دسته‌ها
اخبار

یک سامانه پدافندی به نام شهید اقامه حجاب، «شهید علی وردی» به زودی رونمایی می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی یک سامانه پدافندی بردبلند به نام «شهید علی‌وردی» در هفته‌های آینده خبر داد. در ادامه خبر همراه بنیانا باشید

امیر محمدرضا آشتیانی امروز در حاشیه حیاط دولت در جمع خبرنگاران از رونمایی یک سامانه پدافندی برد بلند به نام «شهید علی‌وردی» در هفته‌های آینده خبر داد، گفت: در نظر داریم یک سامانه پدافندی برد بلند به نام «شهید علی‌وردی» را رونمایی کنیم که جزئیات آن در آینده اعلام می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره رفع تحریم‌های تسلیحاتی ایران و تأثیر آن بر دیپلماسی دفاعی کشورمان اظهار کرد: ما از قبل هم ارتباط و تعاملات دفاعی با کشورهای مختلف را داشته‌ایم و رفع تحریم‌های تسلیحاتی، می‌تواند منجر به تعاملات بیشتر شود.

امیر آشتیانی افزود: صرفاً مباحث ما دفاعی نیست بلکه علمی، فناوری و غیر نظامی هم هست که می‌تواند به این موارد کمک کند؛ پایان تحریم‌های تسلیحاتی همچنین صادرات و واردات ما در حوزه دفاعی را افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها سرآمد خطاهای راهبردی و محاسباتی هستند، آن‌ها نیز در کنار صهیونیست‌ها در این باتلاق قرار گرفته‌اند و قطعاً آمریکا ضربه خواهد خورد.

وی افزود: کشورهای منطقه آزادی‌خواهان جهان مردم منطقه مسلمانان جهان تا حدی صبر می‌کنند حتماً همه کشورها گزینه‌های مختلفی را روی میز دارند و در حال بررسی آن هستند.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات