دسته‌ها
اخبار

صحنه‌های جذاب نوروز را با برچسب #افق_ایران و #عیدما منتشر کنید و برای شبکه افق بفرستید و جایزه بگیرید

نوروز را همیشه با قاب های عمومی دیدیم. قاب هایی تکراری و کلیشه ای اما نوروز پر از اتفاقات جالب است و هر کسی بنا به حس و حالش آن را متفاوت می گذراند. نوروز واقعی در کنار هر کدام از شما و در جمع های دوستانه تان شکل می گیرد. صحنه های جذابی که […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

نوروز را همیشه با قاب های عمومی دیدیم. قاب هایی تکراری و کلیشه ای اما نوروز پر از اتفاقات جالب است و هر کسی بنا به حس و حالش آن را متفاوت می گذراند.

نوروز واقعی در کنار هر کدام از شما و در جمع های دوستانه تان شکل می گیرد. صحنه های جذابی که براحتی می توانید با تلفن همراهتان ضبط کنید و برای ما بفرستید تا آنها را در شبکه افق در روزهای نوروز پخش کنیم و بقیه ماجرا و روایت شما را از نوروز و عید ایران ببینند .

یادتان نرود که برای ضبط گوشی ها را به صورت افقی بگیرید و در ابتدا و انتهای صحنه ای که می خواهید ضبط کنید در یکی دو جمله توضیح بدهید که کجاست و آدم های توی تصویر چه کسانی هستند و کلا ماجرا از چه قرار است.

همین روزهای ابتدایی نوروز برایمان فیلم بفرستید. سعی کنید فیلم های ارسالی طولانی نباشد.

موضوعات فیلمها می تواند اینها باشد:

راهیان نور، روز پدر و میلاد حضرت علی علیه السلام، سال تحویل در مکان ها و موقعیت های مختلف (گلزارهای شهدا، اماکن مقدس، در کنار بزرگان خانواده و …) ،تبریک رهبری و شعار سال (مثلا گوش کردن به سخنان رهبری در کنار خانواده یا در جمع های مختلف) ، سخنرانی رهبری در مشهد مقدس، سفر، زیارت و ایرانگردی، اعتکاف، صله رحم، سفره ها و پذیرایی های بی تکلف از میهمانها، دورهمی های خانوادگی، سرزدن به بهزیستی ها، خانه های سالمندان، عیادت از بیماران و آسایشگاههای جانبازان، روز جمهوری اسلامی، روز طبیعت و… .

به بهترین فیلم هایی که برای ما ارسال کنید جایزه خواهیم داد.

ما را در شبکه های اجتماعی با ایدی @ofoghtv_iran و هشتگ های #عیدما و #افق_ایران بشناسید

همچنین میتوانید گزارش های خودتون رو برای شماره 09906100023 ارسال کنید

تیزر برنامه افق ایران »

ویدیو در دیدستان


در ادامه بخوانید » مساجد باید از نزدیک ظهر تا بعد از نماز مغرب و عشاء باز باشد [بررسی دستور رهبری] + ویدیو

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات