دسته‌ها
کیوسک

شماره 256 نشریه خط حزب الله منتشر شد 📰 رایگان دانلود کنید 📥


شماره‌ی دویست‌وپنجاه‌و‌ششم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «راه حل همین‌جاست» منتشر شد. این نشریه هفتگی در مقاله اصلی این هفته خود به بررسی برنامه‌ریزی جریان تحربف برای دادن آدرس غلط به‌عنوان راه حل مشکلات کشور می پردازد و مسائلی را بازگو می کند… در ادامه مطلب این نشریه را به رایگان دریافت کنید. همراه بنیانا باشید

این روزها مشکلات اقتصادی در صدر دغدغه‌ها و مشغولیت‌های ذهنی مردم است. رفع مشکلات متعدد و متنوع اقتصادی هر کدام راه حل مخصوص به خود را دارد که البته این راه حل‌ها هم چیز پنهانی نیست.

در طول سالیان گذشته، رهبر انقلاب در دیدارها و جلسات مختلف این مشکلات و راه حل آنها را بارها به مسئولین متذکر شدند. ناگفته پیداست که اگر به این تذکرات جامه‌ی عمل پوشانده می‌شد، امروز وضعیت معیشت مردم به مراتب بهتر از وضع کنونی بود. نشریه‌خط حزب‌الله برخی از سرفصل‌های این مشکلات و راه حل‌های واقعی آنها را مرور کرده است.

دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:
گره‌گشایی‌های ایران همدل/ گزارش هفته
خداوند ما را از شر خودمان نجات بدهد/ کلام امام
امیدواریم که یک دولت تازه‌نفس کارها را با جدیت بیشتری جلو ببرد/ دولت جوان انقلابی
زنان با ایمان و تحصیل‌کرده اهل تجملات نیستند/ خانواده ایرانی
جوان مؤمن انقلابی مأیوس نباید بشود/ حزب الله این است
با نام امام حسین از مشکلات عبور خواهیم کرد/عکس نوشت
همه موظفند دستورات سه‌گانه بهداشتی را رعایت کنند/ مطالبه رهبری
برای کسانی که از ما حرف‌شنوی دارند/ اصول عدالتخواهی

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی این هفته به برکت خون شهدا به ارواح طیبه شهدای ناجا به خصوص شهیدان مقداد بویر، عبدالله مؤمن‌زاده و پرویز کرم‌پور تقدیم می‌شود.

[su_note note_color=”#c8e6c9″]

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 256

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید ( بزودی در سایت نشریه منتشر میشود)

وب سایت و کانال های نشریه خط حزب الله » لینک وب سایت نشریه | کانال نشریه در سروش | کانال نشریه در گپ | کانال نشریه در بله | کانال نشریه در ایتا

[/su_note]

تکثیر و توزیع نشریه خط حزب‌ الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۴۰۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۷هزار تومان هزینه دارد .

هم چنین شما می توانید به صورت رایگان مطالب را در سایت نشریه بخوانید و اگر در شبکه های اجتماعی صفحه یا کانال دارید، لینک مطالب نشریه خط حزب الله یا عکس و پوسترها را در صفحات خود به اشتراک بگذارید تا فارسی زبانان بیشتری مطالب را بخوانند.

دانلود رایگان شماره قبلی نشریه خط حزب الله » شماره ۲۵۵ نشریه خط حزب الله منتشر شد رایگان دانلود کنید

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

1 دیدگاه
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

Khoob bood