دسته‌ها
اخبار

کانال های دکتر سعید جلیلی + فهرست سایت های جلیلی [ انتخابات 1400 ]+ کانال های حامیان و ستادهای جلیلی

فهرست محتوای این صفحه ⬇️ پنهان کردن

در این صفحه شما می توانید در کانال های مختلف دکتر سعید جلیلی عزیز در تلگرام و اینستاگرام و سروش و ایتا و… عضو شوید و مطالب و اخبار ایشان را دنبال کنید… هم چنین چندین مورد از کانال های هواداران ایشان معرفی شده است که پیشنهاد میکنیم حتما دنبال کنید. در ادامه فهرست ستادهای ایشان و فهرست اکانت های توییتری دکتر جلیلی و لینک شبکه تلویزیونی دکتر جلیلی هم درج شده است

معرفی کانال های دکتر جلیلی و سایت ایشان
معرفی کانال های دکتر جلیلی و سایت ایشان

کانال ها و سایت رسمی سعید جلیلی ❤️

عنوان کانال یا …پیوند ( لینک ) کانال یا
سایت رسمی سعید جلیلی 🌍 ( حیات طیبه ) https://drjalily.com
سایت ستاد دکتر جلیلی 📚https://jalili1400.com
سایت جلیلی محتوا | شبکه هماهنگ تبلیغات 💯https://www.jalilimohtava.com
صفحه رسمی دکتر جلیلی در اینستاگرام 🖼instagram.com/dr_saeedjalili
کانال اصلی دکتر جلیلی در ایتا 💡eitaa.com/saeedjalily
دکتر سعید جلیلی در توییتر 📌twitter.com/DrSaeedJalili
کانال اصلی دکتر سعید جلیلی در سروش ✅sapp.ir/saeedjalily
کانال دکتر سعید جلیلی در بله ♨️ble.ir/saeedjalily
کانال دکتر جلیلی عزیز در گپ 📒gap.im/saeedjalily
کانال اصلی دکتر جلیلی در روبیکا 💞rubika.ir/saeedjalily
دکتر جلیلی در آپارات ( 631 ویدیو ) 📹aparat.com/drjalily
کانال آقای جلیلی در تلگرام (فعلا غیرفعال)t.me/dr_jalily
کانال اخبار سعید جلیلی در تلگرام ( فعال ) 🚩https://t.me/jalili_saeed
کانال دکتر جلیلی در آیگپ 🔗igap.net/saeedjalily

در ادامه همراه ما باشید. بیش از صد کانال حامی دکتر سعید جلیلی در موضوعات مختلف و شهرهای مختلف را به شما معرفی می کنیم


شما می توانید برنامه ها و اهداف دکتر سعید جلیلی را در سایت ایشان به نشانی https://drjalily.com بخوانید و مطلع شوید ( سایت ایشان ریسپانسیو است به این معنی که روی موبایل هم به خوبی نمایش داده میشود) و هم چنین ویدیوهای کوتاه از ایشان و سفرها و جلسات و کارگروه ها در کانال های ایتا و سروش و تلگرام و اینستاگرام منتشر میشود … #رای_من_جلیلی


معرفی سایت حیات طیبه

واقعا در بین عزیزانی که اعلام آمادگی کردند برای انتخابات کدام یک چنین سایتی دارد؟ اگر شماهم تاکنون به سایت دکتر جلیلی سر نزدید پیشنهاد میکنم حتما تشریف ببرید و تفاوت رو احساس کنید…
https://drjalily.com

#رای_من_سعید_جلیلی #طراحی_وب #مدرن_باشید


با استفاده از دکمه زیر این صفحه را به توییتر ارسال کنید


🔰 نگاهی به سوابق و عملکرد دکتر سعید جلیلی


متنی که در ادامه می خوانید توسط سایت خبری رجانیوز تهیه شده است. پیشنهاد میکنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت دکتر جلیلی مراجعه کنید.


🔹نام سعید جلیلی این روزها بسیار پرتکرار شده است. دعوت‌ها و نامه‌های مطالبه از وی برای حضور در انتخابات از آخرین روزهای سال ۹۹ آغاز شده و همچنان ادامه دارد. او متولد سال ۱۳۴۴ در مشهد مقدس و دانش‌آموخته دانشگاه امام صادق(ع) در رشته علوم سیاسی است.

🔹در دفاع مقدس دیدبان لشکر نصر خراسان بود و در عملیات کربلای ۵ از ناحیه پای راست مجروح و جانباز شد. دو دوره به عنوان رئیس اداره بازرسی وزارت خارجه مشغول فعالیت بوده است. عملکرد جهادی و ضدفساد او در این مدت باعث شد تا بدون انجام سفرهای رایج خارج از کشور و با طراحی پروژه‌های نظارتی از راه دور، اولا هزینه‌های نظارت در این وزارت‌خانه را به طور ملموسی کاهش دهد و ثانیا در مدت چهار سال ۱۷ سفیر متخلف یا ناکارآمد را عزل و برکنار کند.

🔹با آغاز دهه ۸۰ جلیلی به دفتر رهبر معظم انقلاب رفته و مدیر بررسی‌های جاری در یکی از معاونتهای دفتر رهبری می‌شود. او در این مدت نقش پایش و گزارش و ارائه پیشنهاد در حوزه‌های مختلف را برعهده داشته است. با روی کار آمدن دولت نهم، معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه شد و پس از آن در سال ۸۶ به دبیری شورای عالی امنیت ملی منصوب شد.

🔹تا پیش از آغاز تحریم‌ها، عمده مسئولیت جلیلی بر پیشبرد مذاکرات متمرکز بود. در این مدت شش مساله باقیمانده میان ایران و آژانس به طور جامع حل و فصل شد. در همین مدت صنعت هسته‌ای شتاب بالایی به خود گرفت و تا مرزهای دانش از جمله پیل‌های اتمی، سوخت ۲۰٪ و کاربردهای پزشکی، کشاورزی و زیست محیطی دانش هسته‌ای گسترش یافت.

🔹غالب افراد جلیلی را با مسئولیت مذاکرات هسته‌ای می‌شناسند اما این تمام کارنامه مدیریتی جلیلی در شورای عالی امنیت ملی نیست. نقش هماهنگ کننده این شورا در مدیریت بحران‌های مهم امنیتی از جمله شکاف‌های قومیتی و مذهبی در برخی مناطق، ناآرامی مرزها، تروریسم، جنگ ۲۲ روزه و ۸ روزه غزه با اسرائیل، مبارزه محور مقاومت با داعش و مواردی از این دست از وجوه مغفول حوزه مدیریتی جلیلی است. او همچنین در جنگ لبنان و درگیری‌های سوریه حضور میدانی داشته است.

🚨«کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی» مستقر در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیز دیگر عرصه فعالیت جلیلی بود. مفاسد کلان دارای ابعاد امنیت ملی زیر ذره‌بین این کمیته و تحت نظر دبیر شورا بررسی می‌شد که پرونده کرسنت و فساد ۳۰۰۰ میلیاردی از جمله مهم‌ترین پروژه‌های بررسی شده در این کمیته بود.

🔹همزمان با شنیده شدن زمزمه دور جدید تحریم‌ها علیه ایران در سال ۸۸، «ستاد تدابیر ویژه اقتصادی» در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تشکیل شد. عملکرد موفق این ستاد باعث شد تا با مصوبه شورای عالی امنیت ملی در سال ۹۰ «کمیته مبارزه با تحریم» به ریاست سعید جلیلی و عضویت مقامات ارشد کشور در حوزه قضائی، پارلمانی و اجرایی شکل بگیرد.

🔻در شرایط سخت تحریم خارجی و حواشی داخلی و رهاسازی امور کشور از سوی محمود احمدی‌نژاد، بسیاری از تدابیر اقتصادی در این کمیته طراحی و عملیاتی شد که برخی از آن‌ها عبارتند از:
برخورد با موسسات مالی غیرمجاز
پیگیری معوقات کلان بانکی
تنوع بخشی به منابع ارزی کشور
راه‌اندازی سامانه‌های نظارت و شفافیت بازار ارز از قبیل سامانه سنا و پرتال ارزی
حذف ارز واسط
ایجاد بانک اطلاعات اقتصادی
طرح رصد الکترونیکی کالا از مبدا تا مقصد
ساماندهی کارت‌های بازرگانی
مبارزه با قاچاق سوخت
مدیریت و تنظیم بازار
ذخیره‌سازی و توزیع کالاهای اساسی
مبارزه با گران فروشی
بیمه داخلی کشتیرانی

🚨همچنین راه‌های دور زدن تحریم در حوزه فروش نفت و بانک نیز به طور جدی در دستور کار این کمیته قرار داشت که زیرساخت اصلی روش‌های مبارزه با تحریم در سال‌های بعد تا کنون را تشکیل می‌داد.

🔹مجموعه این تجارب به همراه نیاز کشور برای پاسخگویی به مشکلات جدید، باعث شد تا جلیلی پس از انتخابات ۹۲ به طور جدی بر روی تدوین برنامه برای اداره کشور متمرکز شده و در سال ۹۶ نیز با حضور آیت‌الله رئیسی در صحنه انتخابات، ضمن انصراف از کاندیداتوری و حمایت تمام قد از او، تمام برنامه‌های خود را در اختیار وی قرار داد. پس از انتخابات ۹۶ نیز جلیلی فعالیت خود در حوزه مسائل کشور را ادامه داد و اکنون شناخت کاملی از صحنه اداره کشور به همراه راه حل‌های مشخص دارد.

🔹جلیلی همچنین طی این سال‌ها با احکامی از سوی رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی به عنوان نماینده رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان عضو حقیقی و شورای راهبردی روابط خارجی عضویت دارد.


لینک کانال های دکتر سعید جلیلی در شبکه های اجتماعی
لینک کانال های دکتر سعید جلیلی در شبکه های اجتماعی

ستاد دکتر سعید جلیلی 🇮🇷 💓

این ستاد با نشر اولین بیانیه خود در سال 1400 شروع به کار کرد. وب سایت و کانال های این ستاد را در جدول زیر مشاهده می کنید. پیشنهاد میکنیم علاوه بر کانال های رسمی دکتر سعید جلیلی در کانال های هواداران و حامیان و ستادها هم عضو شوید تا بروز باشید… 😍

در وب سایت ستاد دکتر جلیلی شما می توانید مطالب و صفحات مهم از جمله 1- چرا دکتر جلیلی؟ 2- لینکدونی 3- محتوای قابل دانلود 4- برنامه ها 5- چیکار کنم جلیلی رای بیاره 6- بیانیه ها 7- جلیلی صدای ماست 8- پای کاریم؛ اعلام آمادگی – را ببینید

عنوان سایت یا کانال پیوند ( لینک ) کانال
سایت ستاد دکتر جلیلی + همه طرح ها و مسائل و اقدامات و ستادهای محلی و محتوای چاپ و لینکها و…https://jalili1400.com
ستاد دعوت از دکتر جلیلی در تلگرامt.me/dolatenghelabi1400
ستاد مردمی در اینستاگرامinstagram.com/dolatenghelabi1400
ستاد مردمی دعوت از دکتر جلیلی در توییترtwitter.com/dolatenghelabi


کانال جَلیلیُم

جلیلیوم چیست؟ ( ۱۴۰۰ نمره )
عنصری نجیب خارج از فضای تناوبی که نه با سرگروه‌های عناصر سمت چپ و نه سمت راست جدول در ازای داد و ستد منابع الکترونی ترکیب نمی‌شود.
این عنصر از استحکامی چند برابر فولاد، رسانایی جریان و ظاهری درخشان برخوردار می‌باشد. #رای_من_جلیلی

معرفی کانال جلیلیم

در این کانال شما مطالب جالب و زیبایی درباره دکتر سعید جلیلی و زندگی ایشان و برنامه های کاری دولت سایه و … پیدا می کنید پیشنهاد میکنیم حتما عضو شوید…

عنوان کانال یا صفحه جلیلیمپیوند ( لینک ) کانال یا صفحه
جلیلیم در اینستاگرامinstagram.com/jalilium
جلیلیم در تلگرامhttps://t.me/jalilium
جلیلم در ایتا eitaa.com/jalilium1400
جلیلیم در آپارات aparat.com/Jalilium
جلیلیم در توییتر http://twitter.com/jaliliium

کانال آقای پرزیدنت

بی‌تاب یک فریاد حداکثری✊
بررسی اخبار و رویدادهای انتخابات ۱۴۰۰
!این صفحه توسط جمعی از دانشجویان اداره می‌شود
آقای‌ پرزیدنت در سایر پیام‌رسان‌ها👇 با لینک های زیر پیگیری کنید

عنوانلینک
آقای پرزیدنت در اینستاگرامinstagram.com/aqaye.president
آقای پرزیدنت در توییترtwitter.com/aqaye_president
آقای پرزیدنت در تلگرامhttps://t.me/aqaye_president
آقای پرزیدنت در ایتاeitaa.com/aqaye_president

کانال 🇮🇷 Mardomplus | مثبت مردم

#ایران_قوی
#دولت_کارآمد_انقلابی
[ تحول حکمرانی به نفع مردم ]
آغاز قرن جدید بر مدار #پیشرفت و #عدالت با اصلح انقلابی دکتر سعید جلیلی

عنوان کانال یا صفحهلینک کانال یا صفحه
مثبت مردم mardomplus در تلگرامt.me/mardomplus
مثبت مردم mardomplus در اینستاگرامinstagram.com/mardomplus

حتما عضو شوید اما یک نکته مهم

پیشنهاد میکنیم حتما عضو کانال های هواداران و حامیان شوید. از جمله کانال مردم پلاس و کانال آقای پرزیدنت و کانال جلیلیم و کانال ستاد مردمی دعوت از دکتر جلیلی و کانال هایی که در ادامه معرفی میشود را حتما دنبال کنید.

اگر هنوز تصمیم نگرفته اید به چه کسی رای دهید با دنبال کردن کانال های دکتر سعید جلیلی و خواندن مطالب و گوش دادن پادکست ها یا تماشای ویدیوها می توانید تصمیم اصلی خود را بگیرید و با جنبه های مختلف برنامه هایی که یک رئیس جمهور باید داشته باشد آشنا شوید

اما نکته مهم …

فراموش نکنیم غیر از کانال های اصلی دکتر سعید جلیلی که در سایت ایشان ذکر شده است ، بقیه کانال ها توسط جوانان هدایت و میشود و مطالب جدید در آن منتشر میشود. اما لزوما همه مطالب مورد تایید دکتر سعید جلیلی نیست. شما می توانید نظرات ایشان را در سایتشان بخوانید. لذا اگر متوجه مطلبی مغایر و خلاف نظرات ایشان در کانال های هواداران شدید بدانید که ارتباطی با ایشان ندارد.

خلاصه اینکه ساخت یک کانال تلگرامی یا ایتایی یا صفحه اینستاگرامی به اندازه 5 دقیقه زمان میخواهد و ساخت محتوا هم با نرم افزارهای ساخت عکس نوشته که در کافه بازار موجود است امکان پذیر است. غیر از جوانان خوب ایرانی ، هر کسی که زبان فارسی بلد باشد در عربستان یا آمریکا یا آلمان یا آلبانی یا تاجیکستان میتوانید مطالبی را علیه هر کدوم از نامزدهای انتخاباتی از هر جناح سیاسی- اجتماعی منتشر کنند . . .


معرفی برنامه ها و کانال های سعید جلیلی
معرفی برنامه ها و کانال های سعید جلیلی

فهرست صفحات ( پیج های ) اینستاگرامی هواداران دکتر سعید جلیلی

شما رو دعوت می کنیم به دنیای بزرگ صفحه های اینستاگرام دکتر سعید جلیلی و حامیان ایشون در شهر های مختلف. زمان بزارید و مطالب جدید رو پیدا کنید و بخونید

عنوان صفحه اینستاگرامی لینک ورود و دنبال کردن صفحه
صفحه دکتر جلیلی در اینستاگرام instagram.com/dr_saeedjalili
صفحه مردم پلاس instagram.com/mardomplus
صفحه جلیلیم instagram.com/jalilium
صفحه آقای پرزیدنت در اینستاگرامinstagram.com/aqaye.president
صفحه یاران جلیلی instagram.com/yarane_jalili
صفحه محمد صادق شهبازیmohammadsadegh_shahbazi
سعید جلیلی انتخابات ۱۴۰۰instagram.com/1400entekhabat
دکتر انتخابات ۱۴۰۰instagram.com/dr.entekhabat1400
هواداران دکتر سعید جلیلیinstagram.com/saeed.jalily1400
هواداران دکتر جلیلی درمشهدinstagram.com/drjalili_mashhad
ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی – پیشوا ورامین قرچکinstagram.com/jalili.pishva
صفحه دیده بان – آقای مقداد خداداد instagram.com/dideban_ir
حامیان دکتر سعید جلیلی 🇮🇷 distinguished_maninstagram.com/distinguished_man
همفکران سعید جلیلی-لامردinstagram.com/drjalily_lamerd
آقای امیرحسین ثابتیinstagram.com/sabeti_insta
حامیان دکتر جلیلی در جنوب کرمانinstagram.com/jalili.j.kerman
حامیان دکتر جلیلی بروجردinstagram.com/jalili.broujerd
صفحه هواداران دکتر سعید جلیلیinstagram.com/jalili_fans
دکتر سعید جلیلی آذربایجان شرقیsaeedjalili_azarbayjansharghi
هوادارن دکتر سعید جلیلی در یزدinstagram.com/yazd_jlili
هواداران سعید جلیلی در بوشهرinstagram.com/jalili_bushehr1400
سعید جلیلی_کهگیلویه و بویراحمدinstagram.com/dr_saeedjalili_k.b
تَقَبَّى. (دکتر سعید جلیلی ) تَقَبَّى رسانه ای است برای بررسی وافشاinstagram.com/taqaba_
حامیان دکتر سعید جلیلی_میرملکیinstagram.com/drjalily_mirmaleki
وی‌گراف vgraph.irinstagram.com/vgraph.ir
•|بانوی انقلابی|•instagram.com/chadore.__khaki
Dr.Efsha / دکتر افشاinstagram.com/dr.efsha
بصیرت عمار / basirat ammar
Video Creator 💻📱
instagram.com/basirat_ammar
سید مهدی هاشمی زاده
Film Director
instagram.com/ashuora_ir
علی جعفری – دبیر اسبق جنبش عدالتخواهinstagram.com/alijafari57
اصلح جلیلی 🥇✌
Politician
📌 اخرین اخبار کاندیداتوری دکتر جلیلی
instagram.com/aslah_jalili
انتخاب خوزستان instagram.com/dr_jalili_khuz
ستاد رسانه‌ای دکتر سعید جلیلیinstagram.com/dr.jalily.setad
هواداران دکتر جلیلی _ آذربایجان غربیinstagram.com/dr.saeedjalili.agh
صفحه حامیان دکتر جلیلی در کردستانinstagram.com/dr.jalili_1400_kurdstan
اینستاگرام آقای حمید رساییhttp://instagram.com/rasaee.ir
پایگاه خبری رجانیوز در اینستاگرامinstagram.com/rajanews_com
هواداران دکتر جلیلی در گلستانinstagram.com/jalili_golestan
سید کمیل موسویinstagram.com/chanel_komeil
چرا سعید جلیلی بهترین است؟ instagram.com/jalili.irn
مقداد خداداد – ویژه instagram.com/meghdad.khodadad
دریافت کمک مردمی ( نقدی یا غیرنقدی) | رسمی ستاد سعید جلیلیinstagram.com/jaliliyar
🇮🇷TAKAVAR313.irinstagram.com/takavar313
گفتمان انقلاب اسلامیinstagram.com/enghelab_.ir
Amin Ghorbaniinstagram.com/aminghorbani313
.: روایت سعید :.
در این صفحه خاطرات مختلفی از زبان افراد مختلف درباره دکتر سعید جلیلی منتشر می شود
https://www.instagram.com/revayat_saeed
oboor | عبور
🔍 ویژه تحلیل و بررسی انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠
https://www.instagram.com/oboor_ir
[واحد استانی ستاد دکتر سعید جلیلی]
جهت ارتباط با پیج های استانی| رسمی
https://www.instagram.com/drjalili_ostani
کاش تحقیق کنیمinstagram.com/saeed_jalili1400
توییت های دکتر جلیلیhttps://www.instagram.com/jalili_twt

فهرست کانال های سعید جلیلی و هواداران در ایتا

عنوان کانال یا گروه لینک کانال یا گروه
کانال اصلی رسمی آقای جلیلی در ایتا eitaa.com/saeedjalily
هواداران دکتر سعید جلیلیhttps://eitaa.com/jalili_saeed
حامیان دکتر سعید جلیلیhttps://eitaa.com/dr_saeedjalily
دکتر سعید جلیلی ۱۴۰۰ 🇮🇷✌️eitaa.com/aslahjalili1400
گروه حامیان دکتر سعید جلیلیhttps://eitaa.com/joinchat/464453731Cf42c5bc2f8
ایده های دکتر سعید جلیلیhttps://eitaa.com/saiidgallili
نوجوانان حامی دکتر سعید جلیلیhttps://eitaa.com/entkhabat1400
سعید جلیلی – مطالب و بازتاب هاhttps://eitaa.com/saeedjaliily
🔭 بصیرت تمدن ساز 🤔https://eitaa.com/basirat1400enghelabi
ستاد دعوت از دکتر جلیلی – ک.بhttps://eitaa.com/saeid_jalili_havadar
حامیان دکتر سعید جلیلیhttps://eitaa.com/dolateenghlabi
با دکتر سعید جلیلی تا ۱۴۰۸https://eitaa.com/dr_jalilisaeed
انتخاباتhttps://eitaa.com/entekhaabat
گفتمان دولت سایه (برنامه های دکتر سعید جلیلی)https://eitaa.com/dolatesayeh
آقای پرزیدنتhttps://eitaa.com/aqaye_president
آقای حمید رسایی در ایتاhttps://eitaa.com/rasaee
کانال تولید محتوا برای اینستاگرام در ایتاhttps://eitaa.com/jalili_insta
کانال خبری رجانیوزhttps://eitaa.com/rajanews
افسران جوان جنگ نرم در در ایتاhttp://eitaa.com/Afsaran_ir


فهرست دوم کانال های دکتر جلیلی در ایتا

عنوان لینک
محتوای خام برای تولید محصول، از گفتمان دکتر جلیلیhttp://eitaa.com/mohtavajalili
محصولات برای انتشارhttps://eitaa.com/mediajalili
عکس با کیفیت دکتر جلیلیhttps://eitaa.com/picjalili
گروه رسانه و تولید محتوا در ایتا https://eitaa.com/joinchat/1629159534Cb05204def6

فهرست کانال های تلگرام سعید جلیلی + گروه های دکتر سعید جلیلی

در ادامه مطلب لینک کانال های مرتبط با دکتر سعید جلیلی در تلگرام را برای شما فهرست می کنیم. با توجه به تفاوت محتوای کانال ها و تفاوت تولیدات رسانه ای آن ها پیشنهاد میکنیم در همه کانالها عضو شوید یا جدیدترین اخبار را دریافت کنید. همراه باشید. #رای_ما_جلیلی

عنوان کانال یا گروهلینک کانال یا گروه
دکتر سعید جلیلی ( اصلی و رسمی) غیرفعال موقتt.me/dr_jalily
اخبار دکتر سعید جلیلی ( اصلی )t.me/jalili_saeed
کانال آقای پرزیدنتt.me/aqaye_president
کانال هواداران دکتر جلیلی drjalili_fanst.me/drjalili_fans
کانال جَلیلیُم! t.me/jalilium
کانال ستاد مردمی دعوت از دکتر جلیلیt.me/dolatenghelabi1400
کانال 🇮🇷Mardomplus|مثبت مردمt.me/mardomplus
کانال امیرحسین ثابتیt.me/sabetitelegram
کانال هواداران دکتر جلیلی jalili_fanst.me/jalili_fans
کانال حامیان دکتر سعید جلیلی dr_jalili_fant.me/dr_jalili_fan
کانال دکتر سعید جلیلی ( جهت انتشار اخبار رسمی ایشان)t.me/Saeed_Jalily
کانال دعوت دکتر سعید جلیلیt.me/sd_jalili
کانال بصیرت عمار | ویدیو t.me/ammar_plus
کانال جمهوری / محمد صادق شهبازیt.me/jomhouri
کانال محتوای اینستاگرام برای معرفی دکترt.me/jalili_insta
کانال محتوای توییتر جلیلیt.me/jalili_tw
کانال حاجی گرینوفt.me/hajigrinoff
گروه حامیان دکتر سعید جلیلیt.me/dolateenghlabi
گروه حامیان دکتر جلیلی استان اصفهانt.me/drsaeedjalili_Esfahan
هواداران کشوری دکتر جلیلیhttps://telegram.me/joinchat/UiCMhGk5wyX9-aw9
گروه حامیان کشوری دکتر جلیلی t.me/saeedjalili1400
گروه حامیان خوزستان سعید جلیلیt.me/Hamiyan_Jalili
سعید جلیلی – گروه حامیانhttps://t.me/saeed_jalili_gp
کانال آقای حمید رساییhttp://T.me/www_rasaee_ir
کانال خبری رجانیوزhttps://t.me/rajanews_com
عکس های دکتر جلیلی با کیفیت خیلی بالاhttps://t.me/picjalili
کانال افسران جوان جنگ نرمhttps://t.me/Afsaran_ir
برنامه های دکتر جلیلی | اهداف و وعده هاhttps://t.me/Jalili_programs
دعوت از دکتر جلیلی _ الشتر (استان لرستان)https://t.me/jalili_aleshtar
روایت های دکتر جلیلی – فیلم های کوتاه #ویژهhttps://t.me/revayatejalili

دیگر کانال های دکتر جلیلی در تلگرام | فهرست دوم

عنوانلینک
تولیدات ستاد دکتر جلیلی ( انواع محتوا برای ارسال به دیگران)https://t.me/mediajalili
کانال محتوای خام برای تولید محصولhttps://t.me/mohtavajalili
کانال عکس‌های با کیفیت از دکتر جلیلیhttps://t.me/picjalili
ستاد ایران قوی – اخبار روزانه – ستادهای استانیhttps://t.me/iranqavi
گروه هواداران توییتری دکتر جلیلیhttps://t.me/joinchat/aHipTvvc2OY5M2Zk
دختران طرفدار دکتر سعید جلیلیhttps://t.me/votejalili
داستان ۸ ساله دکتر جلیلی …
کلیپ های منتشر شده توسط دفتر دکتر سعید جلیلی از سال ۹۲ تا به حال
https://t.me/jalili8sal

⚪️🔴🔵 رهبر انقلاب خطاب به کسانی که میخواهند کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوند فرمودند:

“مسائل اصلی کشور را بشناسید. بدانید که مشکل کشور کجاست و برای حل آن مسائل هم یک #برنامه‌ای داشته باشید.”

🔹️از این رو یکی از مهمترین معیار های انتخاب اصلح دارا بودن برنامه در زمینه های مختلف است.

📌بخشی از برنامه های کاندید برتر ، دکتر جلیلی عبارتند از:

1⃣ برنامه دکتر جلیلی برای کنترل بازار گوشت:
https://drjalily.com/posts/1373

2⃣ برنامه دکتر جلیلی برای کنترل بازار خودرو و پیشرفت صنعت خودرو:
https://drjalily.com/posts/1576

3⃣ برنامه دکتر جلیلی برای کنترل بازار مرغ:
https://drjalily.com/posts/1359

4⃣ برنامه دکتر جلیلی برای کنترل بازار روغن و تولید روغن
https://drjalily.com/posts/1612

5⃣ برنامه دکتر جلیلی برای کنترل بازار مسکن در کوتاه مدت:
https://drjalily.com/posts/1615

6⃣ برنامه دکتر جلیلی برای حل مشکلات جامعه کارگری:
https://drjalily.com/posts/1613

7⃣ برنامه دکتر جلیلی برای حل مشکلات حوزه مالیاتی:
https://drjalily.com/posts/1600

8⃣ برنامه دکتر جلیلی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش و ارتقا آن:
https://drjalily.com/posts/1313

9⃣ برنامه دکتر جلیلی برای رفع مشکلات حوزه ورزش و ارتقا این حوزه:
https://drjalily.com/posts/1560

0⃣1⃣ برنامه دکتر جلیلی برای رفع مشکلات حوزه اشتغال:
https://drjalily.com/posts/1543

1⃣1⃣ برنامه دکتر جلیلی برای حل مشکلات حوزه سینما و ارتقا آن:
https://drjalily.com/posts/1500

2⃣1⃣ بررسی عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی:
https://drjalily.com/posts/1247

3⃣1⃣ برنامه دکتر جلیلی برای رفع مشکلات حوزه کشاورزی:
https://drjalily.com/posts/1612

4⃣1⃣ برنامه دکتر جلیلی برای رفع مشکلات حوزه فضای مجازی:
https://drjalily.com/posts/1607

5⃣1⃣ برنامه دکتر جلیلی برای طراحی پرتال ارزی و حذف دلار از معاملات:
https://drjalily.com/posts/699

6⃣1⃣برنامه ایشون برای اصلاح نظام بانکی:
https://drjalily.com/posts/1227

7⃣1⃣ ارائه دو طرح عملیاتی جهت کمک به معیشت خانوار ایرانی:
https://drjalily.com/posts/1442

8⃣1⃣ برنامه ایشون برای رفع مشکلات حوزه گردشگری و ارائه راهکار:
https://drjalily.com/posts/1559

دیگر برنامه های ایشان در سایت زیر موجود می‌باشد؛
➡️ drjalily.com


دکتر سعید جلیلی در میان هواداران - #رای_ما_جلیلی
دکتر سعید جلیلی در میان هواداران

✅ برخی از خروجی های دولت سایه

(گفتمان و شبکه برنامه سازی و طرح ریزی که زیر نظر دکتر جلیلی سالهاست کار تخصصی می کند) :

📕1.تحلیل و بررسی دقیق برجام و اعلام مخالفت عالمانه و تخصصی با آن در زمانی که حتی کاندیداهای مطرح جبهه اصولگرایی اصلا متوجه اشکالات برجام نمی شدند و عرض تبریک هم به دولت داشتند یا سکوت کرده بودند.

📕2. نقد قراردادهای نفتیIPC و پیگیری اصلاح آنها توسط وزارت نفت

📕3. روشنگری درباره ی آسیب های ناشی از پذیرفتن برخی استانداردهای دوگانه و تبعیض آمیز FATF

📕4.مقابله با صید ترال و تضییع حقوق ماهیگیران محلّی

📕5. ارائه طرح پترو پالایشگاه و پیگیری تصویب آن در مجلس شورای اسلامی و ممانعت از خام فروشی نفت

📕6. آماده سازی طرح “وان” و ارائه آن به مجلس که نحوه سهمیه بندی بنزین را عادلانه می کرد و یارانه را به افراد خانوار تخصیص میداد نه به ماشین ها.

📕7. طرح تبدیل کشور به محور ترانزیت کالا و انرژی در منطقه خاور میانه با تقویت شبکه ریلی و… که ثروت آفرینی فراوانی برای کشور خواهد داشت.

📕8. طرح ساماندهی کولبران و تبدیل آنها به صادر کنندگان محصولات و تولیدات داخلی

📕9. ارائه طرح مالیات بر عایدی سرمایه

📕10.پیگیری و حمایت از شبکه ها و پیام رسانهای دیجیتال داخلی

📕11. آماده سازی طرح شبکه ی ملی اطلاعات و دولت الکترونیک

📕12. تکمیل طرح خانواده-مسجد-مدرسه به منظور ساماندهی اجتماعی و فرهنگی کشور

📕13. آمادهسازی طرح مدیریت راهبرد فرهنگی کشور با محوریت شورای عالی انقلاب فرهنگی

📕14. آماده سازی ابتکارات اقتصادی برای خنثی‌سازی و بی اثر کردن تحریم های ظالمانه دشمنان و تبدیل این تهدیدها به فرصتی برای شکوفایی ظرفیتهای ملی و محلّی کشور

منبع : کانال آقای پرزیدنت


اکانت توییتر twitter.com سعید جلیلی و حامیان و هواداران ایشان

عنوان اکانتلینک اکانت
دکتر سعید جلیلی در توییترhttps://twitter.com/DrSaeedJalili
ستاد دکتر جلیلی در توییترhttps://twitter.com/dolatenghelabi
آقای پرزیدنت در توییترhttps://twitter.com/aqaye_president
ایده‌های دکتر سعید جلیلیhttps://twitter.com/Jalili_ideas
.: حامیان توییتری دکتر جلیلی :.https://twitter.com/jalili_twt
توییتر آقای حمید رساییhttps://twitter.com/hamidrasaee
توییتر آقای محمد صادق شهبازیhttps://twitter.com/sadegh_shahbazi
توییتر آقای امیرحسین ثابتیhttp://twitter.com/sabeti_twt
سید مهدی هاشمی زادهhttps://twitter.com/uways_iran
افسران جوان جنگ نرمhttp://twitter.com/AfsaranIr
مهدیفا 💚https://twitter.com/mahdifablog
هشتادیسم | دهه هشتادی ها https://twitter.com/hashtadism_ir
سید حامد خسروانی https://twitter.com/HamedKhosravany
S.Musaviehttps://twitter.com/sm_1361
Meghdad Khodadadhttps://twitter.com/KhodadadMeghdad
مرتضی فیروزآبادی | سخنگوی ستادhttps://twitter.com/Firouzabadi_m
علی جعفریhttps://twitter.com/jafaritwt
وحید عزیزی https://twitter.com/vahiddialameh
سید حسن موسوی فردhttps://twitter.com/mosavifard
حسن روزی طلبhttps://twitter.com/roozitalab1362
سیدامیرمیرناصری(اکانت جدید)https://twitter.com/mirnaseri1


گروه های استانی دکتر جلیلی در واتساپ

گروه های ستادهای مجازی دکتر سعید در پیام رسان واتس اپ تشکیل شده است. فهرست آنها را در این لینک https://zil.ink/jalili_ads پیدا کنید و استان مدنظر خود را در واتساپ عضو شوید. فهرست گروه ها در سایت دیده بان https://dideban1400.com هم در دسترس است

فهرست مذکور به مرور تغییر میکند و استان های دیگر اضافه میشود. هم چنین به دلیل محدودیت تعداد عضوهای گروه ها در واتساپ ممکن است گروهی تکمیل شده باشد( بعد از مدتی لینک گروه جدید قرار میگرد) . پیشنهاد میکنم در گروه تلگرامی رویش رسانه که در ادامه معرفی میشود هم عضو شوید…

این گروه ها توسط آقای مقداد خداداد (در اینستاگرام instagram.com/dideban_ir ) ایجاد شده است. برای پیگیری اخبار و مطالب ایشان را دنبال کنید.

هم چنین می توانید عضو گروه تلگرام رویش رسانه (لینک) شوید


کانال های آقای سعید جلیلی در روبیکا + حامیان

عنوان کانال یا گروهلینک کانال یا گروه
کانال اصلی آقای جلیلی در روبیکاhttps://rubika.ir/saeedjalily
گروه حامیان در روبیکاhttps://rubika.ir/joing/BBGEHIHD0OYRYLJFCANKYUFPOVDQQSTX
کانال هواداران دکتر جلیلی و دکتر محمدhttps://rubika.ir/Dr_jalily_mohammad
افسران جوان جنگ نرمhttps://rubika.ir/Afsaran_ir


کانال های سعید جلیلی در سروش + گروه های هواداران و…

عنوان کانال یا گروهلینک کانال یا گروه
کانال اصلی دکتر جلیلیhttp://splus.ir/saeedjalily
هواداران دکتر سعید جلیلی در سروشhttp://splus.ir/saeedjalily_fans
گروه پویش مردمی دعوت از دکتر جلیلیhttp://splus.ir/joingroup/juM43A76Fq1yCknQrcWwUVlg
افسران جوان جنگ نرمhttp://Sapp.ir/Afsaran.ir

بسم الله الرحمن الرحیم

📝 سیدمرتضی محمودی(فعال سیاسی و دانشجوی دکتری سیاستگذاری) :

🔸 امروز می خواهم بنویسم تا مدیون فریادهای بی امان افکارم نباشم.

🔻 آخَر با وجود شخصیت بی نظیری مانند آقای دکتر جلیلی که در عرصه سیاست خارجی مقاوم و باتجربه، در عرصه مدیریت کشور مسلط و بابرنامه ، در عرصه اقتصاد و صنایع هشت سال آسیب شناسی و بررسی کارشناسانه داشته…

سفرهایش به تمام مناطق کشور و دیدارهایش با متخصصان، صنعتگران، کارآفرینان، دانشگاهیان ، جوانان و عموم مردم بیشتر از همه دولتمردان بوده…

تحصیلات عالیه داشته ، یک لکه سیاه و تاریک در زندگی خود و خانواده اش نداشته، به هیچ جریان و حزبی وابستگی نداشته…

با صبر و گذشت کامل روی مشکلات کشور کارکرده و وارد حاشیه ها و بازی های سیاسی نشده، مورد اعتماد رهبری بوده و ولایتمداری اش اثبات شده، پرتحرک، با نشاط، با تقوا و انقلابی بوده…

و حضورش وزنه ای برای چهره بین المللی ایران بویژه در مقابل غربی ها خواهد بود، مگر میشود به شخص دیگری رای داد؟!

🔹 واقعا مرد میدان وظیفه و تکلیف دکتر سعید جلیلی است که حتی در سال ۹۶ همه برنامه ها و توان فکری و تشکیلاتی خود را در اختیار آقای رییسی گذاشت بدون هیچ چشم داشتی…

🔹 ریاکاران در سیاست چند روز مانده به انتخابات سوار ماشین های معمولی می شوند و ژست ساده زیستی می گیرند اما کدامشان مانند سعید جلیلی بیش از ۸ سال پرایدش تبدیل به دناپلاس یا سراتو نشده است؟!

🔹 واقع نگر باشیم و قدر نعمت ها و فرصت ها را بدانیم … حیف است اینبار بازیِ اصحاب قدرت و بازیگران سیاستمدار چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب را بخوریم…

🔹 با عقلمان باید تصمیم بگیریم و حق را ترویج کنیم نه اینکه اسیر نقشه شوم منفعت طلبان شویم..آنهایی که سالهاست انسانهای پاک و بدربخور کشور را به حاشیه برده اند، در رسانه ها بایکوتشان کرده اند و با قدرت پول و موقعیت و با ظاهر انقلاب و اصول دکان خودشان را گرم نگه داشته اند …

🔹 یعنی واقعا برای چندمین بار قرار است در دام سیاستمدارانی گرفتار شویم که آمدن جلیلی برایشان نان و آب ندارد و سالها با این جمله تکراری حتی دوستداران این مرد مخلص و خداترس را اسیر توهمات کرده اند که جلیلی کار اجرایی نکرده و به این بهانه چشم مردم را بر امتیازات بی نظیر و گره گشای او بسته اند…

و اتفاقا با همین ترفندها کاری کرده اند که هم مسلکهایشان و بازیگران حیله گر، فرصتهای کشور را سوزاندند و کشور را به این روز انداختند…

🔹 فرقی هم نمی کند اعتدال، اصلاح طلب و اصولگرای معتدل باشد یا هر بنی بشر دیگری که مردم را برای کسب قدرت می خواهد نه ایجاد فرصتی برای خدمت…

🔹 در همه این سالها آقایان، بزرگان و دلسوزان کشور کجا بودند. حضرات برای معیشت، بیکاری، فساد و اشکهای کارگر آبرودار چه نسخه شفابخشی پیچیدند آن زمانی که سعید جلیلی به جای نشستن در جلسات و دورهمی های بیهوده سیاسی و انتخاباتی پاشنه اش را کشیده بود و روز و شب وظیفه و پافشاری براصول را در شنیدن درد دل مردم و خواسته کشاورزان، صنعتگران، کارگران و باز کردن گره های کور و مشکلات کشور جستجو می کرد!

🔹 چقدر جالب و البته گریه دار است که جلیلی می شود آدم بده ماجرا و تشنگان قدرت از هر خط و جربان و کسانی که جز سنگین کردن بار بچه های انفلاب کار دیگری در شبهای انتخابات نداشته اند می شوند خوبان جبهه انقلاب و اصولگرایی.

🔹 نمی دانم چرا ولی دلم نسبت به حضور دکتر جلیلی روشن است زیرا همانگونه که رهبر معظم انقلاب بعد از شهادت حاج قاسم فرمودند، پاداش و پیروزی از طرف خداوند برای کسانی است که صبار و شکور هستند…

🔹 هم در برابر سختی ها، تهمت ها ، نقشه ها و نامردی ها صبر الهی و سالم دارند و هم شکور هستند یعنی با عمل به تکلیف و حرکت در راه انجام وظیفه به دین خدا و حکومت حق کمک می کنند و بجای خزیدن در پستوها به وقت کار جسم و جان خود را هزینه می کنند و به وقت فریاد آبرویشان را

🔹 خدا را شاهد می گیرم که بنده این دوصفت را در عملکرد شخصی، سیاسی و اجتماعی دکتر جلیلی واقعا دیده و می بینم و اگر چه او هم مثل هر بنده دیگر خدا بدون عیب نیست ولی در میان همه ی این مدعیان اصلح مانند او پیدا نکرده ام………. یا علی

✅ منبع : حامیان مردمی دکتر سعید جلیلی (http://t.me/drsaeedjalili_fan)


با سعید جلیلی چه به دست آوردیم

دولت یازدهم در شرایطی پرونده هسته ای را تحویل گرفت که حدود ۲۰ هزار سانتریفیوژ تولید شده بود، آب سنگین اراک پشرفت ۸۶رصدی داشت ، آماده سازی و راه اندازی سایت فردو و تبدیل آن به سایت غنی سازی انجام شده بود و راکتور تحقیقاتی تهران به مرکز تولید رادیو دارو تبدیل شده بود.
با تبدیل راکتور تهران به مرکز تولید رادیو دارو نیاز دارویی نزدیک به یک میلیون بیمار با تولید داخلی تامین شده بود.

۴۱۸ کیلو مواد با غنای ۲۰% ذخیره شد، ۷ هزار کیلو مواد با غنای ۵ درصد تهیه شد ، صد تن آب سنگین تولید شده، گسترش طولی و افقی تحقیقات و توسعه غنی سازی به گونه ای که روی هفت مدل ماشین کار تحقیقاتی و توسعه ای آغاز شده بود، شکل گرفت و ۱۰۰ مگا وات برق تولید و وارد ظرفیت کشور شد

منبع : کانال مردم پلاس mardomplus


نتانیاهو : اگر رئیس جمهور آینده ایران جلیلی باشد، مقاومت تقویت و سلطه ما در منطقه به اتمام می رسد!


دکتر سعید جلیلی تنها گزینه احتمالی انتخابات ریاست جمهوری می باشد که #تحصیلات مرتبط با این جایگاه را دارد


جلیلیم چیست ؟


رئیس جمهور ایده آل ما

ریاست_جمهوری نه #پروژه است و نه #میزمذاکره

شخصی میتواند سکان دار این مقام باشد که در تمام زمینه ها #دانش ، #برنامه ، #تیم و #مدیریت داشته باشد اما #حب_قدرت نداشته باشد
با این اوصاف کدام یک رئیس جمهور ایده آل شماست ؟


دبیر شورای عالی امنیت ملی یعنی

بر اساس اصل ۱۷۶ قانون اساسی ایران، وظایف این شورا عبارتند از:

1️⃣تعیین سیاست‌های دفاعی-امنیتی کشور، در محدوده سیاست های کلی تعیین شده از طرف رهبر ایران.
2️⃣هماهنگ نمودن فعالیت‌های سیاسی، اطلاعاتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در ارتباط با تدابیر کلی دفاعی-امنیتی.
3️⃣بهره‌گیری از امکانات مادی و معنوی کشور برای مقابله با تهدیدهای داخلی و خارجی


دختران و پسران طرفدار دکتر سعید جلیلی در ایران 1400

سلام. اینجا دورهمی نوجوانان طرفدار دکتر جلیلی در ایران 1400 هست. مقدمتان گلباران 🥰

از دلائل خودتون برای رای به دکتر جلیلی فیلم بگیرید و ارسال کنید

لطفا تولید محتوا و عکس نوشته هاتون رو بفرستید با اسم خودتون منتشر میشود


فراخوان کمک های مردمی به ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی

بسم الله

به این وسیله از علاقمندان به همکاری با ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی اعلام می داریم که با توجه به فرصت انتخابات پیش رو و جهت اجرا و انجام هرچه بهترِ فعالیتهای انتخاباتی و تبلیغاتی نیاز به کمک و پشتیبانی آحاد مردم داریم. مجموعه نیازهای ستاد اعم از:
کمکهای مالی،
مکان جهت استقرار ستاد،
تجهیزات کامپیوتری برای تدوین، دوربین فیلمبرداری و …
تدوینگر و تصویربرادر و گرافیست و … می‌باشد.
برای کمک های غیر مالی به حساب کاربری https://instagram.com/jaliliyar در اینستاگرام پیام دهید و برای کمکهای مالی به حساب زیر معرفی می شود:

شماره کارت بانک پارسیان
۶۲۲۱۰۶۱۲۲۵۸۵۸۱۳۵
بنام سیدمرتضی محمودی
شماره حساب
۲۰۱۰۰۶۰۴۴۹۳۶۰۷
شماره شبا
IR۷۰۰۵۴۰۱۲۲۷۲۰۱۰۰۶۰۴۴۹۳۶۰۷

🔻مرجع جامع اخبار دکتر جلیلی در تلگرام
jalili_saeed


[واحد استانی ستاد دکتر سعید جلیلی] جهت ارتباط با پیج های استانی

دوستان و عزیزان علاقه‌مند به فعالیت برای نامزد اصلح دکتر سعید جلیلی که توانمندی خاصی دارند به دایرکت مراجعه کنند. #همه_با_هم_برای_ایران #رای_من_سعید_جلیلی


کانال اینستاگرام جلیلی و گروه هواداران اینستاگرامی دکتر جلیلی

👋سلام خدمت همگی دوستان عزیز 👋

جهت پیروزی گفتمان انقلاب تلاش مون بر این هستش از تمام ظرفیت های فضای مجازی برای این امر استفاده بشه
به همین دلیل گروهی برای هماهنگی و فعالیت بیشتر در بستر اینستاگرام تاسیس شده بود
با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات سعی مون بر این هستش که فعالیت ها به صورت گسترده تری انجام بشه
پس از همه دوستانی که امکان همکاری دارند مثل
1⃣ همه دوستانی که پیج حمایتی از دکتر جلیلی دارن
2⃣ دوستانی که پست حمایتی از دکتر در پیج های منتشر میکنند
3⃣ دوستانی که در حد لایک و ذخیره پست ها جهت دیده شدن بیشتر و انگیزه گرفتن بچه هایی که دارن کار میکنن میتونن کمک کنن
دعوت می کنیم تو این گروه عضو بشن که با قدرت هر چه تمام تر بریم جلو
به امید پیروزی قاطعانه جبهه انقلاب ✌️✌️✌️✌️

عنوانلینک
کانال تلگرام تولیدات اینستاگرامی/ویدیویی دکتر جلیلیhttps://t.me/jalili_insta
کانال تولیدات اینستاگرامی در ایتاhttps://eitaa.com/jalili_insta
گروه هواداران اینستاگرامی دکتر جلیلی در تلگرامhttps://t.me/joinchat/8B_R82JQFtU4YmQ0

کانال روایت سعید | کارنامه و روشهای سعید جلیلی از زبان دیگران

در کانال « روایت سعید » خاطرات مختلفی درباره دکتر جلیلی منتشر می شود. از زبان دیگران درباره کارنامه و اخلاق و روش های دکتر سعید جلیلی بشنوید.

تاکنون ویدیوهایی از آقایان علی جعفری و حسین دهباشی و محمد علیمهری و جواد لاریجانی و مصطفی عیوضی درباره باهوش بودن و مردمی بودن و ساده زیست بودن و استراتژیست بودن دکتر سعید جلیلی منتشر شده است.

فیلمها را در کانال های تلگرام‌ و‌‌ ایتا و اینستاگرام و بله و گپ به نشانی‌‌ های زیر‌ دریافت‌‌ کنید


فراخوان ستادهای محلی دکتر جلیلی

بسم الله
فراخوان شماره۲
به این وسیله به اطلاع می‌رسانیم ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در مناطق۲۲ گانه شهر تهران نیاز به ستادهای محلی دارد تا در مدت زمان قانونی تبلیغات، از آن استفاده نماید. فلذا خواهشمندیم در صورت تمایل اماکن خود را جهت این امر به آدرس jaliliyar در اینستاگرام پیشنهاد دهید.
▫️


ستاد بانوان حامی دکتر جلیلی | جهشی نو

از نبود راه حل برای مشکلات روزمره‌ی مردمان سرزمینمان رنج می‌کشیدیم گرد هم آمدیم برای گشودن راه ملت صبورمان
اکنون با دستی پر آماده خدمت هستیم…

#جهاد_بزرگ_برای_جهش_بزرگ

جهشی نو | شبکه بانوان حامی دکتر جلیلی
برای تبلیغات میدانی،تلفنی و مجازی به صورت همزمان در تهران و سایر استانها

لینک گروه ها و کانال های ستاد بانوان حامی دکتر دکتر جلیلی در پیام رسانه‌های متفاوت را در ادامه می بینید:

عنوانلینک
اینستاگرام جهشی نو ( ستاد بانوان)instagram.com/jaheshinoo
گروه ستاد بانوان حامی دکتر جلیلی در ایتا https://eitaa.com/joinchat/4165795960C1a13b43ac1
گروه واتساپhttps://chat.whatsapp.com/HBYC7hWO10G0dYhiwZWEnQ
کانال ایتا جهشی نو https://eitaa.com/jaheshinoo
گروه جهشی نو در بلهhttp://ble.ir/join/OGQ0YTBiMG
کانال جهشی نو در بلهhttps://ble.ir/jaheshinoo
تلگرام جهشی نوhttps://t.me/jaheshinoo_jalili

سلام نام خداست…

اگر تمایل به همکاری با ستاد مرکزی بانوان دکتر جلیلی دارید، برای هماهنگی و همکاری بیشتر در خدمتتون باشیم.

فعالیت ها و نیازمندی‌های عمده ستاد بانوان دکتر جلیلی اینهاست:
‌.
🔷۱. فعالیت تبلیغاتی مجازی در گروه های خانوادگی و صفحات مجازی

🔷۲. فعالیت های تبلیغی حضوری و میدانی در تهران و شهرستان ها

🔷۳. فعالیت در ستاد مرکزی بانوان در تهران

🔷۴. پشتیبانی مالی ستاد بانوان

🔷۵. ستادهای مردمی بانوان استانها

برای ارتباط در گروه ایتایی که لینک آن در بالا ذکر شده پیام دهید یا به شماره ای که روی تصویر ذکر شده است پیام دهید. شناسه انگلیسی سمت چپ تصویر بالا ، تنها در ایتا پاسخگوی شماست.


سایت محتوای دکتر جلیلی

این روزها که همه سعی در تولید محتوا دارند، از طرفی هم تمایل به انتشار محتوای متنوع و با سلیقه خود برای مخاطبان وجود دارد.

🔻تیم حامیان مردمی دکتر جلیلی اقدام به راه‌اندازی یک سایت با قابلیت تولید آنی محصول کرده اند.
استوری | عکس‌نوشت | عکس پروفایل و حتی استاتوس برای واتس‌اپ در این سایت وجود دارد.

✅ سایت محتوای دکتر جلیلی✅
با مراجعه به این سایت میتونی
🔵استاتوس‌ها
🔵استوری‌ها
🔵پویش ها
🔵کلیپ ها
و کلی رسانه ی آماده ی دیگه رو به دلخواه خودت بسازی و منتشر کنی✌🏻

🟡به تبلیغات دکتر جلیلی کمک کن

برای ورود روی لینک روبرو بزنید » https://www.jalilimohtava.com

📌 از این سایت استفاده کنید و آن را به دیگران معرفی کنید.


صفحه جلیلی مدیا

جلیلی مدیا

🔻مخاطبان عزیز، سلام؛

🔹به علت تعدد ویدئوکلیپ‌ها و اخبار انتخاباتی مربوط به دکتر سعید جلیلی و با توجه به محدودیت عرفی در بارگذاری آنها در صفحه اصلی اینستاگرام، از این پس صفحه «جلیلی مدیا» نیز به عنوان مرجع دیگر نشر کلیپ‌های تولیدی درخصوص دکتر سعید جلیلی در اینستاگرام فعال خواهد بود.

🔹بنابراین کلیپ‌های بازنشری یا آرشیوی، کلیپ‌های مربوط به روایت‌های پخش شده، تیزرها و همچنین ویدئوهای خام انتخاباتی در این صفحه به صورت کامل منتشر خواهد شد.

🔹لازم به ذکر است کلیپ‌های ویژه‌تر و همچین ویدئوی‌های به روز انتخاباتی در صفحه اصلی نیز بارگذاری می‌شود.

🔹پیشنهاد می‌کنیم صفحه جدید ما را نیز دنبال کنید↙️↙️

https://www.instagram.com/jalili.media/

📌با احترام؛ پایگاه اطلاع رسانی دکتر سعید جلیلی


ارتباط با دکتر سعید جلیلی

ارتباط با دکتر سعید جلیلی

📸نظرات و سوالات خود را برای دکتر سعید جلیلی به سر شماره زیر پیامک کنید:
3000014001314

هم چنین می توانید از طریق بخش تماس در سایت اصلی دکتر جلیلی اقدام کنید.


حرف روستا | برنامه های دکتر جلیلی برای روستا و عشایر عزیز

برنامه های دکتر جلیلی برای روستا و عشایر عزیز

صدای #روستا و #عشایر
محل طرح برنامه‌های دکتر جلیلی

عنوان کانال حرف روستالینک
حرف روستا در ایتاhttps://eitaa.com/harferusta
حرف روستا در اینستاگرام | مطالب اصلی در صفحه اینستاگرام منتشر میشود.https://www.instagram.com/harferusta
حرف روستا در تلگرامhttps://t.me/harferusta

در انتخابات به چه کسی رای بدهیم ؟

پیشنهاد می کنیم برای شناخت بیشتر دکتر جلیلی به لینک زیر بروید و هم چنین لینک زیر را برای سی نفر از دوستان خود ارسال کنید »

رای من سعید جلیلی به 33 دلیل | جهاد بزرگ برای جهش ایران

در ادامه پیشنهاد می کنیم اگر عضو شبکه توییتر هستید برای تبلیغ دکتر جلیلی در توییتر از لینک زیر استفاده کنید »

نکات مهم درباره دکتر سعید جلیلی که باید در توییتر منتشر کنیم #رای_من_جلیلی


شبکه تلویزیونی دکتر سعید جلیلی در تلوبیون

این شبکه تلویزیونی به همت سایت و نرم افزار معروف تلوبیون راه اندازی شده است و به صورت 24 ساعته برنامه هایی درباره دکتر سعید جلیلی پخش میکند.

از جمله 1- گفت وگوی زنده با کارشناسان و تیم های اقتصادی فرهنگی و … دکتر جلیلی 2- گفت و گو با مردم 3- مصاحبه به کارشناسان و خبرنگاران و … 4- اطلاع رسانی اخبار دکتر سعید جلیلی 5- پخش سرود 6- معرفی برنامه ها و اهداف دکتر جلیلی برای دولت 7- بازپخش برنامه های روایت دکتر جلیلی در موضوعات ، پزشکی و سلامت ، تورم و اقتصاد ، سفر و تفریح ، مذاکره ، فرهنگ سیاسی و…

نرم افزار تلوبیون رو از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود کنین. به پخش پخش زنده بروید. در انتها روی گزینه شبکه دکتر #جلیلی بزنید.


برنامه های دکتر جلیلی در تلوبیون در موضوعات مختلف

در ادامه لینک برنامه های دکتر جلیلی در تلوبیون رو مشاهده میکنید. این برنامه ها توسط صداسیما ضبط نشده است و ستاد دکتر جلیلی آن ها را ساخته است. با زدن روی هر لینک به صفحه آن برنامه می روید که تماشا کنید یا دانلود کنید »

برنامه سعید جلیلی: گفتگو با حسن غلامی نماینده جوانان روستایی خراسان رضوی را در تلوبیون ببینید
http://www.telewebion.com/episode/2590629

برنامه سعید جلیلی: گفتگو با موسی کنگربانی – روستای پاتاق سرپل ذهاب را در تلوبیون ببینید
http://www.telewebion.com/episode/2590634

برنامه سعید جلیلی: گفتگو با سید عبدالرسول حسینی نماینده کشاورزان استان بوشهر را در تلوبیون ببینید
http://www.telewebion.com/episode/2590676

برنامه سعید جلیلی: گفتگو با مهندس بهرام هاشمی – مشاور و کارشناس کارآفرینی بنگاه های کوچک و متوسط را در تلوبیون ببینید
http://www.telewebion.com/episode/2590751

برنامه سعید جلیلی: گفتگو با محمدتقی حمیدی-نماینده خوشه صنعتی پوشاک کردآباد کبودرآهنگ همدان را در تلوبیون ببینید
http://www.telewebion.com/episode/2590753

برنامه سعید جلیلی: گفتگو با احمد فخاری همت -کارگاه های تریلی سازی شهرک صنعتی زاغه از توابع شهرستان بهر استان همدان را در تلوبیون ببینید
http://www.telewebion.com/episode/2590761

برنامه سعید جلیلی: گفتگو با میلاد عالمی- باشگاه کشاورزان خراسان رضوی روستای لاین نو را در تلوبیون ببینید
http://www.telewebion.com/episode/2590675

برنامه سعید جلیلی: گفتگو با عبدالله حمیدی – نماینده دامداری و کشاورزی شهر فتح المبین را در تلوبیون ببینید
http://www.telewebion.com/episode/2590758

برنامه سعید جلیلی: گفتگو با علیرضا منصوری-دبیر نظام صنفی کارهای کشاورزی و صنایع طبیعی شهرستانهای شوش و کرخه را در تلوبیون ببینید
http://www.telewebion.com/episode/2590756


سین جیم | سوال و جواب درباره سعید جلیلی

رسانه سین جیم | محلی برای سوال و جواب درباره سعید جلیلی

سین جیم درباره دکتر جلیلی در تلگرامhttps://t.me/sinjimmedia
درباره دکتر جلیلی در اینستاگرام https://www.instagram.com/sinjimmedia/
درباره دکتر جلیلی در ایتاhttps://eitaa.com/sinjimmedia

در رسانه سین جیم ، تاکنون به سوالاتی درباره محل زندگی دکتر جلیلی ، محل زندگی فرزند ایشان ، درباره دولت سایه ، درباره سفرهای استانی و… پاسخ داده شده که هر روز بر تعداد این سوال و پاسخ ها اضافه میشود.


هشتادیسم | دهه هشتادی های طرفدار دکتر سعید جلیلی

عنوانلینک
هشتادیسم در اینستاگرام https://www.instagram.com/hashtadism.ir
دهه هشتادی های سعید جلیلی https://twitter.com/hashtadism_ir/

کمپین بیستکال

با وجود شناخت نسبی مردم ایران از دکتر جلیلی عزیز ، متاسفانه جریانی موجب بایکوت رسانه ای ایشان می‌شود و مانع می‌شود تا مردم بتوانند در یک فضای آزاد بهترین گزینه را منتخب خود کنند.

💢کمپین “بیستکال” شروعیست براي خروج از بایکوت رسانه ای ایشان!
👈🏻هر روز حداقل ٢٠ تماس تلفنی (بیستکال)

👈ما با هم از طریق بات پیام رسان ‘تلگرام’ یا پیام رسان ‘بله’
👈مرحله به مرحله پیش می‌رویم تا روستا به روستا و شهر به شهر ایشان و دولتشان را به مردم ایران معرفی نمائیم💐

عنوانلینک
کمپین بیستکال دکتر جلیلی در ایتاhttps://eitaa.com/sad_hezar
کمپین بیستکال در اینستاگرام https://www.instagram.com/sad_hezar/
بات بیستکال در تلگرامhttps://t.me/jalily1400_bot
بات بیستکال در پیام رسان بلهhttps://ble.ir/jalily1400_bot


برای جهاد بزرگ و برای جهش ایران ، هر کدام از طرفداران دکتر سعید جلیلی مطالب کانال‌های ایشان را برای حداقل سی نفر ارسال کنند


بروز رسانی این صفحه در سایت بنیانا در روز 19 خرداد 1400 انجام شد. این صفحه هم چنان بروز رسانی و تکمیل میشود …


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات