دسته‌ها
کیوسک

شماره 255 نشریه خط حزب الله منتشر شد 📰 رایگان دانلود کنید 📥

شماره‌ی دویست‌وپنجاه‌و‌پنجم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «بشارت مقاومت» منتشر شد. این شماره نشریه از نشریه خط حزب الله در صفحه اول خود تصویری از دلیر مردان و شجاعان دوران دفاع مقدس را دارد. مردمانی که با هدایت حضرت امام روح الله خمینی به مقابله با دشمنی حزب بعث عراق رفتند و در این راه خوش درخشیدند… این نشریه بیانات امام خامنه ای درباره هدایت و مدیریت امام خمینی در دوران دفاع مقدس را بررسی میکند. برای دانلود نشریه روی ادامه مطلب بزنید

به گزارش خط حزب‌الله، رهبر انقلاب در بیانات اخیرشان در ارتباط تصویری با پیشکسوتان دفاع مقدس در دوشنبه‌ی گذشته، همگان را نسبت به یکی از برنامه‌های تبلیغی-رسانه‌ای دشمن توجه دادند: دست تحریفی که با شبهه‌افکنی در پی خدشه به دوران درخشان و پرافتخار دفاع مقدس است. این البته بخشی از یک برنامه‌ی گسترده‌تر فکری-فرهنگی دشمن نیز هست. خط حزب‌الله در سخن‌هفته‌ی این شماره‌ی خود به این بخش از بیانات رهبر انقلاب پرداخته است.

رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با شرکت‌کنندگان در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از نقش بی‌بدیل معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در مقام فرمانده‌ای توانمند یاد کردند که راهبرد‌ها و مواضع ایشان در طول جنگ منشاء بسیاری از پیروزی‌ها و فتوحات جمهوری اسلامی در نبرد با دشمن بعثی بود. از همین رو در قالب اطلاع‌نگاشت این شماره به مواضع حضرت امام خمینی(ره) از منظر رهبر انقلاب پرداخته شده است.

دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:
یا سیّدالشّهداء، دلمان می‌خواست بیاییم… / مطالبه رهبری
دولت جوان حزب‌اللهی می‌تواند کشور را از راه‌های دشوار عبور بدهد / دولت جوان انقلابی
در یکی دو قرن اخیر ایران همیشه شکست خورده بود / روایت تاریخی
آزادی اسلامی در حدود قوانین اسلام است / کلام امام
روشنگریِ بدون اتّهام وظیفه‌ی ما است /حزب‌الله این است
مراقب باشید وسوسه دشمن، فضای عمومی زندگی را مختل نکند / خانواده ایرانی
جز نیکی و مجاهدت از او ندیدم / عکس‌نوشت
روایت یک زندگی زنده / معرفی کتاب

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی این هفته به برکت خون شهدا به روح بلند شهید جعفر احمدی میانجی تقدیم می‌شود.

[su_note note_color=”#c8e6c9″]

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 255

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

وب سایت و کانال های نشریه خط حزب الله » لینک وب سایت نشریه | کانال نشریه در سروش | کانال نشریه در گپ | کانال نشریه در بله | کانال نشریه در ایتا

[/su_note]

تکثیر و توزیع نشریه خط حزب‌ الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۴۰۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۷هزار تومان هزینه دارد .

هم چنین شما می توانید به صورت رایگان مطالب را در سایت نشریه بخوانید و اگر در شبکه های اجتماعی صفحه یا کانال دارید، لینک مطالب نشریه خط حزب الله یا عکس و پوسترها را در صفحات خود به اشتراک بگذارید تا فارسی زبانان بیشتری مطالب را بخوانند.

دانلود رایگان شماره قبلی نشریه خط حزب الله » شماره ۲۵۴ نشریه خط حزب الله منتشر شد رایگان دانلود کنید

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات