دسته‌ها
کیوسک

شماره 425 نشریه ۹ دی منتشر شد 📰 [ + لینک خرید از سایت جار ] [ 🖊 از تحريف اسلام و انقلاب تا تحريف ياران انقلاب]


شماره 425 ام هفته نامه ۹دی منتشر شد؛ از شنبه روی دكه های مطبوعات یا سایت جار خرید کنید… در ادامه مطلب نگاهی به فهرست مهم ترین مطالب و مقالات این شماره از نشریه نه دی می اندازیم… همراه بنیانا باشید

گزیده ای از عناوین مطالب این شماره از نشریه نه دی :

🔴 تذكر: ضمن عرض تسليت رحلت علامه مصباح يزدى، تدوين و چاپ هفته نامه ٩دى قبل از اعلام خبر آسمانى شدن مصباح انقلاب بوده است.

🔻 از تحريف اسلام و انقلاب تا تحريف ياران انقلاب
🔹 ترور شخصيت حاج قاسم سليمانى پس از ترور شخصيت شهيد فخرى زاده

🔻 روحانى: شهيد سليمانى به معناى واقعى كلمه معتدل بود!
🔹 اظهار نظر روحانى درباره شهيد سليمانى هفت سال پس از رسوايي اعتدال گرايان

🔸 آقاى روحانى حاج قاسم را تحريف نكنيد!

فروش نسخه الکترونیکی هفته نامه ۹ دی

با توجه به درخواست مکرر برخی علاقمندان داخلی و بویژه عزیزان خارج از کشور، از سال ۹۸ فروش نسخه دیجیتال ۹دی آغاز شد. شما می توانید با خرید نسخه الکترونیکی نشریه نه دی از سایت جار که با تخفیف ویژه هم عرضه شده است مقالات این نشریه را روی موبایل یا رایانه خود بخوانید. برای ورود به صفحه نشریه در سایت جار و خرید نسخه PDF نه دی روی این لینک بزنید.

هم چنین پیشنهاد می کنیم صفحات مجازی مسئول هفته نامه نه دی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا از جدیدتری اخبار نشریه مطلع شوید. شما می توانید حجت الاسلام رسایی را در پیام رسان ایتا با شناسه rasaee دنبال کنید. هم چنین کانال ایشان را در تلگرام با شناسه www_rasaee_ir دنبال کنید. صفحه آقای رسایی در اینستاگرام با نزدیک ۳۰۰ هزار دنبال کننده با شناسه rasaee.ir دنبال کنید یا در توییتر اکانت hamidrasaee را دنبال نمایید.

در مناسبت های مختلف هم بخشی از مقالات نشریه در کانال آن منتشر میشود که خواندن آن ها بسیاری مفید است. کانال نشریه نه دی در ایتا با شناسه noheday در دسترس شماست و در تلگرام هم شناسه www_9DAY_IR برای کانال نشریه ۹دی ثبت شده است.

بعد از خرید و مطالعه این شماره از نشریه وزین نه دی شما چه نظری درباره مطالب آن دارید؟


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات