دسته‌ها
اخبار

ختم صلوات میلیونی در شبکه قرآن به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام مهدی علیه السلام

پویش میلیونی ختم جمعی صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی موعود (عج) از سوی شبکه قرآن و معارف سیما برگزار می‌شود.

به گزارش بنیانا به نقل از شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود (عج)، پویش میلیونی ختم جمعی صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور آن حضرت از سه‌شنبه ۲۷ فروردین مصادف با دهم شعبان و در راستای ایجاد فضایی معنوی در ایام مبارک نیمه شعبان و تشویق مخاطبان به تعامل و مشارکت در برنامه‌های این شبکه از طریق فضای مجازی با شیوه ای نوین توسط شبکه قرآن و معارف سیما برگزار می‌شود.

براین اساس، برای نخستین بار سامانه ای متفاوت در پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما ویژه این پویش طراحی گردیده که کاربران می‌توانند به صورت آنلاین تعداد صلوات موردنظر خود را ثبت کرده و همچنین تعداد نفرات شرکت‌کننده و تعداد صلوات ختم شده را به لحظه مشاهده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت پیوستن به پویش میلیونی ختم جمعی صلوات به پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما با نشانی www.qurantv.ir مراجعه کرده و از ثواب معنوی این طرح بهره‌مند شوند.

ورود به صفحه شرکت در پویش میلیونی ختم جمعی صلوات

ألّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم

صوت صلوات »

دریافت mp3


در ادامه بخوانید » دانلود سخرانی استاد رائفی پور در احیا مهدوی ۹۷ مهدیه تهران [+برنامه حاج صابر خراسانی و حاج محمدرضا طاهری]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

2 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
گوهر
گوهر
4 سال قبل

خیلیعلیه

ناصر
ناصر
4 سال قبل

متوجه نشدم منظورتون از ” خیلیه ” چیه اما یک نکته بگم اینکه میشه یه دونه یه دونه با نوشتن عدد 1 هم صلوات فرستاد در سایت شبکه قران در اون بخش مربوطه ….