دسته‌ها
اخبار

حمایت مالی برای تبلیغ دکتر رئیسی و دکتر جلیلی در پیام رسان ها #مهم


تبلیغ چند برابری دکتر رئیسی و جلیلی بین عموم مردم ، نه فقط کانال های طرفداران…. با حمایت مالی شما همراهان برای تبلیغ دکتر رئیسی و دکتر جلیلی در پیام رسان گپ و ایتا + ارائه فاکتور و اسکرین شات تبلیغ به حامیان مالی . در ادامه توضیحات را بخوانید.

📝مدیر نوشت

❤️ کانال خصوصی ما هیچ حامی مالی نداره و برای بالا بردن کانال و آگاه سازی عموم مردم جامعه و روشنگری بیشتر در پیام رسان های مختلف به حمایت مالی نیاز داریم .

📌 #هر_خانه_یک_ستاد

📒 ما تصمیم با روش های بهتری در پیام رسان گپ و ایتا ، دکتر رئیسی و دکتر جلیلی رو تبلیغ کنیم. به شکلی که از دامنه کانال های طرفداران ایشان فراتر بریم و عموم مردم تبلیغات رو مشاهده کنند.

🇮🇷 برای این کار به حمایت مالی شما نیاز داریم.
شما می تونید از هزار تومان تا هر مقداری رو در لینک زیر برای ما واریز کنید :
https://idpay.ir/nojavania

🔰 نکته : حتما اسم تون یا اسم مستعار رو بنویسید. یا شناسه تو در تلگرام و ایتا و… رو بنویسید. ❇️ چرا ؟

🗳 بعد از واریز مبلغ تون. ما تبلیغات رو انجام میدیم و پس از اون در صورت درخواست شما به مدیر کانال ( @alo_hi ) اسکرین شات کارهایی که با مبلغ شما انجام شده و فاکتورها و اسکرین شات تبلیغ رو بهتون ارائه میدیم.

🧮 اینطوری خیال شما هم جمع میشه که مبلغ شما هدر نرفته است.

📌 برای مثال با مبلغ 40 هزارتومان در پیام رسان گپ ، حدود 10.000 ( ده هزار نفر ) تبلیغ رو می بینند. این مبلغ قیمت حدودی یک بنر کوچک برای خیابان است. اما در فضای مجازی اثر بیشتری دارد…

برای دریافت راهنمایی به ما @alo_hi پیام بدید. تا پایان 24 خرداد منتظر کمک های شما هستیم

#انتخابات #مشارکت_حداکثری


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات