دسته‌ها
کیوسک

راه حل مشکل گرانی و تورم چیست؟ [شماره 279 نشریه خط حزب الله منتشر شد 📰]


🔰 شماره‌ی دویست‌وهفتاد و نه هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «راه‌ِحل گرانی» منتشر شد. برای دانلود رایگان نشریه روی ادامه خواندن بزنید.


‌‌
🔹️خط حزب‌الله به مناسبت فرارسیدن عید مبعث، گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره حادثه بزرگ بعثت پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم و استمرار آن را مرور کرده‌است.

👈 در سخن هفته این شماره از خط ‌حزب‌الله، دغدغه رهبر انقلاب نسبت به وضعیت معیشتی مردم و غلبه بر تورم مرور شده است.

🌷 شماره‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم علیرضا توسلی تقدیم می‌شود.


دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 279

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

وب سایت و کانال های نشریه خط حزب الله » لینک وب سایت نشریه | کانال نشریه در سروش | کانال نشریه در گپ | کانال نشریه در بله | کانال نشریه در ایتا | در اینستاگرام


تکثیر و توزیع نشریه خط حزب‌ الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۴۰۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۷هزار تومان هزینه دارد .

هم چنین شما می توانید به صورت رایگان مطالب را در سایت نشریه بخوانید و اگر در شبکه های اجتماعی صفحه یا کانال دارید، لینک مطالب نشریه خط حزب الله یا عکس و پوسترها را در صفحات خود به اشتراک بگذارید تا فارسی زبانان بیشتری مطالب را بخوانند.

در ادامه بخوانید »

دزدی های پهلوی را در کتاب شاه دزد بخوانید و برای نوجوانان ارسال کنید [دانلود رایگان]


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات