دسته‌ها
معرفی

رمان ارتداد اثر استاد وحید یامین پور [چگونه پیش خرید کنیم]

رمان ارتداد استاد وحید یامین پور
رمان ارتداد استاد وحید یامین پور


رمان ارتداد عنوان جدیدترین اثر وحید یامین‌پور است که به زودی سوره مهر روانه بازار کتاب می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ertedad.sooremehr.ir این اثر را پیش خرید کنند.

به گزارش بنیانا ، یامین پور در رمان «ارتداد» به سراغ سیاست رفته و کوشیده یک عاشقانه سیاسی را برای علاقه‌مندان تدارک ببیند.

رمان «ارتداد» که حدود ۲۵۰ صفحه دارد، در در سه بخش «حیرت»، «ارتداد» و «رجعت» نوشته شده است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ertedad.sooremehr.ir نسبت به پیش‌خرید نسخه این کتاب با امضای استاد وحید یامین پور تا تاریخ 19 بهمن ماه اقدام کنند.

در بخشی از این رمان می خوانیم :«بلا را ما انتخاب نمی‌‏کنیم. بلا غالباً خودش سرزده می‌‌‌‏آید و ماهیچه‌‏های کرخت و خواب‌‏آلود تاریخ را به تحرک وا‏می‌‏دارد. بلا می‌‏آید تا تاریخ زخم بستر نگیرد. دقیقاً لحظه‏‌ای که همگان در شهری پرپیچ‌‏وخم و خاموش گم‌‏وگور شده‏‌اند و بی‌‏مقصد به دیوارهای بلند روزمرگی می‏‌خورند، فتنه‏‌ای جرقه می‌‏زند و «وقت» و هنگامه‌‏ای تجلی می‌‏کند تا چشم‏‌ها برای لحظاتی مبدأ و مقصد را ببینند و راه را از سر بگیرند.

فتنه ترفند خداوند است برای ورق زدن تاریخ، برای زیرورو کردن همه چیز، از ارباب و رعیت، ظالم و مظلوم، گمراه و هدایت‏‌شده، دارا و ندار، غمگین و سرخوش، نگران و امیدوار

ـ پس تاریخ خیلی هم تنبل نیست. پدیده‏‌ها سریع‏‌تر از تصور ما رخ می‌‏دهند…»

برای پیش خرید رمان «ارتداد» اینجا کلیک کنید.

[su_note]

رونمایی:
یکشنبه، ١٣بهمن 1398، ساعت ۱۵
اصفهان، میدان انقلاب اسلامی، سینما ساحل

[/su_note]

ویدیو : ارتداد ، یک رمان عاشقانه سیاسی

دریافت ویدیو | سه مگابایت

ارتداد جدید ترین اثر استاد یامین پور بعد از کتاب نخل و نارنج
ارتداد جدید ترین اثر استاد یامین پور بعد از کتاب نخل و نارنج

-یونس! عشق مهمتر است یا معشوق؟
-عشق مهمتر است دریا! فقدان معشوق، طاقت سوز و جانکاه است ولی فقدان عشق، مرگ است. عاشق بدون معشوق می سوزد و عاشق تر می شود، اما بدون عشق، حیاتی نیست که درباره چیستی آن حکمی بکنیم.
تو عادی نگاهم می کنی، با لبخندی محو که نشان می دهد داری به جمله مبهم من فکر می کنی ولی من درباره حکمی که کرده ام مطمئن نیستم. من بدون تو… شاید باید می گفتم هر دو یک حکم را دارد و آن مرگ است.


. رمان “ارتداد”
یک عاشقانه ی سیاسی♡
به قلم وحید یامین پور

سایت سوره مهر و کانال سوره مهر اعلام کرده است به علت درخواست های زیاد مردم برای خرید و رجوع چند هزار نفری برای خرید آنلاین کتاب ارتداد ، سایتی http://ertedad.sooremehr.ir که به این منظور طراحی شده بود دچار مشکل شده است… اما به سرعت تغییرات و ارتقا انجام شد…
اما کسانی که به در نسخه قبل سایت به مشکل خورده اند چه کنند…
مخاطبانی که در فرآیند خرید کتاب ارتداد به مشکل خورده اند لطفا کش مرورگر خود را از طریق مسیر ذیل پاک نموده و سپس اقدام به خرید کنند.
Menu<setting<privacy<clear browsing data<clear data

این صفحه در روزهای آینده بروزرسانی و تکمیل می‌شود

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات