دسته‌ها
کلمات | مقاله، یادداشت، گزارش

تبلیغات پیام رسان گپ تا آخر تابستان با تخفیف ویژه برای کانال‎‌ها و کسب و کارهای گپ [+ معرفی 2 فضای تبلیغاتی گپ ]

پیام رسان گپ gap.im یک شبکه ارتباطی بین المللی است. گپ همانند سایر پیام رسان های معروف بین المللی تمامی امکانات ارتباطی از جمله چت دو نفره، گروه، کانال، بات و تماس صوتی و تصویری را در اختیار مخاطب خود قرار می دهد.

البته پیام رسان گپ یکسری امکانات منحصر به فرد هم دارد که امکان «ارسال پخش زنده» توسط مدیر گروه و کانال، امکان Data Form در بات‌ها، کیف پول بین‌المللی و رمزارز گپسی اشاره کرد. اما در کنار این قابلیت برای افزایش کارایی پیام رسان، گپ یک بستر ارائه محتوای ارزشمند و معتبر نیز فراهم نموده است. شرکت ها و افرادی که دارای محتوا و خدمات ارزشمند هستند می توانند از طریق « پیام رسان گپ » ، خدمات و اطلاعات خود را در اختیار مخاطبین گپ قرار دهند.

پرتال کسب و کار پیام رسان گپ هم امکانات زیادی برای مخاطبین عرضه کرده است. چند روز گذشته اطلاعیه توسط کانال رسمی تبلیغات گپ منتشر شده است که به معرفی قابلیت های گپ برای افزایش مخاطبین و مشتریان کانال‌ها می پردازد. در ادامه متن این اطلاعیه را می خوانیم. همراه بنیانا باشید.

تبلیغات پیام رسان گپ تا آخر تابستان با تخفیف ویژه
تبلیغات پیام رسان گپ تا آخر تابستان با تخفیف ویژه

تخفیفات داغ حمایت از کسب و کار و کانال های گپ تا اخر تابستان تمدید شد.

ضمن ابراز خرسندی از اینکه پیام رسان گپ را جهت انتشار محتواهای ارزشمند خود انتخاب نموده اید، طرح ویژه تخفیف‌های شهریور ماه واحد تبلیغات گپ را خدمت شما معرفی می‌نمائیم.

این طرح شامل تخفیفات و پیشنهادات ویژه شامل دو بخش نمایشی تبلیغات پیام رسان گپ به شرح زیر، جهت رشد سریع‌تر و درآمدزایی کانال یا بات شما معرفی می‌گردد:

1- تبلیغات در ویترین دنیای گپ: 70 درصد تخفیف ویژه ” شهریور ماه امسال شما تنها با پرداخت 30 درصد از هزینه بنرهای تبلیغاتی دنیای گپ، می توانید کانال و بات خود را به صورت عمومی معرفی نمایید
2- درج تبلیغ در پرتال تبلیغات گپ: 1 روز تبلیغ رایگان در ویترین دنیای گپ به ازای سفارش و ثبت هر 50 هزار تومان تبلیغ در پرتال تبلیغات، “ویژه شهریور ماه

معرفی فضاهای تبلیغات پیام رسان گپ :

1- پرتال تبلیغات: باتوجه به تاثیر مستقیم تبلیغات در جذب مخاطبین جدید و اعضای کانال‌ها و بات‌ها و به جهت کمک به توسعه کسب و کارهای دیجیتالی، در پیام رسان گپ پرتالی رسمی جهت درج تبلیغات برندها، سرویس‌ها، خدمات، بات‌ها و کانال‌ها طراحی و پیاده سازی شده است.

مبنای کاری این پرتال، شفافیت در هزینه‌های تبلیغاتی و نمایش تبلیغ به کاربران منحصر به فرد و غیر تکراری می‌باشد. جهت آشنایی بیشتر با انواع تبلیغات و تعرفه‌های آن می‌توانید به آدرس my.gap.im بخش پرتال تبلیغات مراجعه نمایید.

همچنین شما مدیر کانال عزیز، درصورتی‌که تیک ✅ نمایش تبلیغات را از بخش مدیریت کانال خود فعال نمایید‌، به جمع نمایش‌دهندگان تبلیغات ما اضافه شده و در درآمد تبلیغات سهیم خواهید بود.

2- تبلیغات بنری دنیای گپ: با توجه به تنوع سرویس‌ها، خدمات، بات‌ها و کانال‌های راه اندازی شده بر بستر پیام رسان گپ، ما بخشی را تحت عنوان دنیای گپ جهت ویترین، دسته‌بندی و نمایش این محتواها اختصاص داده‌ایم.

شما می‌توانید با درج بنرهای تبلیغاتی در جایگاه‌های درنظر گرفته شده به این منظور، به معرفی و رشد سریع کانال یا خدمات خود بپردازید. تبلیغات در این بخش شامل بنرهای ثابت و چرخشی در سایزها و جایگاه‌های متنوع می‌باشد.

باتشکر و احترام
واحد تبلیغات پیام رسان گپ
جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از تخفیفات و جشنواره‌های آتی از طریق کانال @adschannels یا شناسه @ads با ما در ارتباط باشید. شماره تماس: 36161-051 داخلی 102


مزایای تبلیغات در پیام‌رسان‌ها

تبلیغات پیام رسان گپ چه ویژگی هایی دارد.

با پیشرفت روزافزون فناوری تلفن‌های هوشمند، بازاریابی و تبلیغات در این زمینه نیز رشد چشم‌گیری داشته است. ازجمله این بازاریابی‌ها می‌توان به تبلیغات و بازاریابی از طریق پیامک، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها اشاره کرد.

همان‌طور که میدانید این روزها پیام رسان‌ها نقش مؤثری در افزایش استفاده مردم از گوشی‌های هوشمند خود دارند و به این دلیل خیلی از کسب‌وکارها و شرکت‌ها تمرکز خودشان را بر روی تبلیغات و بازاریابی از طریق پیام‌رسان‌ها گذاشته‌اند. علاوه بر این در داخل کشور نیز برنامه‌های مانند پیام رسان گپ تولید‌شده‌اند که از طریق آنها نیز می‌توان به تبلیغات و بازاریابی پرداخت.

تبلیغات در پیام رسان‌های داخلی و مزایای آن

باتوجه به رشد استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی دربین مردم، روزبه‌روز به تعداد کسب‌وکارها و شرکت‌هایی که این پیام رسان‌ها را برای تبلیغات خودانتخاب می‌کنند افزوده می‌شود.

مزیت اصلی پیام‌رسان‌ها نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی دارند این است که شما می توانید بازدهی نسبتاً بهتری از تبلیغات خود بگیرید. چرا که در نمونه های خارجی، معمولاً به قدری تعداد کانال ها و تبلیغات افزایش یافته که کاربر دقت کمتری به آنها می کند. ولی در شبکه های اجتماعی داخلی، به این اندازه تبلیغات و کانال ها افزایش نیافته اند و این یعنی فرصت دیده شدن تبلیغات شما بیشتر خواهد شد.

تبلیغات پیام رسان گپ

پیام‌رسان گپ با توجه به ویژگی‌های متعددبا استقبال خوبی روبرو شده است. در اینجا قصد داریم تا به معرفی سیستم تبلیغاتی در گپ اشاره کنیم: سامانه هوشمند تبلیغاتاین سامانه به‌صورتی طراحی‌شده است که در آن قابلیت درج و نمایش انواع گوناگونی از تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی و پستی وجود دارد. افرادی که اقدام به تأسیس کانال‌های گوناگون می‌کنند می‌توانند با نمایش تبلیغات پذیرفته‌شده کسب درآمد کنند.

افزودن تبلیغ خود از طریق پرتال کسب و کار گپ

از طریق این پرتال در پیام‌رسان گپ می‌توان با مشخص کردن نوع آن،آگهی خود را ثبت کنید. پیام‌رسان گپ این قابلیت را دارد تا تبلیغات کاربران را در چهار قالب متنی، تصویری، ویدئویی و پستی نمایش دهد.

تعرفه تبلیغات نیز به این شکل است که هزینه هر بار نمایش تبلیغ در پیام‌رسان گپ، در صورت اینکه تبلیغ به شکل متن باشد 4 تومان، به‌صورت عکس 6 تومان ، به‌صورت فیلم 8 تومان و به صورت پست 10 تومان می‌باشد.

هزینه تبلیغات را نیز می‌توان از طریق پرداخت آنلاین یا کیف پول خود در گپ پرداخت کرد. مزیت اصلی سیستم تبلیغات گپ علاوه بر قیمت مناسب، این است که مبالغ دریافتی به ازاء هر نفری که تبلیغ را مشاهده می‌کند دریافت می شود. یعنی وقتی شما 10 هزار تبلیغ درخواست می‌دهید تا هنگامی که 10 هزار نفر تبلیغ شما را نبینند نمایش آن ادامه خواهد داشت.

[su_note]

تبلیغات متنی در شبکه گپ

تبلیغات متنی نوعی از تبلیغات است که در عین سادگی ویژگی های منحصر به فرد و جذابی دارد. اگر به درستی از ظرفیت تبلیغات متنی استفاده کنید می توانید خروجی خوبی بگیرید.

مهمترین ویژگی تبلیغ متنی ارزان بودن آن است. تبلیغ متنی هزینه تولید و اجرای بسیار کمی دارد و به همین دلیل می توانید بارها آن را تکرار کنید تا همیشه در ذهن مخاطب باشید. هزینه تبلیغ متنی به ازاء هر بار دیده شدن فقط 4 تومان است.

[/su_note]


[su_note]

محتوای ویدیویی اثرگذارترین نوع تبلیغات است.

اکثر اوقات مخاطبان به تماشای محتوای ویدیویی رغبت بیشتری دارند و این نوع محتوا اثرگذاری بسیار زیادی دارد. البته این نوع تبلیغات نه‌تنها به تخصص و ابزار خوب نیاز دارد، بلکه هزینه آن نسبت به تبلیغات دیگر نیز بالاتر است. یک تبلیغ کوتاه و اثربخش ویدیویی در حد 10 تا 15 ثانیه می‌تواند تاثیر بسزایی روی مخاطب شما داشته باشد.

به این نکته باید توجه داشته باشید شما فرصت زیادی ندارید و نباید با یک ویدیوی طولانی، مخاطب‌تان را خسته کنید. شما باید در همان ثانیه‌های اول به هدف خود برسید.

پسوندهای مجاز برای تبلیغ ویدیویی در گپ mp4 و mov است وکیفیت نباید بیشتر از 480p باشد. مدت تبلیغ نباید بیشتر از 15 ثانیه باشد و حداکثر سایز 20MB است.

[/su_note]


[su_note]

تبلیغ به صورت پست در پیام رسان گپ

تبلیغ به صورت پست یکی از انواع اصلی تبلیغات دیجیتال است. شکی نیست که تبلیغات به صورت پست بیش از هر روش دیگری محبوبیت دارد.مهمترین مزیت تبلیغات پستی استفاده همزمان از تصویر و متن برای جذب مخاطب است.

با طراحی و استفاده از یک تصویر جذاب و نوشتن یک متن عالی می توانید به راحتی ذائقه مخاطب را هدف قرار دهید.در تبلیغ پستی به جای عکس از ویدیو نیز میتوانید استفاده کنید.تعداد کاراکتر مجاز برای استفاده در کپشن 2500 می باشد. هزینه تبلیغ به صورت پست به ازاء هر بار دیده شدن فقط 10 تومان است.

[/su_note]

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از تخفیفات و جشنواره‌های آتی از طریق کانال @adschannels یا شناسه @ads یا شماره تماس: 36161-051 داخلی 102 با مسئولین پیام رسان گپ در ارتباط باشید.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیام رسان گپ پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید»

پخش زنده پیام رسان گپ همراه هیئت ها و برگزاری مراسمات ماه محرم [پخش HD و قابلیت اتصال به موبایل،دوربین بیرونی و سیستم نودال]

ارسال مطالب کانال گپ به بله و تلگرام معرفی ربات فراگیر در پیام رسان گپ، با اینترنت نیم بها [ + ۳ ویژگی برای مدیریت کانال تلگرام و بله]


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات