دسته‌ها
کیوسک

شماره 258 نشریه خط حزب الله منتشر شد 📰 رایگان دانلود کنید 📥

شماره‌ی دویست‌وپنجاه‌و‌هشتم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «عاقل‌ها نمی‌ترسند» منتشر شد. رهبر انقلاب در تازه‌ترین سخنرانی‌شان به حقیقت مهمی درباره دستگاه محاسباتی اسلام انقلابی اشاره کردند که این شماره از نشریه خط حزب الله به بررسی آن پرداخته است. در ادامه همراه سایت بنیانا باشید

به گزارش خط‌‌‌حزب‌الله، رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان نیروهای مسلح از عقلانیت به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی اقتدار در دستگاه محاسباتی اسلامی نام بردند و تصویر نادرست و برساخته‌ی جریان تحریف از عقلانیت را افشا کردند: « ترسیدن و فرار کردن و میدان را خالی کردن، اسمش عقلانیّت نیست.» در سخن هفته‌ی این شماره به تحلیل ابعاد همین قرائت از عقلانیت انقلابی پرداخته‌ایم.

زندگی پیامبر گرامی اسلام سراسر درس است برای تمام تاریخ، یکی از خصوصیات بارز ایشان نحوه‌ی مواجهه با مسائل در امر حکومت داریست، خط حزب‌الله در قالب اطلاع‌نگاشت با توجه به ایام رحلت این انسان کامل تمامی تاریخ بشریت مروری داشته است بر گوشه‌ای از سیره‌ی حکومتی پیامبر گرامی اسلام(صلی‌الله‌علیه‌وآله).

دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:
گسترش تفکر ولایت در دوران امامت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)/ انسان ۲۵۰ ساله
اگر مدیریت فعال، پرنشاط و خسته‌نشو سرِ کار بیاید…/ دولت جوان انقلابی
هر چه بالا می‌روید باید متواضع‌تر باشید/ کلام امام
با چشم واقع‌بینانه به مسائل نگاه کنیم/ اصول انقلابی‌گری
اعضای خانواده از همدیگر مراقبت کنند/ خانواده ایرانی
نیروهای جوان باید به این تقیّدات توجه بکنند… / حزب‌الله این است
نقش ملت ایران در معادلات قدرت بین‌الملل/ عکس‌نوشت
ضوابطی که برای عزاداری‌ها و سفر اربعین بود، در جاهای دیگر هم اجرا شود / مطالبه رهبری
کسب درآمد از طریق سبدگردانی در بورس / احکام

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی این هفته به برکت خون شهدا به شهدای مظلوم خان‌طومان تقدیم می‌شود.

[su_note note_color=”#c8e6c9″]

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 258

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

وب سایت و کانال های نشریه خط حزب الله » لینک وب سایت نشریه | کانال نشریه در سروش | کانال نشریه در گپ | کانال نشریه در بله | کانال نشریه در ایتا

[/su_note]

تکثیر و توزیع نشریه خط حزب‌ الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۴۰۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۷هزار تومان هزینه دارد .

هم چنین شما می توانید به صورت رایگان مطالب را در سایت نشریه بخوانید و اگر در شبکه های اجتماعی صفحه یا کانال دارید، لینک مطالب نشریه خط حزب الله یا عکس و پوسترها را در صفحات خود به اشتراک بگذارید تا فارسی زبانان بیشتری مطالب را بخوانند.

دانلود رایگان » شماره ۲۵۷ نشریه خط حزب الله منتشر شد رایگان دانلود کنید

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات