دسته‌ها
اخبار

خانم مریم اشرفی گودرزی نماینده ستاد دکتر جلیلی نیست + توضیح

در ساعات گذشته بخشی از ویدیوی یک گفت و گو که در محیط یک خبرگزاری و خارج از قالب برنامه های رسمی ستادی است برگزار شده است در فضای مجازی منتشر شده است و نظرات خانم خانم مریم اشرفی گودرزی با عنوان نظرات دکتر جلیلی در حال بازنشر است …

در گفتوگو با یکی از اعضای روابط عمومی ستاد دکتر جلیلی این نکته بیان شد که خانم مریم اشرفی گودرزی به صورت شخصی و بی ارتباط با ستاد دکتر جلیلی در این مناظره شرکت کرده است

خانم اشرفی گودرزی عضوی از شورای جبهه ایران اسلامی هستند. این حزب یکی از ده ها حزبی است که از دکتر جلیلی در انتخابات حمایت کرده است و لزوما نظرات هر حزب یا اعضای آن به عنوان نظر رسمی ستاد دکتر جلیلی نیست. ضروری است رسانه های خبری با پرهیز از اتهام زنی و سیاه نمایی درباره نظرات شخصی افراد از نسبت دادن آنها به ستادهای انتخاباتی خودداری کنند.

نظرات رسمی دکتر سعید جلیلی درباره فعالیت بانوان بزرگوار در محیط جامعه ، آنچه است که در کانال های رسمی ایشان یا سایت رسمی دکتر جلیلی منتشر میشود و نظرات خانم مریم اشرفی گودرزی منطبق با خط مشی دکتر جلیلی نیست .


خانم مریم اشرفی گودرزی در پاسخ به یکی از یاران مسعود پزشکیان هم که سخنان ایشان را به ستاد دکتر جلیلی نسبت داده ، چنین پاسخی نوشته اند:

خانم مریم اشرفی گودرزی نماینده ستاد دکتر جلیلی نیست + توضیح

🔴 سرکار خانم منصوری، تیرتان را به خطا هدر داده‌اید و مثل همیشه، هم نوا با اپوزیسیون و معاندان، اسلام و شریعت را نشانه گرفته‌اید که به اهداف پلیدتان برسید.

❌ با تقطیع یک فیلم و نسبت دروغ نماینده‌ی دکتر جلیلی، به تقلا افتاده‌اید برای پیروزی؛

🔴 من طلبه‌ام و با مهربانانه ترین بیان بدون نمایندگی از کسی، کرامت دختران سرزمینم را تبیین نمودم.
تا شما کاسبانِ وقیح سیاسی، ذیل شعارهای فریبنده، آن را به تاراج ندهید.

یا حق

منبع : https://eitaa.com/Pastoyefarhangvasiyasat/3894


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات