دسته‌ها
کتاب الکترونیک

دانلود تفسیر نور استاد قرائتی ؛ 114 سوره به صورت کتابچه [رایگان]

تفسیر نور استاد قرائتی از تفسیرهای قرآن کریم به زبان فارسی و در قالبی ساده و امروزین است. این تفسیر شامل کل قرآن بوده و در دو چاپ ۱۰ و ۱۲ جلدی منتشر شده است. تفسیر نور در سال ۱۳۷۶ به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

به گفته مؤلف، هدف از تدوین تفسیر نور این بوده تا درس‌هایی از قرآن را به صورت تابلو و پیام درآورد. بیشتر پیام‌ها و درس‌ها از متون تفاسیر معتبر شیعه و سنی استفاده گردیده و مؤلف نیز نکات جدیدی بر آنها افزوده است. در این تفسیر از اصطلاحات فنی پرهیز شده و مطالب تفسیری در قالب نکاتی مختصر ارائه گردیده است. در ادامه مطلب همراه بنیانا باشید 

دانلود تفسیر نور استاد قرائتی ؛ 114 سوره به صورت کتابچه [رایگان]
دانلود تفسیر نور استاد قرائتی ؛ 114 سوره به صورت کتابچه [رایگان]

درباره مولف تفسیر نور 

این تفسیر اثر استاد محسن قرائتی از سخنرانان مشهور دوره معاصر است که در سال ۱۳۲۴ش در کاشان متولد شد. او رئیس ستاد اقامه نماز است و برنامه درسهایی از قرآن وی سالهای طولانی است از برنامه‌های پرمخاطب تلوزیونی است. روان‌گویی، مثالهای جالب و لطیفه‌های ظریف او بر جذابیت آثار و برنامه‌های او افزوده است.

شیوه آماده سازی تفسیر نور

در ابتدا چند نفر از همکاران مؤلف نکات تفسیرهای منتخب (فی ظلال القرآن سید قطب، مَراغی، تفسیر کبیر فخر رازی، تفسیر قُرطُبی، مجمع البیان، نور الثقلین، صافی، المیزان، نمونه، کَشّاف، اطیب البیان و فرقان) را استخراج کرده و به صورت مکتوب در اختیار مؤلّف قرار می‌دادند. مؤلف ضمن مطالعهٔ آنها، خود نیز به تحقیق و تتبّع پرداخته و با توجّه به نیازهای دینی جامعه، پیام‌های راهبردی قرآن را برای نسل امروز در قالب نکات و پیام‌های آیه، با نثری ساده و روان می‌نوشت و در برخی موارد برداشت‌های خود را با برخی بزرگان حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌داد. نوشته‌های او پس از ارائه در برنامه آینه وحی رادیو، ویراستاری شده و قبل از چاپ یکبار مورد بازبینی نهایی قرار گرفت.

شیوه ارائه تفسیر نور 

مطالب در قالب چهار بخش ارائه شده است:

الف- متن آیات با ترجمه

ابتدا متن یک یا چند آیهٔ مرتبط با هم به همراه ترجمه آنها آورده شده است، این ترجمه زیر نظر مؤلّف و با استفاده از ترجمه‌های موجود(حداقل ۶ ترجمه) و به صورت گروهی نگارش یافته و گاهی برای گویایی و روانی آن، توضیحاتی در میان پرانتز آمده است.

ب- نکته ها

پس از ترجمه، نکاتی از آیات بیان شده که شامل این موارد است:

بیان ریشه و ترجمهٔ لغات مشکل آیه

بیان شأن نزول‌هایی که در فهم محتوای آیه مهم هستند

بیان آیات مرتبط با آیه که در فهم موضوعی قرآن تأثیر دارند

بیان روایات مربوط به آیه، که در این بخش با توجّه به گستردگی روایات، تنها به ذکر نمونه‌هایی بسنده شده است

بیان برخی توضیحات برای روشن‌تر شدن مفهوم آیه

طرح برخی پرسش‌ها و پاسخ‌گویی به آنها

ج- پیامها

در بخش بعد، پیام‌های آیات، که مقصود اصلی مؤلّف از این تفسیر نیز همین بخش بوده است نگاشته شده‌اند. مستند برداشت‌های مؤلّف، چنانکه در پایان هر پیام آمده است یکی از امور زیر می‌باشد :

مفردات کلمات هر آیه

عباراتی مرکب از چند کلمه

رابطهٔ ابتدا و انتهای آیه

رابطهٔ هر آیه با آیات قبل

د- پاورقی ها

پاورقی‌هایی هم در هر بخش وجود دارد که شامل این موارد است: آدرس آیات و روایات و مطالب مربوط به آیه که در قالب نکته‌ها و پیام‌ها نمی‌گنجیده است.

تفسیر نور
تفسیر نور

نسخه شناسی تفسیر نور استاد قرائتی 

تفسیر نور استاد قرائتی در ۱۲ جلد به قطع وزیری، از سال ۱۳۷۴ش توسط انتشارات مؤسسه در راه حق به چاپ رسید و سپس توسط مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن و در چاپخانه سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بارها به چاپ رسیده است. این کتاب بعدها با ویرایشی جدید در ۱۰ جلد منتشر شد.

در سال ۱۳۹۳ش این مجموعه به عربی ترجمه و چاپ شد.

کتاب‌های مرتبط

تفسیر برخی از سوره‌ها مانند سوره نور و حجرات به صورت جداگانه نیز چاپ شده و به عنوان متن مسابقات قرآنی در سطحی گسترده منتشر شده‌اند.

مجموعه‎ای از کتاب‎ها با عنوان «سیمای سیاست در قرآن»، «سیمای حقوق در قرآن»، «فرهنگ در قرآن»، «تبلیغ در قرآن»، «تفسیر موضوعی قرآن کریم؛ با رویکرد حقوقی (براساس تفسیر نور)»،[۲] «ساخت و ساز و بنایی در قرآن» از این تفسیر استخراج و منتشر شده‌اند.[۳]

تفسیر تک جلدی دیگری نیز به نام «تفسیر نور» از مصطفی خرم دل وجود دارد که تنها در نام با تفسیر مورد بحث مشترک است.

دانلود تفسیر نور استاد قرائتی ؛ 114 سوره به صورت کتابچه [رایگان]  

نکات مهم : حجم تمامی فایل ها کمتر از یک مگابایت است . فرمت کتابچه ها PDF است . برای دانلود هر سوره روی نام آن کلیک کنید . می توانید برای دانلود از برنامه های دانلود منیجر هم استفاده کنید .

برای مطالعه برنامه های پی دی اف به برنامه هایی خاص که این فرمت را نمایش میدهند نیاز دارید  .  برنامه Adobe Acrobat Reader و برنامه Foxit Reader برای سیستم های ویندوزی , اندروید و iOS از بهترین برنامه های نمایش PDF در دسترس هستند که باید نصب کنید. برای دانلود Adobe Acrobat Reader از کافه بازار اینجا و برای دانلود از اپ استور اینجا کلیک کنید (برای تجربه بهتر در مطالعه آخرین نسخه نرم افزار ها رو نصب کنین)

۱- سوره حمد

۲- سوره بقره

۳- سوره آل عمران

۴- سوره نساء

۵- سوره مائده

۶- سوره انعام

۷- سوره اعراف

۸- سوره انفال

۹- سوره توبه

۱۰- سوره یونس

۱۱- سوره هود

۱۲- سوره یوسف

۱۳- سوره رعد

۱۴- سوره ابراهیم

۱۵- سوره حجر

۱۶- سوره نحل

۱۷- سوره اسراء

۱۸- سوره کهف

۱۹- سوره مریم

۲۰- سوره طه

۲۱- سوره انبیاء

۲۲- سوره حج

۲۳- سوره مؤمنون

۲۴- سوره نور

۲۵- سوره فرقان

۲۶- سوره شعراء

۲۷- سوره نمل

۲۸- سوره قصص

۲۹- سوره عنکبوت

۳۰- سوره روم

۳۱- سوره لقمان

۳۲- سوره سجده

۳۳- سوره احزاب

۳۴- سوره سبأ

۳۵- سوره فاطر

۳۶- سوره یس

۳۷- سوره صافات

۳۸- سوره ص

۳۹- سوره زمر

۴۰- سوره غافر

۴۱- سوره فصلت

۴۲- سوره شوری

۴۳- سوره زخرف

۴۴- سوره دخان

۴۵- سوره جاثیه

۴۶- سوره احقاف

۴۷- سوره محمد

۴۸- سوره فتح

۴۹- سوره حجرات

۵۰- سوره ق

۵۱- سوره ذاریات

۵۲- سوره طور

۵۳- سوره نجم

۵۴- سوره قمر

۵۵- سوره رحمان

۵۶- سوره واقعه

۵۷- سوره حدید

۵۸- سوره مجادله

۵۹- سوره حشر

۶۰- سوره ممتحنه

۶۱- سوره صف

۶۲- سوره جمعه

۶۳- سوره منافقون

۶۴- سوره تغابن

۶۵- سوره طلاق

۶۶- سوره تحریم

۶۷- سوره ملک

۶۸- سوره قلم

۶۹- سوره حاقه

۷۰- سوره معارج

۷۱- سوره نوح

۷۲- سوره جن

۷۳- سوره مزمل

۷۴- سوره مدثر

۷۵- سوره قیامت

۷۶- سوره انسان

۷۷- سوره مرسلات

۷۸- سوره نب

۷۹- سوره نازعات

۸۰- سوره عبس

۸۱- سوره تکویر

۸۲- سوره انفطار

۸۳- سوره مطففین

۸۴- سوره انشقاق

۸۵- سوره بروج

۸۶- سوره طارق

۸۷- سوره اعلی

۸۸- سوره غاشیه

۸۹- سوره فجر

۹۰- سوره بلد

۹۱- سوره شمس

۹۲- سوره لیل

۹۳- سوره ضحی

۹۴- سوره شرح

۹۵- سوره تین

۹۶- سوره علق

۹۷- سوره قدر

۹۸- سوره بینه

۹۹- سوره زلزال

۱۰۰- سوره عادیات

۱۰۱- سوره قارعه

۱۰۲- سوره تکاثر

۱۰۳- سوره عصر

۱۰۴- سوره همزه

۱۰۵- سوره فیل

۱۰۶- سوره قریش

۱۰۷- سوره ماعون

۱۰۸- سوره کوثر

۱۰۹- سوره کافرون

۱۱۰- سوره نصر

۱۱۱- سوره مسد

۱۱۲- سوره اخلاص

۱۱۳- سوره فلق

۱۱۴- سوره ناس


دانلود تمام تفسیر نور

دانلود تمامی فایل‌ها در یک بسته | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک گپ

(37مگابایت) (فرمت این بسته zip. هست و ممکن است روی برخی موبایل ها اجرا نشود )( می توانید برای دریافت آسان فایل در پیام رسان های تلکرام یا ایتا یا گپ روی لینک آن بزنید )

روش بازکردن فایل فشرده شده .zip

فشرده سازی فایل ها برای راحتی مردم در دانلود صورت گرفته اما شما باید فایل فشرده شده را در موبایل یا رایانه خود باز کنید . برای باز کردن فایل های فشرده که انتهای اسم آنها فرمت .zip نوشته شده است باید از نرم افزار هایی استفاده کنید.

برخی موبایل ها به صورت خودکار این فایل ها را از حالت فشرده خارج میکنند که به آن Unzip یا Extract میگویند . در موبایل های اندرویدی دیگر برای این کار به نرم افزار هایی همچون ES File Explorer یا File Commander نیاز است تا “از حالت فشرده خارج کردن فایل ها” انجام شود و این کار به سرعت انجام می پذیرد . این برنامه ها از google play یا کافه بازار قابل دانلود هستند .

برای موبایل های iOS هم می توانید از برنامه هایی همچون WinZip یا Zip-RAR Tool یا FastZip استفاده کنید.

برای خواندن فایل های پی دی اف نیاز به نمایشگر آن دارید. از برنامه Adobe Acrobat Reader و برنامه Foxit Reader یا Google PDF Viewer استفاده کنید


معرفی کانال ” 30 دقیقه تفسیر قرآن کریم بشنویم ”

تفسیر قرآن که به کوشش حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی تهیه گردیده است، شامل تفسیر کل قران را به صورت آیه به آیه و به صورت مختصر می باشد، ویژگی خاص این تفسیر مختصر بودن آن و قابلیت فهم و درک آن برای عموم مردم است

این تفسیر که به تفسیر قطره ای قران نیز معروف هست معنی و تفسیر هر یک از آیات قران را در 5-6 دقیقه بیان می کند و این امکان برای همه افراد فراهم می کند در فرصت هایی که پیش می آید با شنیدن تفسیر آیات قران و مداومت در این کار پس از مدتی یک مرتبه تفسیر کل قران را شنیده شود و به این ترتیب قران بیشتر در زندگی روزمره ما وارد شود.

اخیرا کانالی در تلگرام و ایتا برای نشر روزانه فایل صوتی تفسیر قرآن و متن آن تشکیل شده است. این کانال به همت مومنین مسئول آن در چند ماه گذشته ، بروز رسانی مداوم داشته است و فقط مطالب تفسیر قران در آن ارسال می‌شود.

عضویت در این کانال را به چه کسانی توصیه میشود؟ ؛ همه کسانی که 1- دوست دارند روزانه تفسیر بشنوند 2- نمی توانند چند گیگ فایل صوتی دانلود کنند اما برای دانلود هفتگی فایل های کوچک مشکلی ندارند 3- ممکن است فراموش کنند روزانه فایل های صوتی که از سایت‌ها دانلود کرده اند را باز کنند و بشنود اما هر روز به تلگرام و ایتا سر می‌زنند…

برای عضویت در کانال تلگرام مذکور روی لینک زیر بزنید »

https://t.me/tafsir_audio_Quran

برای عضویت در کانال ایتای ” 30 دقیقه تفسیر در هر روز ” روی لینک زیر بزنید »

https://eitaa.com/tafsir_audio_Quran

هم چنین گروه هایی در واتساپ هم تشکیل شده است که شما می توانید برای عضویت در گروه های واتساپ ” سی دقیقه تفسیر روزانه قرآن کریم ” به شماره ” 09935917646 ” در واتساپ دهید تا لینک گروه به صورت خودکار برایتان ارسال شود …


مطلب مرتبط »

دانلود تفسیر صوتی کل قرآن توسط استاد قرائتی [ تفسیر نور گویا ]

دانلود تحدیر قرآن باصدای استاد معتز آقایی ؛30 جزء کامل + به تفکیک سوره


لطفا این فایل ها را در شبکه های اجتماعی برای دوستان خود بفرستید … التماس دعا


در این دوران خطرناک ، وجود رسانه‌هایی همچون سایت بنیانا و سایت نوجوانیا به عنوان رسانه جویای حقیقت و تولید کننده محتوا ضروری است. ما به هیچ نهاد یا سازمانی وابستگی نداریم و برای درآمد از تبلیغات استفاده نمی‌کنیم ، به این معنی که رسانه ما عاری از نفوذ و سیاسی و عاری از تبلیغات است – این ما را متفاوت می کند. سایت نوجوانیا و سایت بنیانا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. شما می‌توانید با فقط هزار تومان از تیم تحریریه سایت بنیانا و سایت نوجوانیا پشتیبانی کنید. – فقط یک دقیقه طول می کشد. اگر می توانید ، لطفاً هر ماه با مبلغ معمولی از ما حمایت کنید. متشکریم.


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

47 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
صمد پورحسن
صمد پورحسن
5 سال قبل

اقای قرائتی ممنونم واقعا ممنونم شاید با این تفاسیر یه کم چشامون بازتر بشه انشاالله خدا عوضتون بده باز هم متشکرم

بنیانا
بنیانا
پاسخ به  صمد پورحسن
3 سال قبل

ان شاالله شهادت نصیب استاد قرائتی شود…

حبیب.
حبیب.
5 سال قبل

با عرض سلام و ادب.
بنده برنامه صوتی تفسیر نور را در تلفن خود نصب نموده ام اما امکان ذخیره سازی آن برایم نیست اگر امکان دارد راهنمایی کنید.
با تشکر فراوان.

بنیانا
بنیانا
پاسخ به  حبیب.
3 سال قبل

سلام . برنامه های اندروید و … اجازه استفاده محتوا یا کپی از کارت حافظه رو نمیدهند… معمولا اینطور هست… اما برای اطمینان شما در محل نصب نرم افزار در بخش مدیریت فایل گوشی تون بررسی کنید شاید بشه برخی متن ها و صوت ها رو برداشت

غضنفر علی میر
غضنفر علی میر
5 سال قبل

تفسیر آیات قرآنی را از استاد قرآتی شنیدہ ام و خیلی استفادہ کردہ ام

mohsen
mohsen
4 سال قبل

با سلام از زحمات شما عزیزان چند روزی میباشد که برای فرزندم دنبال تفسیر قرآن به زبان ساده می گشتم و چون توانایی خرید خود کتاب را نداشتم با هزار زحمت لاجرم توانستم از این سایت محترم به مقصود برسم ولی واقعا متاسفم از کسانی که داد دین و اسلام میزنند ولی طبل تو خالی هستند و نمیدانم فردای قیامت چطور مقابل پیامبر میتوانند سر بلند نمایند به هر سایتی که سر زدم یا تقاضا پول داشتند ویا هزار مانع دیگر بر سر را میگذاشتند در صورتی که دشمنان امیرالمومنین علی علیه السلام روحی فدا بسیار عالی کار کرده اند… ادامه متن »

بنیانا
بنیانا
پاسخ به  mohsen
3 سال قبل

سلام . درست می فرمایید.

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  mohsen
3 سال قبل

سلام دوست عزیز🤗چه دلی پری داشتید🌺 حق باشماست ولی من وشما برای حل این مشکل چکار کردیم؟ بنظرم باید بریم سراغ ساخت محتوا دینی وانتشار حد اکثری آن وحتی اگه خودمان بلد نیستیم از کسانی که میتوانن کمک بگیریم واز مسئولین بخوایم که بجای گذاشتین محتوای بی ارزش بروی صفحه های اصلی برنامه های پر کاربرد از محتواهای کاربردی ومفید مثل گفت های ائمه وبزرگان و..‌‌.استفاده کرد

مهدی
مهدی
4 سال قبل

بسیار عالی
خیلی خوبه خدارو شکر
انس با قرآن مجید خیلی لذت بخشه در صورتی که آدم به گفته های اون عمل کنه مخصوصا اینکه به کسی آزاری نرسونه . اون موقع هست که آرامش شروع میشه ان شاالله

بنیانا
بنیانا
پاسخ به  مهدی
3 سال قبل

بله درسته . ان شاالله

جواد
جواد
3 سال قبل

سلام – چگونه می توان تفسیر نور را به صورت word دانلود کرد رفتم داخل سایت بازار متاسفانه نشد دانلود بکنم و چرا اینقدر سخته رسیدن به تفسیر که بتوان از آن کپی پیس کرد و فایل پی دی اف نباشد

بنیانا
بنیانا
پاسخ به  جواد
3 سال قبل

سلام . خب بله قطعا اینکه به راحتی از فایل ورد استفاده کنیم خوبه … اما احتمالا سازندگان فایل های پی دی اف که همون انتشارات هست هدفی از این کار داشتند… بعضی از فایل های پی دی اف رو اگه در مرورگر کروم رایانه باز کنیم میشه متن شون رو کپی کرد اما متاسفانه این پی دی اف ها رو تست کردم و این مورد جوابگو نیست….

شاکری
شاکری
3 سال قبل

خیلی عالی در عین سادگی عمیق و قابل فهم برای همه و جالب اینکه تطبیق به روز موضوعات و دسته بندی آنهاست خدا عمری طولانی در راه معارف قرآن به آقای قرائنی بده

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته. حاج آقا محسن قرائتی، همیشه دعا می کنیم خداوند تبارک و تعالی، عمر طولانی با برکت و سلامت به شما عنایت بفرماید که بیش تر و بیش تر در خدمت قرآن عظیم باشید. خدا خیرت بده.

عارفه
عارفه
3 سال قبل

ممنون از شما وآقای قرائتی

بنیانا
مدیر
پاسخ به  عارفه
3 سال قبل

سپاس

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

عالی عالی عالیه

بنیانا
مدیر
پاسخ به  ناشناس
3 سال قبل

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

سلام
قرائنی همیشه برای ما قرائنی باقی می مونه و برای آثارش مثل همین اثر تا قیام قیامت براش حسنه می نویسن امیدوارم هم در دنیا و هم در آخرت مورد لطف خدا قرار بگیره انشاالله.
وسلام

بنیانا
مدیر
پاسخ به  ناشناس
3 سال قبل

سلام. زیبا و درست نوشتید

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  ناشناس
2 سال قبل

الهی آمین

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

آیا دانلود رایگان این فایل حلال است؟

بنیانا
مدیر
پاسخ به  ناشناس
3 سال قبل

این محتوا در سایت استاد قرائتی رایگان منتشر شده است و هم چنین تاکنون گزارش و درخواستی از سوی سایت ایشان برای حذف این محتوا از سایت ما دریافت نشده است.

Mehrsa
Mehrsa
3 سال قبل

خیلی خوب هست ممنون بابت این سایت خوبتون

بنیانا
مدیر
پاسخ به  Mehrsa
3 سال قبل

سپاس

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

به نام خدا🌷سلام🌺خیلی ممنونم از شما وآقای قرائتی آرزودارم خدا به ما توفیق فهم قرآن وعمل به آن را روزیمان کند وومارا از رهروان بزرگانی مثل آقای قرائتی قراربدهند🌺🌺🌺

رضا فرهمند
رضا فرهمند
2 سال قبل

سلام
می خواستم بدونم آیا این تفسیر به صورت قانونی در این سایت قرار گرفته؟ چون برای خرید کتاب تفسیر عده ایی پول پرداخت میکنن و ناشر هم باید راضی باشه.
خودم تفاسیر سوره ها رو دانلود کردم… فقط میخوام مطمن باشم حلاله.

بنیانا
مدیر
پاسخ به  رضا فرهمند
2 سال قبل

سلام. ما یکبار از سایت استاد قرائتی سوال کردیم، فرمودند اگر به قصد کسب درآمد و فروش نباشد نشر آن اشکالی ندارد.
و البته آماده ایم در صورت دریافت ایمیل و پیام از سایت ایشان مبنی بر عدم رضایت موسسه ایشان از نشر فایل ها ، بلافاصله آن ها از سایت حذف کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر و اطمینان با سایت استاد قرائتی مکاتبه نمایید
سپاس

مبینا
مبینا
2 سال قبل

سلام خیلی ممنونم از بابت این مطلب اما ببخشید الان این مطلب با اجازه ناشر پخش شده است؟یعنی می‌توانیم با خیال آسوده (از جهت حق الناس) از آن استفاده کنیم؟ ممنون میشم پاسخ بدین چون برام خیلی مهمه

بنیانا
مدیر
پاسخ به  مبینا
2 سال قبل

سلام. ان شاالله سلامت باشین … در صورت تمایل می توانید این فایل های پی دی اف را از سایت استاد قرائتی دریافت نمایید. توضیحات بیشتر را در ادامه برایتان می نویسیم… — دو سوالی که هموار در بخش نظرات توسط مخاطبین سایت بنیانا مطرح میشود 1- آیا استفاده از صوت ها و تفسیر مجاز است 2- آیا روشی دیگر برای دانلود رسمی و مجاز این تفسیر گویا وجود دارد … برای پاسخ به این دو سوال تنها کافیست نگاهی به سایت استاد محسن قرائتی در لینک https://gharaati.ir بیندازید… در وب سایت مرکز فرهنگی درس هایی از قرآن بخشی ویژه… ادامه متن »

عقیل دلیرگلستان ازاستان اردبیل
عقیل دلیرگلستان ازاستان اردبیل
1 سال قبل

باسلام واحترام بنده خیلی ازبرنامه شمااستفاده کرده وراضیم ممنونم

بنیانا
مدیر

سلام. سپاس

حکیمه متقی
حکیمه متقی
1 سال قبل

سلام
انشاالله همیشه در سایه امام زمان ساامت و موفق باشید،من از تفسیر نور استفاده میکنم و برای شاگردانم که پاکستانی هستن تدریس میکنم.
اقا قرائتی براتون همیشه دعا میکنم شما استاد همه ما هستید

بنیانا
مدیر
پاسخ به  حکیمه متقی
1 سال قبل

سلام. خداروشکر براتون مفید بوده است …

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام علیکم من از طریق گوگل تفسیر نور درسهایی از قران هر سوره وهر ایه را میخاستم استفاده میکردم حدود دوهفته هست که دیگه در دسترس نیست لطفا راهنمایی کنید

بنیانا
مدیر
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

سلام.
متوجه سوال شما نشدم متاسفانه ….
منظورتون تفسیر صوتی آیه به آیه هست ؟ یا همین فایل های پی دی اف ؟
در دانلودش مشکل دارید؟
چه خطایی می نویسد؟

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام علیکم بله منظورم این هست که صوتی. ایه. به ایه استفاده میکردم ولی سایت باز نمیشه میگه ممنوع هست این را مینویسه forbidden در ضمن عرض کنم من در ایران نیستم خارج از ایرانم

بنیانا
مدیر
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

لینک های دانلود تفسیر صوتی آیه به آیه در این لینک درج شده است » https://bonyana.com/528 آیا این صفحه رو می بینید؟ اگر نه…. و لینک بالا باز نمیشه…. بررسی کنید روی دستگاه شما / رایانه یا موبایل / آنتی ویروس فعال نصب است؟ اگر بله. لطفا برای مدتی آن را غیرفعال کنید و سپس دوباره بررسی کنید. من با بررسی های مختلف ، مشکلی ندیدم پیشنهاد دیگر اینکه با دستگاه دیگر بررسی کنید / موبایل اطرافیان/ آیا باز هم مشکلی هست؟ پیشنهاد دیگر اینکه در گوگل جستجو نکنید و مستقیما لینک بالا رو باز کنین…. و بررسی کنین آیا… ادامه متن »

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام علیکم بله منظورم تفسیر صوتی اقای قرائتی هست که در دسترس مانند قبل نیست

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام علیکم. ممنون از راهنمایی که دادید از طریق لینگ شما دسترسی به تفسیر اقای قرائتی ایه به ایه صوتی حاصل شد

بنیانا
مدیر
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

سلام
الحمدلله

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

الله الله الله الله الله الله الله

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

الله الله الله الله الله الله الله

خانم ح
خانم ح
1 سال قبل

سلام انتشارات این کتاب تفسیر اجازه نشر دیجیتال یا پی دی افشو داده ؟

بنیانا
مدیر
پاسخ به  خانم ح
1 سال قبل

سلام. ان شاالله سلامت باشید …. برای پیگیری دقیق تر به سایت استاد قرائتی پیام بدهید … آنطور که ما چند سال قبل پرسیدیم … بازنشر این کتب و صوت ها بدون قصد فروش ، اشکالی ندارد …

محمد رضا سیفی
محمد رضا سیفی
1 سال قبل

با سلام خدمت جناب قرائتی عزیز. سالهاست که در /ارج از کشور مقیم هستم و خداوند سعادتی داد تا با تفسیر نور جنابعالی آشنا شوند تا به امروز خواندن تفسیر نور چراغ هدایت و باعث آرامش من بوده است. توفیق روز افزون و سلامتی برایتان ارزو دارم

بنده خدا
بنده خدا
1 سال قبل

بسم الله الرحمن الرحیم
خدارحمت کند پدرومادروتمام اموات حاج آقا قرائتی وتمام دست اندرکاران را.ازخداوندبهشت برین رابرایتان میخواهم.