دسته‌ها
اخبار

کانال های مهندس امیر لاجوردی در شبکه های اجتماعی { + فهرست جدید }

مهندس امیر لاجوردی فارغ‌التحصیل دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف است. ایشان اکنون به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کنند. در ادامه فهرستی از کانال های ایشان در شبکه های اجتماعی را می بینیم. برای ارتباط با دکتر امیر لاجوردی هم می توانید از طریق کانال های زیر اقدام کنید …

عنوانپیوند
مهندس امیر لاجوردی در ویراستیhttps://virasty.com/lajevardi
کانال مهندس امیر لاجوردی در ایتاhttp://eitaa.com/AmirLajevardi
مهندس امیر لاجوردی در بلهhttp://ble.ir/AmirLajevardi
کانال مهندس امیر لاجوردی در رویبکاhttp://rubika.ir/Amirlajevardi
مهندس امیر لاجوردی در سروش پلاسhttp://splus.ir/Amirlajevardi

مهندس امیر لاجوردی
مهندس امیر لاجوردی

فروردین سال ۱۴۰۱ با حکم مهندس عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر محمدزاده لاجوردی به‌عنوان معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از حمید فتاحی، طی حکمی امیر محمدزاده لاجوردی را به سمت «معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب کرد.

افزایش ظرفیت و ارتقا کیفیت شبکه زیرساخت کشور با اولویت استفاده از تجهیزات بومی، افزایش ظرفیت و میزان ترانزیت ترافیک بین‌الملل در راستای تبدیل‌شدن کشور به هاب منطقه‌ای ترافیک اینترنت، بهینه‌سازی و اصلاح مهندسی ترافیک شبکه و تمرکززدایی از آن و ارتقا امنیت و افزایش پایداری و تاب‌آوری شبکه مادر مخابراتی در مقابل تهدیدات از اهم انتظارت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از لاجوردی است که در حکم انتصاب او آمده است.

مهندس امیر محمدزاده لاجوردی فارغ‌التحصیل دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف است و یک دوره پسادکتری نیز در این دانشگاه در حوزه امنیت شبکه‌های کامپیوتری گذرانده است. او از نخبگان جوان کشور است که جوایز و افتخارات متعدد علمی همچون «برگزیده سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی»، «ریاست هفتمین شاخه‌ دانشجویی انجمن رمز ایران»، «برگزیده بنیاد ملی نخبگان به‌عنوان دانش‌آموخته برتر کشور در سال ۱۳۹۹» و «برگزیده طرح پسادکتری بنیاد علوم ایران» ازجمله آن‌ها است.

عضو هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، مشاور و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه امنیت فاوا، مشاور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، مدیر فنی مرکز آپای دانشگاه صنعتی شریف ازجمله مهم‌ترین مسئولیت‌های اجرایی مهندس امیر محمدزاده لاجوردی است.


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات