دسته‌ها
اخبار

سازمان جهانی یونیسف: روزانه بیش از ۴۲۰ کودک در غزه کشته یا مجروح می‌شوند

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با ارائه آماری تکان‌دهنده از کشتار کودکان در غزه، اعلام کرد که روزانه حدود ۴۲۰ کودک در حملات رژیم صهیونیستی کشته یا زخمی می‌شوند. در ادامه خبر همراه رسانه بنیانا باشید

به گزارش خبرگزاری تاس ، سخنگوی یونیسف در گفت‌وگو با الجزیره، آمار کودکان کشته شده(شهدا) در نوار غزه در پی حملات رژیم صهیونیستی را تکان‌دهنده خواند و گفت که روزانه حدود ۴۲۰ کودک در جریان این حملات وحشیانه کشته یا زخمی می‌شوند.

روزانه بیش از ۴۲۰ کودک در غزه کشته یا مجروح می‌شوند

سخنگوی یونیسف گفت: از هفتم اکتبر، به طور میانگین روزانه ۴۲۰ کودک فلسطینی در نوار غزه کشته یا زخمی شده‌اند. آمار تکان‌دهنده است!

وی اضافه کرد: براساس گزارش‌ها بیش از ۳هزار و ۴۵۰ کودک کشته شده‌اند و این رقم روزانه ناباورانه به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. غزه به قبرستان هزاران کودک تبدیل شده است.

فیلیپ لازارینی، کمیسر ارشد آژانس ویژه امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی(UNRWA) دیروز گفت که از زمان تشدید تنش‌ها در در نوار غزه و حملات اسراییل، زنان و کودکان حدود ۷۰درصد از کشته‌شدگان را تشکیل می‌دهند و نمی‌توان این مساله را «خسارت جانبی» تلقی کرد!

پس از عملیات بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موسوم به «طوفان الاقصی» علیه صهیونیست‌ها در هفتم اکتبر(۱۵مهر)، اشغالگران با حمله به نوار غزه تاکنون بیش از ۸ هزار نفر شامل زنان و کودکان را به شهادت رسانده‌اند.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات