعداد حروف مقطعه: 71  در آغاز 29 سوره
مهم‌ترین آیه قرآن: آیه الكرسی
سوره‌ای كه حرف  میم  در آن نیست: كوثر (به غیر از بسمله)
عدالت آمیزترین آیه: ان الله یامر بالعدل و الاحسان
ترس‌آورترین آیه: فمن یعمل مثقال ذره شراً یره

قرآن در کلام امام خمینی

1 – این صحیفه نورانیه صورت اسم اعظم است.

2 – خدای تبارک و تعالی به واسطه سعه رحمت بر بندگان، این کتاب شریف را از مقام قرب و قدس خود نازل فرموده.

3 – قرآن و خدا و لشکر خدا همیشه پیروز هستند.

4 – قرآن از بزرگترین مظاهر رحمت مطلقه الهیه است که ما کور و کرها از آن به هیچ وجه استفاده نکردیم و نمی کنیم.

5 – امام با همه اشتغالاتی که داشتند، به انجام مستحبات، به ویژه خواندن قرآن، دعا و نماز اول وقت، اهمیت می دادند.

امام، هر روز، سه تا پنج مرتبه قرآن می خواندند. در ماه مبارک رمضان، سه بار قرآن را ختم می کردند.

6 – یک دفعه که با ایشان در نجف بودیم، چشمشان ناراحت شده بود. دکتر بعد از معاینه چشمشان گفت:

((شما باید چند روز قرآن نخوانید و به چشمتان استراحت بدهید.

امام خندیدند و گفتند:

دکتر! من چشمم را برای قرآن خواندن می خواهم. چه فایده ای دارد که چشم داشته باشم و قرآن نخوانم؟ شما یک کاری بکنید که من بتوانم قرآن بخوانم!

7 – حضرت امام خمینی (ره) در نامه ای عارفانه چنین می نویسد:

پسرم! سوره مبارکه حشر را مطالعه کن که گنجینه هایی از معارف و تربیت در آن است و ارزش دارد که انسان یک عمر در آنها تفکر کند و از آنها به مدد الهی توشه ها بردارد. خصوصاً آیات، اواخر آن از آن جا که می فرماید:

یا ایها الذین آمنوا اتقو الله و لتنظر نفس ما قدمت لغد واتقو الله خبیر بما تعملون **سوره حشر. نامه حضرت امام خمینی (ره) به فرزند گرامیش مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی در تاریخ 26 تیرماه 63 در کتاب نقطه عطف.***

ای کسانی که ایمان آوردید تقوا پیشه نمایید و باید هر یک از شما منتظر دیدن آن چه از اعمال فرستاده است، باشد. تقوا پیشه کنید و بدانید آن چه انجام می دهید، خداوند بر آن آگاه است.

8 – یکی از نزدیکان امام خمینی می گوید: امام در عین حال که تمام شجاعت ها و بی باکی ها در راه خدا در جانش تبلور پیدا کرده است هیچ گاه از نوافل و مستحبات غافل نمی ماند، و حتی در حال قدم زدن، تسبیح در دست گرفته و ذکر و زیارت می خواند.

امام روزانه چندین نوبت قرآن می خواند با همان صوت ملکوتی… ایشان در هر فرصت مناسبی که پیش می آمد قرآن می خواند و معمولاً بعد از نماز صبح، قبل از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء و یا در هر فرصت دیگر مقید به این مستحب الهی بودند و ما بارها که در ضمن روز خدمت ایشان می رسیدیم امام را مشغول خواندن قرآن می یافتیم.

9 – قرآن پر است از این آیاتی که این آیات مردم را وادار کرده است و پیغمبر را مأمور کرده است که جنگ کنند با کسانی که متعدی هستند، با ظلم ها جنگ بکنند، یک کتابی است که تحرک آورده است یعنی عربی که در آن وقت در زمانی که وارد شد قرآن کریم، یک مردم متفرق و یک مردمی بودند که با خودشان همان هی ور می رفتند، در بین خودشان یک جنگ و جدالی بود و هیچ فکر امور سیاسی نبودند و همان بین خودشان مثل یک طوایف وحشی بودند در قبل از یک نیم قرن، قبل از یک نیم قرن در حدود سی سال این امپراطوری ها را همین عده عرب کمی که ابتدا دور رسول اکرم بودند و اینها را ساخت پیغمبر اکرم، در یک مدتی کمی دو تا امپراطوری که آن وقت تقریباً تمام دنیا زیر بیرق این امپراطوری ها بوده، یکی امپراطوری ایران بود و یکی هم روم بود، هر دو را اینها فتح کردند.

همچو تحرکی در اینها آورد که از جزیرة العرب راه افتادند آمدند ایران را گرفتند و رفتند روم را گرفتند و رفتند تا اروپا همه جا را تسخیر کردند.

10 – قرآن یک کتاب محرک است، یک کتابی است که این اعرابی که در آن وقت هیچ نمی دانستند، اینها را راه انداخت و امپراطوری های بزرگ را که ظالم بودند، به زمین زدند اینها.

11 – هرکس اسلام را مطالعه کرده باشد، قرآن کریم را مطالعه کرده باشد کافی است که بفهمد اسلام و قرآن کریم تربیت می کند یک جامعه را در همه چیز.

12 – قرآن کریم سعادت همه بشر را بیمه کرده است.

13 – در پناه قرآن بود که اسلام در نیم قرن بر همه امپراطوری ها در آن وقت غلبه کرد و ما، مادامی که در پناه قرآن هستیم بر دشمنان غلبه خواهیم کرد.

14 – قرآن کریم در رأس همه مکاتب و تمام کتب است.

15 – همه تابع قرآن کریم و تابع موازین اسلام و قواعد اسلام هستیم.

16 – قرآن کریم کتابی است که هرکس در زیر بیرق او واقع بشود، در دنیا و آخرت سعید است.

17 – قرآن کریم کتابی که آزادی و استقلال را توصیه کرده است.

***


بروزرسانی ها :

بروز رسانی : 27 اسفند 1402 : مطلب « دانلود قرآن صوتی با ترجمه فارسی آیه به آیه» در پیوند https://bonyana.com/535 با تغییراتی بروز شد … متوجه شدیم فایل های اپلود شده در ایتا ، با گذر زمان دیگر قابل دانلود نیست. لذا مجددا فایل ها به ایتا بارگذاری شد. برای مردمی که عضو بله هستند هم فایل های صوتی در بله بارگذاری شد. و برای شنیدن بدون دانلود ، فایل های صوتی در سامانه مگا بارگذاری شد… و پیوند سه مورد مذکور به صفحه دانلود الصاق شد.

بروز رسانی 20 فروردین 1400 : در انتهای صفحه ، شش پیشنهاد ( سایت و نرم افزار موبایل ) برای دسترسی آسان تر و راحت تر به متن و ترجمه کتاب مفاتیح الجنان اضافه شد… در صورت تمایل به آن ها هم نگاه کنید…

بروز رسانی »» 14 مرداد 1400 :

برای راحتی دانلود شما همراهان سایت بنیانا ، فایل ها در کانال ایتا و کانال تلگرام هم بارگذاری شد و بزودی لینک همه سوره ها برای دانلود قرار می گیرد. هم چنین در روزهای آینده لینک دانلود از سرویس مدیا فایر هم قرار میگیرد ان شاالله.

هم چنین همه فایل ها برای دانلود در کانال سروش با لینک » http://splus.ir/nojavania قرار گرفته است اما چون پیام رسان سروش پلاس قابلیت لینک مستقیم ندارد، برای پیدا کردن فایل ها باید در کانال جستجو کنید. با جستجوی یکی از عبارت های 1- ” قرآن کریم به صورت آیه به آیه ” یا 2- ” آقای کبیری ” یا 3- ” ترتیل و ترجمه ” در کانال مذکور به فایل ها میرسید.

بروزرسانی »» ۲۴ دی ماه سال ۹۷ :

با توجه به کم بودن سرعت دانلود از سرور تهران برای کسانی که ساکن اروپا و آمریکا هستند ، لینک های جدید اضافه شد . برای دانلود از سرور اروپا روی عبارت ” لینک دوم ” بزنید .

بروزرسانی »» در ۳۰ تیرماه سال ۹۶ : 

فایل‌های قبلی که برخی دچار مشکل فنی بودند حذف شدند . و تمامی فایل‎‌ها)(تمامی سوره‌ها) به شکلی که قابل پخش روی موبایل هم باشند در سایت بارگذاری شد . 


دانلود نمونه فایل قرآن صوتی با ترجمه فارسی آیه به آیه (با صدای کبیری)

برای نمونه سوره الشمس را در ادامه بشنوید : 

توضیح :

برای راحتی مخاطبین سایت بنیانا ، تمامی فایل ها با فرمت mp3 هستند که به راحتی در همه موبایل ها پخش میشود . میتوانید برای تجربه کیفیت بالاتر صدا از برنامه هایی همچون mxplayer یا vlc player (یا دیگر پخش کننده ها ) به جای پخش کننده اصلی موبایل استفاده کنید . حجم تقریبی هر فایل در مقابل آن نوشته شده است .

توضیح و پیشنهاد درباره جزء های قرآن کریم

«جزء» از تقسیمات قرآنی است. مسلمانان قرآن را به سی جزء، یعنی سی بخش تقسیم کرده‌اند. در برخی فرهنگ‌ها، جزء‌های قرآنی را به نام شماره آن جزء یا به نام کلمه آغازکننده جزء می‌خوانند؛ مثلا «عَمّ جُزء» به معنای جزء سی‌ام است که با «عَمَّ يَتَسَاءَلُونَ» آغاز می‌شود. هر جزء شامل چهار حِزب است و در رسم‌الخط عثمان طه، هر جزء بیست صفحه را شامل می‌شود…

پیشنهاد می کنیم شما مخاطبین عزیز با نگاه به فهرستی که در سایت ویکی شیعه آماده شده است فهرست جزء های قرآن کریم را براساس شروع و پایان آیات آن ببینید و در صورت تمایل هر روز از ماه ، یک جزء‌ را بخوانید. «لینک فهرست جزءهای قرآن»

دانلود ترتیل با صدای شاطری، ترجمه مکارم با صدای کبیری . قرآن صوتی

سوره یک – الفاتحه – یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره دو – البقره – 112 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره سه – آل عمران -65 مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره چهار – النساء – 66 مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | | بله | شنیدن در مگا

سوره پنج – المائده – 50 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره شش – الانعام – 56 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره هفت – الاعراف – 63 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره هشت – الانفال – 28 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره نهم -التوبه – 46 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره دهم – یونس – 34 مگابایت – دریافت    | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 11 – هود – 36 مگابایت –دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 12 – یوسف – 32 مگابایت- دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 13 – الرعد – 16 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 14 – ابراهیم – 16 مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 15 – الحجر – 13 مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 16 – النحل – 33 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 17 – الاسرا – 27 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 18 کهف – 28 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 19 – مریم – 19 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 20 – طه – 24 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 21 – الانبیا – 22 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 22 – الحج – 24 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 23 – المومنون – 20 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 24 – النور – 23 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 25 – الفرقان – 17 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 26 – الشعرا – 23 مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 27 – النمل – 21 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 28 – القصص – 26 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 29 – العنکبوت – هفده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 30 – الروم – چهارده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 31 – لقمان – نه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 32 – السجده – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 33 – الاحزاب – 24 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 34 – سبأ – شانزده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 35 – فاطر – دوازده  مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 36 – یس – دوازده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 37 – الصافات – هجده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 38 – ص – دوازده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 39 – الزمر – بیست مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 40 – غافر – 22 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 41 – فصلت – پانزده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 42 – الشوری – پانزده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 43 – الزخرف – شانزده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 44 – دخان – هفت مگابایت – دریافت    | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 45 – الجاثیه – نه مگابایت  – دریافت    | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 46 – احقاف – یازده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 47 – محمد – ده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 48 – الفتح – ده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 49 – الحجرات – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 50 – ق – هشت مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 51 -الذاریات – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 52 – الطور – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 53 -النجم – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 54 – القمر – هفت مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 55 -الرحمن – هفت مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 56 -الواقعه – هفت مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 57 – حدید – نه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 58 – المجادله – هشت مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 59 – الحشر – هشت مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 60 – الممتحنه – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 61 – الصف – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 62 – الجمعه – سه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 63 – المنافقون – سه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 64 – التغابن – پنج مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 65 – طلاق – پنج مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 66 – التحریم – پنج مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 67 – الملک – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 68 – القلم – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 69 – الحاقه – پنج مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 70 -المعراج – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 71 – نوح – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 72 – الجن – پنج مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 73 – المزمل – سه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 74 – المدثر – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 75 – القیامه – سه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 76 – انسان – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 77 -المرسلات – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 78 – النباء – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 79 – النازعات – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 80 – عبس – سه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 81 – تکویر – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 82 – انفطار – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 83 – المطففین – سه مگابایت  – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 84 – انشقاق – دو مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 85 – البروج – دو مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 86 – الطارق – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 87 – الاعلی – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 88 – الغاشیه – دو مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 89 – الفجر – سه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 90 – البلد – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 91 – الشمس – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 92 – اللیل – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 93 – الضحی – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 94 – انشراح – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 95 -تین – یک مگابایت  – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 96 – علق – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 97 -قدر – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 98 – البينة – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 99 – الزلزله – یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 100 – العادیات – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 101 – القارعه – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 102 – التکاثر – یکم مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 103- العصر – یک مگابایت –  دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 104 – الهمزه – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 105 – الفیل – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 106 – قریش – یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 107 – الماعون – یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 108 – کوثر – یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 109 – الکافرون -یک مگابایت –  دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 110 – نصر – یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 111 – المسد – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 112 – اخلاص -یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 113 – فلق – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا

سوره 114 – ناس – یک مگ – دانلود   | لینک ایتا | لینک تلگرام | بله | شنیدن در مگا


در ادامه بخوانید »» 

چگونه کودکان حافظ قرآن تربیت کنیم ؛ روش‌های حفظ قرآن برای کودکان

راهنمایی برای ختم قرآن ؛من چشمانم را برای قرآن خواندن می‌خواهم


خب بخش دانلود 114 فایل صوتی ، ترجمه آیه به آیه قرآن کریم هم در به پایان رسید. اما دو پیشنهاد ویژه برای شما همراهان سایت بنیانا داریم….

📚 نرم افزار اندروید قرآن کریم [ برنامک قرآن حبل المتین و ترجمه استاد علی ملکی ]

📌 برای خواندن قرآن کریم دو پیشنهاد ویژه برای شما مخاطبین بنیانا داریم [دو برنامک اندرویدی را نصب کنید.]

🥇 اول برنامک اندرویدی ” قرآن صوتی حبل المتین ” که شمارگان نصب فعال آن به بیش از سه میلیون رسیده است. نام آن را در کافه بازار جستجو کنید و نصب کنید. در این برنامه می توانید صوت تلاوت ده ها قاری و بسیاری امکانات دیگر + جستجو و… داشته باشید
🔗 https://cafebazaar.ir/app/com.mobiliha.hablolmatin

🌺 دوم برنامک اندروید ” ترجمه خواندنی قرآن ” که موسسه قرآنی بهار دل منتشر کرده است. این برنامه به صورت رایگان ترجمه خواندنی قرآن برای نوجوانان و جوانان را ارائه داده است. این ترجمه اثر بسیار بی نظیر از استاد علی ملکی است که درک و لذت شما را از خواندن ترجمه آیات قرآن ده برابر میکند.

دانلود در کافه بازار »
🔗 https://cafebazaar.ir/app/ir.trk.qur
🔍راهنمای نسخه iOS در سایت » http://qurantr.com

پیشنهاد می کنیم اگر شما هم مثل ما ، ترجمه برخی آیات را درک نمی‎کنید، از این بعد یا حتی برای یکبار هم ترجمه استاد علی ملکی را بررسی کنید تا دلبسته آن شوید. سایت این ترجمه را در آدرس http://qurantr.com مشاهده کنید. 😘

😍 در این سایت می توانید تمام روش های این ترجمه + نکات مهم و ویژگی های این ترجمه و بازتاب خبر نشر این ترجمه در رسانه ها را بخوانید. در بخش فروشگاه سایت هم می توانید نسخه چاپی را سفارش دهید.

💚 مهم است که در همه حال روح انسان توجه کامل و 100 درصدی نسبت به آن چیزی که از آیه های کلام خدا می خواند، داشته باشد.

عزیزان زندگی تون پر از نور قرآن ان شاالله


پیشنهاد ویژه به مخاطبین بنیانا ☺️

اگر هم شما ، مثل ما هستین ، و ترجمه های مختلف قران کریم از استاد قمشه ای و آیت الله مکارم و دیگر اساتید رو به خوبی درک نمی‌کنید یا اصلا متوجه نمی‌شید…

پیشنهاد ما به شما استفاده از نسخه رایگان 💚 برنامک اندرویدی ” ترجمه خواندنی قرآن [ استاد علی ملکی ] ” هست ….

از این لینک نصبش کنین
🔗 https://cafebazaar.ir/app/ir.trk.qur

و بعد از این همه سال قرآن خوندن ، تازه بفمهید خدا دقیقا داره درباره چی صحبت میکنه 😍

ان شاالله همت کنید تا آخر هفته ، تعداد نصب های نرم افزار از 20 هزار برسد به 100 هزار 💯♨️

بفرستین برای دوستان 🔀

راستی این ترجمه جدید و مخصوص نوجوانان ، نسخه چاپی هم داره … که می تونید بخرید. اینجا : http://qurantr.com

❤️ شبیه مولایمان امام حسین علیه السلام بیشتر قرآن بخوانیم 💚



در این دوران خطرناک ، وجود رسانه‌هایی همچون سایت بنیانا و سایت نوجوانیا به عنوان رسانه جویای حقیقت و تولید کننده محتوا ضروری است. ما به هیچ نهاد یا سازمانی وابستگی نداریم و برای درآمد از تبلیغات استفاده نمی‌کنیم ، به این معنی که رسانه ما عاری از نفوذ و سیاسی و عاری از تبلیغات است – این ما را متفاوت می کند. سایت نوجوانیا و سایت بنیانا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. شما می‌توانید با فقط هزار تومان از تیم تحریریه سایت بنیانا و سایت نوجوانیا پشتیبانی کنید. – فقط یک دقیقه طول می کشد. اگر می توانید ، لطفاً هر ماه با مبلغ معمولی از ما حمایت کنید. متشکریم.


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
مهدیفا

از مهدیفا

سلام . مهدیفا هستم . ویرایشگر در سایت بنیانا . با افتخار طلبه مکتب درس علامه مصباح و علامه جوادی آملی هستم . مقالاتی درباره شبکه های اجتماعی در بنیانا منتشر میکنم . محتاج دعای خیر شما ...

رخداد از
guest

112 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
مهدی کامران
مهدی کامران
9 سال قبل

vaghan ziba bood va natonestam bedone tashakor dawnload konam

مریم
مریم
9 سال قبل

خیلی عالی بود وقتی به این صوت زیبا گوش میدم هم احساس آرامش دارم هم بیقراری عجیبی در من به وجود میاد…ممنونم ایشا الله دعای امام زمان عج همیشه پشت و پناهتون باشه, درپناه حق.

ابراهیم چناری۰۹۱۳۹۶۸۲۸۴۱
ابراهیم چناری۰۹۱۳۹۶۸۲۸۴۱
پاسخ به  مریم
3 سال قبل

واقعا عالی واینشا الله عاقبتبخیر باشین

رضا
رضا
9 سال قبل

با سلام و عرض خسته نباشید
من واقعا نمیدونم چه جوری باید تشکر کنم خیلی زیبا بود خیلی متشکر

فقط اگه میشه صوت و ترجمه کلی رو هم بذارید دیگه خیلی ممنون میشم
یعنی ایه به ایه نباشه مثلا کل سوره حمد رو گوش بدیم بعد ترجمه اش رو
با تشکر

علیرضا محمدزاده
علیرضا محمدزاده
9 سال قبل

با سلام و عرض ادب ، من موقع بازکردن فایل ترجمه آیه به آیه با صوت مشاری العفاسی و ترجمه آقای کبیری با مشکل دادن پسورد روبرو شدم و از من پسورد میخواهد اگر راهنمایی بفرمایید بسیار متشکر میشوم و در مکه حتما” نایب الزیاره خواهم بود انشاءالله ( من تا آخر هفته انشاءالله عازم هستم و نایب الزیاره شما خواهم بود ) از تمامی همکارانتان از بابت این سایت بسیار مفید متشکرم . علیرضا محمدزاده

مجله بنیانا
مجله بنیانا
پاسخ به  علیرضا محمدزاده
9 سال قبل

سلام بر شما
ان شاءالله سلامت باشید
التماس دعا

همانطور که ذکر شده منبع ما سایت پی30دانلود هست
و پسوورد فایل به این ترتیب

عدد را انگلیسی بزنید
رمز فایل :www.p30download.com

مهدی
مهدی
9 سال قبل

عالی ب.د مرسی از سایت خوبتون

هادی
هادی
9 سال قبل

فکر می کنم در خصوص مفهوم فتنه در قرآن و مصادیق فتنه، مطالعات بیشتری لازم دارید

مهدیه
مهدیه
9 سال قبل

سلام خیلی ممنون ، ممکنه برای استفاده راحتتر سوره هایی که در هر بخش هست رو معرفی کنید …

amir moghaddasy
amir moghaddasy
8 سال قبل

سلام تو مجموعه قران صوتی سوره زمر را نداشتید.

Sorour
Sorour
8 سال قبل

سلام من در أمريكا زندگى ميكنم و فرزندان جوانى دارم كه مايلم اگر چنانچه روزى يك صفحه از قران بجاى ترجمه فارسى ترجمه انگليسى باشد به من معرفى كنيد .مهم است كه فرمت ان روزى يك صفحه باشد و بعد قراعت عربي و ترجمه انگليسى بهمان صورت كه به زبان فارسى وجود دارد اين خيلى مهم است براى جوانان اينجا يعنى كشور أمريكا چون با نبودم وقت كافى حداقل اين يك صفحه بودن با صوت اين فرصت رأ فراهم ميكند.اجر شما با الله

sude
sude
پاسخ به  Sorour
2 سال قبل

سلام. صفحه به صفحه همین پکیج رو منم میخوام. پک جدیدتون آماده نشده؟

بنیانا
مدیر
پاسخ به  sude
2 سال قبل

سلام. به شما پیشنهاد میکنم از نرم افزار اندروید ” قرآن صوتی حبل المتین ” استفاده بفرمایید. این نرم افزار از طریق کافه بازار قابل دریافت است. لینک دریافت https://cafebazaar.ir/app/com.mobiliha.hablolmatin . در این نرم افزار متن قرآن کریم با ترجمه مناسب و فونت مناسب و قابلیت جستجو و… در اختیار شماست.

Rezgar
Rezgar
7 سال قبل

واقعا برنامتون مسخرست. دانلود کردم حالا رو گوشی که کار نمیکنه واسه کامپوتر هم فک نکنم

هومن
هومن
6 سال قبل

سلام ممنونم از شما

مرتضی احدی فر
مرتضی احدی فر
6 سال قبل

ممنون از شما بابت صوت و ترجمه

بیگدلی
بیگدلی
5 سال قبل

عالی بود ، خداوند به شما و خانواده تون سلامتی وعاقب بخیری عطا کنه

Reza
Reza
5 سال قبل

بسیار عالی بود خیلی ممنونم.

سید ابراهیم حسینی
سید ابراهیم حسینی
5 سال قبل

با سلام
مدتها دنبال ترجمه صوتی قرآن به همراه صوت عربی بودم واقعا لذت بردم و چه آرامشی به آدم می دهد . برای تمام کسانی که در تهیه آن زحمت کشیدند آرزوی خوشبختی و سلامتی و آمرزش دارم.

مجید
مجید
5 سال قبل

سلام
خیلی وقت بود دوست داشتم یک دور کامل قرآن رو با ترجمه اش بخونم
متاسفانه کوتاهی میکردم
این فایل ها رو دیدم دوباره شروع کردم
خیلی عالی کار کردید
ممنون
اجرتون با صاحب الزمان (عج)

فریده
فریده
5 سال قبل

متشکرم خدا خیرتان بدهد .

علی موذن
علی موذن
5 سال قبل

سلام خدمت شما و عزیزانی که در تهیه این مجموعه صوتی بسیار زیبا و ترجمه ای دل انگیز و منقلب کننده تلاش کرده اند . لازم به ذکر است با توجه به این مشکل ، که اغلب مردم به هر دلیلی موجه یا غیر موجه وقتی برای مطالعه قرآن نمی گزارد، و قرار دادن این مجموعه صوتی بر روی فلش ممری یا دیسک و قرار آن بر روی ضبط اتومبیل و پخش آن ، تاثیر بسیار زیادی بر انسان می گذارد . پس تا می توانیم این مجموعه را بین مردم تبلیغ کنید .

علی موذن نیا
علی موذن نیا
5 سال قبل

درود بر شما
روش ترویج : 97 سوره از فایل های مذکور را روی یک سی دی ، به همرا لینک همین سایت قرار دهید . 97 سوره نزدیک به 700 مگابایت است که باید از آخر به اول کپی شود بهتر است بر اساس جز های قرآن پوشه بندی شود . لینک برای پی گیری و دانلود کامل .
سی دی را در به دیگران هدیه دهید . این بهترین روش برای ترویج است.

ابوالفضل
ابوالفضل
5 سال قبل

چرا اینقدر دیر دانلودمیشه

ناظر
ناظر
پاسخ به  ابوالفضل
5 سال قبل

سلام . روی گزینه ” دریافت” یا گزینه ” لینک دوم ” ؟ کدومش دیر دانلود میشه و سرعت کمه؟
سپاس

فریده
فریده
5 سال قبل

سلام متشکرم لطفا دعای عشرات ویستشر را مثل قرآن تهیه کنید و اگر امکان دارد صوت قرآن با صدای ماهر المقیلی باشد.چون زیبا تر می تلاوت می کند

جعفر
جعفر
5 سال قبل

سلام ممنون عالی است.اگه بشه زیارت جامع کبیر یا دعا های کمیل و عرفه را هم به همین صورت کار کنید.

Reza
Reza
5 سال قبل

سلام
دانلود کلی نداره؟
فقط سوره به سوره باید دانلود کرد؟

A.y
A.y
4 سال قبل

خدا خیرتون بده عالی بود

خانم عزيزي
خانم عزيزي
4 سال قبل

سلام عليكم گوشي من أيفون هست و همراه برادرم دورودي هست كه نتوانستم قران گويا همراه با ترجمه فارسي را داناود كنيم و از اين بابت خيلي ناراحتم لطفا راهنمايي كنيد با تشكر

ادمین
بنیانا
پاسخ به  خانم عزيزي
3 سال قبل

سلام . ان شاالله سلامت باشید . فرمت همه فایل ها mp3 هستش . یعنی معروف ترین فرمتی که همه موبایل ها امکان پخشش رو دارند . متاسفانه از موبایلهای آیفون اطلاعات زیادی هم ندارم که بتونم دقیق رهنمایی تون کنم . … ان شاالله موفق باشید

عبدالرحمن
عبدالرحمن
4 سال قبل

سلام بر شما
متنتون عالی بود
مسابقه هوش و نفس
براتون از خداوند مغرفت می طلبم

ناظر سایت
ناظر سایت
4 سال قبل

سلام . بله . چون حجم فایل زیاد میشه امکان آپلود یکجا نیست …/

یوسف
یوسف
4 سال قبل

با سلام و تشکر از زحمات شما عزیزان؛این برنامه قرآنی شما روزی آرزوی ما بود ،که آن زمان برایمان تهیه 30 نوار کاست ترتیل قرآن مجید با صدای استاد پرهیزکار از لحاظ مالی و حتی خرید آن خیلی سخت بود و حالا با زحمات شما عزیزان به راحتی می توانیم هم قرائت و هم ترجمه را یک جا داشته باشیم.هر صبح را به همراه خانواده با صدای زیبای قرآن و ترجمه آن شروع میکنیم ؛ فقط این را بگویم که انشاالله در این راه همیشه موفق باشید . یوسف 52 ساله از تبریز

سایت بنیانا
سایت بنیانا
پاسخ به  یوسف
4 سال قبل

سلام . خداقوت . شما هم ان شاالله موفق باشید.

حسام عبد الحسن
حسام عبد الحسن
4 سال قبل

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز
ای یاد تو مونس روانم جز نام تو نیست بر زبانم کنجوی
روح اخلاص شما را برای تحقق این کار سخت درود می کنم .
از خدا می خواهم که آنچه در این کار انجام داده اید ، در ترازو اعمال نیک شما باشد .
آنچه تقدیم داده اید ، عالی بود .
آکادیمک : حسام عبد الحسن – کشور عراق

سایت بنیانا
سایت بنیانا
پاسخ به  حسام عبد الحسن
4 سال قبل

ممنونم . سپاس

جاسم
جاسم
4 سال قبل

سلام الله ثواب زیادی نصیبتان کند برای آگاهی رسانی تان ممنون

سایت بنیانا
سایت بنیانا
پاسخ به  جاسم
4 سال قبل

سلام ممنون

ناشناس
ناشناس
4 سال قبل

خیلی ممنون

ناشناس
ناشناس
4 سال قبل

ماشالله بسیارعالی اما تنها عیب که دارد صدای تلاوت پایین است وصدای تفصیر زیاده ای کاش هردو صوت برابرمیبود

ناشناس
ناشناس
4 سال قبل

سپاس

علی اکرمی
علی اکرمی
3 سال قبل

بیست اجرشما باخدا

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

خداوند خیرتون بدهد.الله حافظ شما

صابرمزرعاوی متولد ۱۳/۳/۱۳۴۱
صابرمزرعاوی متولد ۱۳/۳/۱۳۴۱
3 سال قبل

بسیار عالی ست وامیدوارم هرروز بازماندگان به روزترین وعالیترگردد،

حیدر
حیدر
3 سال قبل

ممنون بسیار عالی بود

فرامرزی
فرامرزی
3 سال قبل

عالییییی

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

الله متعال شمارا پاداش خیر دهد

محمد مهدی برزین
محمد مهدی برزین
3 سال قبل

بسیار عالی بود

محمد مهدی برزین
محمد مهدی برزین
3 سال قبل

بسیار عالی

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

ممنون

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

سلام،ببخشید یک لینک برای کل مجموعه ندارید. لطفاً راهنمایی بفرمایید

بنیانا
بنیانا
پاسخ به  ناشناس
3 سال قبل

سلام . با توجه به اینکه حجم فایل مورد نظر زیاد میشود این کار برای ما هزینه بر است

یونس نجیبی
یونس نجیبی
3 سال قبل

سلام برشما من واقعاازشما ممنونم عالی خداخیرتون بده اجرکم عندالله

کاظم
کاظم
3 سال قبل

خب یه دانلود یکجا هم میزاشتین تا زحمتتون تکمیل میشد…!!
عجبا

بنیانا
بنیانا
پاسخ به  کاظم
3 سال قبل

این کار از نظر فنی فشار زیادی روی هاستینگ سایت داره. همین الان هم در مضیقه مالی هستیم.

حمیدرضا
حمیدرضا
3 سال قبل

با عرض سلام و خسته نباشید
اجرتون با خدا و ائمه اطهار

بنیانا
بنیانا
پاسخ به  حمیدرضا
3 سال قبل

سلام . ان شاالله

رضا حسینی
رضا حسینی
3 سال قبل

صوت دیگه ای مثل صوت سعد الغامدی رو با ترجمه دارین من چون روی ترتیل کار می کنم نمی خوام صوت دیگه ای گوش بدم
ممنون

بنیانا
بنیانا
پاسخ به  رضا حسینی
3 سال قبل

نه متاسفانه صوت دیگه ای نداریم. ان شاالله بتونید با جستجوی بیشتر در گوگل و غیره به نتیجه خوبی برسید.

عرفان
عرفان
3 سال قبل

خیلی خیلی ممنون
ازخیلی وقت بوددنبال این چنین مجموعه‌ای می گشتم
واقعیتش لذت بخش بود…
خداقوت

سامان
سامان
3 سال قبل

درود بر شما که چنین سایت خیر خواهانه ای راه اندازی کردین

خادمی
3 سال قبل

سلام. خسته نباشید. ببخشید سوالی از خدمتتون داشتم. آیا امکان استفاده از ترجمه گویای آیت الله مکارم شیرازی که توسط آقای کبیری قرائت شده است ، برای تولید بسته های کمک به حفظ قرآن وجود دارد؟ از شما خیلی تشکر می کنم.

بنیانا
مدیر
پاسخ به  خادمی
3 سال قبل

سلام. سپاس.
استفاده از محتوای مذکور صرفا برای شخص مجاز است. به معنای دیگر درآمد زایی از آن توسط موسسه/کلاس/گروه مجاز نیست. [فروش آن مجاز نیست]