دسته‌ها
اخبار

21 بهمن ساعت 21 الله اکبر می‌گوییم [ در کوچه و خیابان و شبکه های اجتماعی ]

نوای باشکوه ، دل‌انگیز و روح بخش گلبـانگ تـکبیـر ملـت بزرگ و استـوار ایـران، در شب پیروزی انقلاب اسلامی در کران تا کران آسمان میهن عزیزمان در ساعت ۲۱ شب 21 بهمن ماه ، طنین‌انداز می‌شود و با مدد دم قدسیایی و روح بلند شهدا و امام شهدا، همراه با فریادهای “الله اکبر” ملت شـجـاع و قهرمان ایران اسلامی در حمایت از ملت‌های مسلمان و ســتـم دیـدهٔ جـهان، بر اندام نحیف استکبار جهانی و تمامی کاخ‌های ظلم و طاغوت لرزه انداخته و تمامی نقشه‌های شوم دشمنان عنود و حسود انقلاب اسلامی را ناکام گذاشته و صدای مظلومیت و حقانیت خود را به گوش جهانیان می‌رساند.


الله اکبر ، الله اکبر ، الله اکبر

“الله اکبر”، رمز پیروزی و جاودانه ماندن انقلاب و نظام اسلامی است و به عنوان گزینهٔ برتر روی میز ملت شجاع و انقلابی ایران در برابر تهدیدات، زیاده خواهی ها و یاوه گویی های ” نظام سلطه و استکبار جهانی” است.

” الله اکبر “؛ به وحدت و اتحاد حول محور مقام ولایت فقیه و انسجام و همبستگی اسلامی و همدلی وهمراهی مردم و مسئولان با نظام اسلامی

” الله اکبر “؛ به حیات طیبه و پربرکت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

” الله اکبر “؛ به عزت وسربلندی در سایه‌سار اندیشه‌های ناب قرآن کریم و ائمه معصومین «علیهم‌السلام»

” الله اکبر “؛ به صیانت و حفاظت و حراست از شعار ” استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی”

” الله اکبر “؛ به بلندای راست قامتان تاریخ و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی

” الله اکبر “؛ به صلابت و استواری دماوند و البرز، سهند و سبلان ومقاومت و ایثار شهدای والامقام هسته‌ای و شهدای مدافع حرم.

اکنون ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی به شکـرانـه سـی و هفت سال افـتـخـار و اقـتـدارآفـریـنـی و با پشتوانهٔ اراده‌های راسخ ملت شجاع و قهرمان ایران، امشب در شامگاه بیست و یکم بهمن ماه می‌خروشند.

و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه‌ها و گل‌دسته‌های مساجد، حسینه ها، پشت بام منازل ، اماکن و در میادین و کوی و برزن این مرز پرگهر و خیابان‌های سراسر کشور به گوش جهانیان می‌رساند.

و فریاد “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” و صلح و دوستی، وحدت و اتحاد را سر می‌دهند و با حضور حماسی و انقلابی خود، در آوردگاه یوم الله ۲۲ بهمن، پـاســخ قاطـع وکوبنده به مثلث شوم نفوذ، تحریف و فتنه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواهند داد.


[su_note]

در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تکبیر می گوییم

در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به شکرانه نعمت انقلاب، مردم قدرشناس ایران امشب بر فراز بام‌ها ندای الله‌اکبر سر می‌دهند.

طبق یک سنت انقلابی از اولین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر سال در ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن مردم در مساجد و منازل خود فریاد الله‌اکبر سر می‌دهند.

و اینک که انقلاب شکوهمند اسلامی به سالگرد خود رسیده، این مردم قدرشناس با شکوه بیشتر این سنت حسنه را انجام خواهند داد تا یاد الله‌اکبرهای به خون خفته سال ۵۷ و شهدای انقلاب را گرامی دارند.

ندای الله اکبر در شام پیروزی انقلاب این پیغام را به همه دنیا مخابره می کند که این انقلاب با نوای الله آغاز شد و راز استمرار آن نیز طی این سال‌ها الهی بودن اهداف آن بوده است.

امشب همچنین مراسم نورافشانی در میادین اصلی شهرهای کشور صورت خواهد گرفت.

[/su_note]

الله اکبر در فضای مجازی ؛ ایتا و سروش و تله‌گرام و بله و توییتر و اینستاگرام

‌‌‏امشب همه با هم همزمان با فريادهاى ⁧ الله اکبر ⁩مردم قهرمان ايران در ساعت ٢١ در شبكه هاى اجتماعى به استقبال ⁧جشن پیروزی انقلاب اسلامی میرویم

21 بهمن ساعت 21 با برچسب #الله_اکبر


گزارشی از ترند شدن هشتگ #الله_اکبر در سال های قبل در همه شبکه های اجتماعی

(این گزارش دو سال قبل منتشر شده است)

🔺 به رسم آیین برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی که مردم شب 22 بهمن رأس ساعت 21 فریاد الله اکبر سر می‌دهند، فعالان شبکه‌های اجتماعی نیز امروز فراخوانی اعلام کردند که در آن با موج هشتگی #الله_اکبر رأس ساعت 21 به استقبال جشن پیروزی انقلاب اسلامی می‌روند.

🔺 این هشتگ تنها پس از 20 دقیقه ترند اول ایران در توییتر شد.

🔺 برخی از کاربران با یادآوری رنج‌ها و اتفاقات انقلاب اسلامی به استقبال #اللهاکبر رفتند برخی دیگر نیز با عکس شهید مورد علاقه خود هشتگ #اللهاکبر را پست کردند که تصاویر شهدای مدافع حرم نیز در این بین پر رنگ بود.

🔺 برخی دیگر نیز با استفاده از عکس‌ها و جملات نوستالوژیک انقلاب اسلامی پست‌های خود را به اشتراک گذاشتند.

🔺 یونس، یک عکس قدیمی مربوط به سال 57 که خانم‌هایی با چادر و بی چادر دست یکدیگر را در خیابان‌های تهران گرفته‌اند و شعار می‌دهند را به اشتراک گذاشته است .

🔺 برخی دیگر نیز الله اکبر را با مسائل روز گره زدند و بیشتر از این هشتگ برای بیان مسائل روز استفاده کردند. امیر رضا که با #الله_اکبر توییت کرده است: #الله_اکبر یعنی لبخند بزن برادر… حتی اگر در برابر کل دنیا ایستادی. توییت دیگری همراه با عکس بازداشت تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس می‌نویسد؛ #الله_اکبر یعنی گریه‌های تفنگ دارهای استکبار

🔺 برخی از کاربران توییتر با استفاده از این هشتگ دلایل انقلاب اسلامی را هم به اشتراک گذاشتند. ماماسین می‌نویسد: #شیطان یکی یا شرایط خاصی نیست، شیطان #انتخاب شماست. این انتخاب ما بوده که #شیطان نباشد نه #محمدرضا و حتی #شرایط_اقتصادی و..

🔺 همچنین کاربران عرب زبان نیز همراه با کاربران ایرانی توییتر در این موج همراه با کاربران فارسی زبان با #الله_اکبر توییت نوشتند.


🇮🇷 شکرانه انقلاب

‏به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ۲۱ بهمن، مطابق رسم هر سال، رأس ساعت ۲۱ تا ۲۱:۱۰ هر جای شهر و کشور که هستیم، در خانه یا خیابان، پرشور و کوبنده‌تر از هر سال، بانگ تکبیر الله اکبر سر خواهیم داد…


🇮🇷 ایمان آهنین

‏امام کاظم علیه السلام: مردی از قم، مردم را به حق دعوت می‌کند. گروهی با او هم پیمان می‌شوند که مانند پاره‌های آهن هستند، بادهای تند قدم‌هایشان را نمی‌لغزاند، از نبرد و دفاع ترسی ندارند و از آن خسته نمی‌شوند، و توکلشان بر خدا است.
بحار الانوار، ج ۵۷، ص ۲۱۵

رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ یَدْعُو النَّاسَ إِلَى الْحَقِّ یَجْتَمِعُ مَعَهُ قَوْمٌ کَزُبَرِ الْحَدِیدِ لَا تُزِلُّهُمُ الرِّیَاحُ الْعَوَاصِفُ وَ لَا یَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ وَ لَا یَجْبُنُونَ وَ عَلَى اللَّهِ یَتَوَکَّلُونَ وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ‏

#الله_اکبر


تکبیرهای ۲۱ بهمن ، حد وسط ندارد. #مهم

اگر گفته شود و جایی که گفته می‌شود، اثرش بسیار مطلوب است و اگر گفته نشود و مناطقی که گفته نمی‌شود، اثرش بسیار بد و مصداق خودزنی و ضدتبلیغ است.

امسال هم فراخوان تکبیر اعلام عمومی شده. باید با تمام توان تهدید را به فرصت تبدیل کنیم با به حداکثر رساندن تکبیرها، خصوصا که امسال راهپیمایی هم نداریم.

متن پیشنهادی جهت ارسال به دیگران و انتشار در صفحات اجتماعی خود:

‏به مناسبت ۴۲مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ۲۱ بهمن، مطابق رسم هر سال، رأس ساعت ۲۱ تا ۲۱:۱۰ هر جای شهر و کشور که هستیم، در خانه یا خیابان، پرشور و کوبنده‌تر از هر سال، بانگ تکبیر سر خواهیم داد…

#الله_اکبر


🔉 نکاتی مهم پیرامون نهضت تکبیر ۲۱ بهمن | ساعت ۲۱ | #الله-اکبر | #دهه_فجر

#نشر_حداکثری ♨️

دریافت صوت در ایتا | در تله‌گرام | در گپ

✳️ در فضای عیان ( کوچه و خیابان و بام خانه‌ها ) به میدان بیاییم

🎙 سخنانی از دکتر احمد قدیری؛ 📡 کانال ایشان را با شناسه @GhadiriNetwork در ایتا و تله‌گرام و توییتر و اینستاگرام دنبال کنید

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات