دسته‌ها
کیوسک

برای انتخابات پرشور آینده و انتخاب اصلح چه کنیم؟ [شماره 276 نشریه خط حزب الله منتشر شد 📰]

🔰 شماره‌ی دویست‌وهفتاد و شش هفته‌نامه‌ی خط حزب الله با عنوان «نورٌ علی نور» منتشر شد.

خط حزب الله در سخن هفته‌ی این شماره براساس توصیه‌های رهبر انقلاب درباره‌ی سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری -که خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد- نگاهی به دو مؤلفه‌ی انتخاباتی «شرکت پرشور» و «انتخاب اصلح» در چارچوب معارف انقلاب اسلامی داشته است.


‌‌
👈 خط حزب الله به مناسبت فرارسیدن ایام ولادت امیر المؤمنین، حضرت امام علی علیه‌السلام، سلوک فردی، اجتماعی و حکومتی حضرت علی علیه‌السلام را در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مرور کرده است.
🔺️ در سخن هفته این شماره از خط حزب الله دو مؤلفه‌ انتخاباتی «شرکت پرشور» و «انتخاب اصلح» در چارچوب معارف انقلاب اسلامی، بررسی شده است.
🌷 شماره‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم احمد گودرزی تقدیم می‌شود.


دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 276

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

وب سایت و کانال های نشریه خط حزب الله » لینک وب سایت نشریه | کانال نشریه در سروش | کانال نشریه در گپ | کانال نشریه در بله | کانال نشریه در ایتا | در اینستاگرام


تکثیر و توزیع نشریه خط حزب‌ الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۴۰۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۷هزار تومان هزینه دارد .

هم چنین شما می توانید به صورت رایگان مطالب را در سایت نشریه بخوانید و اگر در شبکه های اجتماعی صفحه یا کانال دارید، لینک مطالب نشریه خط حزب الله یا عکس و پوسترها را در صفحات خود به اشتراک بگذارید تا فارسی زبانان بیشتری مطالب را بخوانند.

در ادامه بخوانید » سیاست قطعی جمهوری اسلامی درباره تحریم‌ها چیست؟ [شماره 275 نشریه خط حزب الله منتشر شد ]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات