دسته‌ها
اخبار

۷۴ درصد آلمانی‌ها صدراعظم‌شان را نمی‌خواهند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که اکثر آلمانی‌ها بر این باورند که «اولاف شولتس» صدراعظم این کشور در انجام وظایف خود شکست خورده است؛ نتایجی که از سطح بی‌سابقه نارضایتی از عملکرد ائتلاف حاکم حکایت دارد. در ادامه خبر همراه بنیانا باشید

نظرسنجی جدید مؤسسه افکارسنجی یوگاو که همزمان با بحران اقتصادی در آلمان منتشر شده نشان داد که اکثر آلمانی‌ها عملکرد «اولاف شولتس» به‌عنوان صدراعظم را قبول ندارند و رای‌دهندگان تقریبا به همان نسبت، دولت ائتلافی وی را نامحبوب قلمداد می‌کنند.

این نتایج گویای آن است که ۷۴درصد رای‌دهندگان معتقدند شولتس عملکرد ضعیفی دارد و تنها ۲۰درصد آن را مثبت ارزیابی کردند. به گزارش ایرنا بر اساس نظرسنجی یوگاو حدود ۷۷درصد از شرکت‌کنندگان گفتند: اعتمادی به شیوه اداره کشور از سوی شولتس ندارند که این رقم نزد حامیان وی در حزب سوسیال دموکرات (حزب متعلق به شولتس) به ۶۰درصد رسید.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات