دسته‌ها
اخبار

اطلاعیه درباره اختلال چند روز اخیر بنیانا


بسم الله الرحمن الرحیم . سلام علیکم. از شما مومنین عزیز تقاضا داریم ، برادران و خواهران خود را از دعای خیر و خوبی بهره مند فرمایید . روز ۴ آذر ۱۴۰۲ با توجه به فراخوان منتشر شده برای « حمایت مالی از استمرار فعالیت بنیانا » ، موفق شدیم هزینه تمدید یکساله سرویس هاستینگ وردپرس را به شرکت خدمات دهنده پرداخت کنیم… سرویس جدید خریداری شده از شرکتی دیگر بود، لازمه ادامه فعالیت انتقال فایل ها و محتوا به سرویس جدید بود.

این انتقال بنا به حجم فایل ها و دیتابیس ممکن است از چند ساعت تا چند روز طول بکشد همچنین گروه فنی ، فرآیندی برای تنظیم DNS ها را انجام دادند که ضروری بود دست پایین 24 ساعت برای اطمینان از درستی آن صبر کنیم … در میانه انتقال و بارگذاری نسخه پشتیبان متوجه اختلالی در نمایش وبسایت شدیم… رفع این ایراد و اختلال هم دو روز زمان نیاز داشت…

از بروز این پیشامد عذرخواهی میکنیم. همه این رویه های فنی باعث شد نتوانیم محتوای وب سایت ها را برای چند روز در دسترس مردم قرار دهیم.

از پیام هایی که برایمان ارسال کردید متوجه شدیم شما عزیزان به اطرافیان خود پیشنهاد دریافت محتوایی همچون «قرآن صوتی با ترجمه استاد کبیری» یا «داستان صوتی شهر مه گرفته» داده بودید. که باز نشدن وب سایت ها ، ناراحت کننده بود… خوشحالیم اعلام کنیم بیش از 80 درصد ایرادها رفع شده است. به مرور همه محتوای وبگاه از طریق نسخه پشتیبان بارگذاری میشود… اگر متوجه اختلالی شدید ، ممنونیم که به ما اطلاع دهید.

این اطلاعیه مربوط به فعالیت وبگاه « بنیانا » و « نوجوانیا » و « اقامه حجاب » است…


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات