دسته‌ها
گزارش

صوت جدید از مرحوم منتظری درباره اعدام های سال 67 ؛او از چه کسی حمایت می‌کرد؟

مرحوم حسینعلی منتظری
مرحوم حسینعلی منتظری

درحاشیه انتشار صوت جدید از مرحوم منتظری درباره اعدام های سال 67

نبش قبر یک ملاقات و بازهم زیرسوال بردن امام توسط باند مهدی هاشمی/ آیا موسسه نشرو تنظیم در دفاع از امام و انقلاب پاسخ اهانت را می دهد؟

انتقام‌کِشی‌های باند مهدی هاشمی از امام هرزمان شکلی متفاوت به خود می گیرد. گاهی با جعلی خواندن نامه‌های امام، گاهی با تحریک‌پذیری امام از اطرافیانِ فریب‌کار و گاهی با جنایت‌خواندنِ عمل به فتوای امام درباره اعدام منافقین محارب.

گروه سیاسی-رجانیوز: دیشب انتشار فایل صوتی سخنان تند و انتقادی آیت‌الله منتظری – درباره اعدام منافقین پس از مرصاد- توسط سایت منتظری خبرساز شد.

به گزارش رجانیوز به نقل از فارس فایل صوتی 40 دقیقه‌ای که 23 دقیقه ابتدایی آن سخنان منتظری و ادامه‌اش سخنان یکی ازمسئولین قضایی و توضیحاتش درباره ادعاهای غلط منتظری است.

دفاع مرحوم منتظری از منافقین پس از عملیات مرصاد

پس از ناکامی منافقین در عملیات مرصاد،امام با نوشتن نامه‌ای رسما محارب بودن سازمان منافقین را اعلام و دستور منافقینی که همچنان بر سرموضع حمایت از این سازمان و دشمنی با جمهوری اسلامی هستند را صادر می‌کنند. در بخشی از این نامه آمده است «با توجه به محارب بودن آنها و جنگهای کلاسیک آنها در شمال و غرب و جنوب کشور با همکاری های حزب بعث عراق و نیز جاسوسی آنان برای صدام علیه ملت مسلمان ما، و با توجه به ارتباط آنان با استکبار جهانی و ضربات ناجوانمردانه آنان از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی تاکنون، کسانی که در زندان های سراسر کشور بر سرموضع نفاق خود پافشاری کرده و می‌کنند محارب و محکوم به اعدام می‌باشند.»

صوت جدید از مرحوم منتظری درباره اعدام های سال 67
صوت جدید از مرحوم منتظری درباره اعدام های سال 67

آیت‌الله منتظری که نه ماه است عزادار اعدام سیدمهدی هاشمی است از در حمایت از منافقین و حمله به امام و نظام درمی‌آید. ازجمله اقدامات او نگارش دو نامه تند و هتاکانه به امام در 9 مرداد و 13 مرداد است. پس از آن‌که اعتراضات و نامه‌نگاری های او به نتیجه نمی‌رسد از چهار تن از مسئولان مرتبط با این قضیه-آقایان نیری (حاکم شرع)، اشراقی (دادستان)، رئیسی (معاون دادستان) و پورمحمدی (نماینده اطلاعات در اوین)- دعوت می‌کند تا به منزلش بیایند. اول محرم این دیدار صورت میگیرد.

منتظری انتقادات خود را با تعابیر تندی علیه جمهوری اسلامی و امام مطرح می‌کند و البته پاسخ می‌شنود. محورهای ده‌گانهٔ سخنان منتظری در این ملاقات هم سالها بعد در خاظرات منتظری منتشر می‌شود.

منتظریِ پس از عزل: نامه امام جعلی بود!

سالهای آخر دهه هفتاد و در حالی که آیت‌الله منتظری هنوز در حصر بود، کتاب قطور خاطراتش منتشر شد. منتظری در خاطراتش مدعی شده بود امام در دوسال پایانی عمرشان از شدت بیماری از مسائل سیاسی و مدیریتی به دور بودند و اداره کشور توسط اطرافیان ایشان از جمله مرحوم احمدآقا و به نام امام صورت می‌گرفت هاست. او حتی جعلی‌بودن نامه‌های دوسال آخر عمر حضرت امام توسط احمدآقا می‌شود.

صوت جدید از مرحوم منتظری درباره اعدام های سال 67
صوت جدید از مرحوم منتظری درباره اعدام های سال 67

از جمله درباره این نامه نیز به سبک همیشگی خاطراتش با تردید و شبهه افکنی آن را نامهٔ «منسوب به امام» لقب داده و می‌گوید: «در همان زمان بعضی تصمیم گرفتند که یک باره کلک مجاهدین را بکنند و به اصطلاح از دست آنها راحت شوند، به همین خاطر نامه ای از امام گرفتند که افرادی از منافقین که از سابق در زندانها هستند طبق تشخیص دادستان و قاضی و نماینده اطلاعات هر منطقه، با رای اکثریت آنان اگر تشخیص دادند که آنها سرموضع هستند اعدام شوند،یعنی این سه نفر اگر دونفر از آنها نظرشان این بود که فلان فرد سرموضع است ولو اینکه به یک سال یا دو سال یا پنج سال یا بیشتر محکوم شده باید اعدام می‌شد، این نامه منسوب به امام تاریخ ندارد;اما این نامه روز پنج شنبه نوشته شده بود، روز شنبه توسط یکی از قضات به دست من رسید و آن قاضی بسیار ناراحت بود، من نامه را مطالعه کردم خیلی نامه تندی بود که در عکس العمل عملیات مجاهدین خلق در مرصاد نوشته شده بود و شنیده شد که به خط حاج احمد آقاست…»

نبش قبر یک ملاقات و شمشیرکشیدن علیه امام و انقلاب

اعتراضات منتظری به برخورد قاطعانه با منافقین آنقدر ادامه یافت تا نهایتا پس از پخش یکی از نامه‌های هتاکانه‌اش به امام از بی‌بی‌سی، امام او را به خاطر حمایت از منافقین از قائم‌مقامی رهبری عزل کردند.

حالا و پس از هفده سال از آن دیدار مردادماه 67، سایت آیت‌الله منتظری دیشب فایل صوتی آن را منتشر کرد. جالب‌آنکه این اقدام چندروز پس از آن صورت گرفت که رسانه‌های ضدانقلاب به مناسبت سالگرد اعدام منافقین موج تبلیغاتی تکراری هرساله را به راه انداخته بودند. انتشار صوت این دیدار هم میوه جدیدِ سفره‌ای بود که ضدانقلاب چند روز تدارک دیده و چیده بود. این فایل صوتی به همراه موجی از تحلیل های خلاف واقع و تقطیع‌شده در فضای مجازی پخش شد و مورد استقبال ضدانقلاب-از سایت منافقین تا بی‌بی‌سی- قرار گرفت.

صوت جدید از مرحوم منتظری درباره اعدام های سال 67
صوت جدید از مرحوم منتظری درباره اعدام های سال 67

اما انتشار این فایل صوتی چه چیزی را هدف قرار می‌دهد؟ شاید لایهٔ اول تحلیل ها و واکنش های خبری انتشار این صوت، متوجه نظام جمهوری‌اسلامی و دستگاه قضایی وقت- باشد؛ اما کار تنها به این‌جا ختم نمی‌شود. پیام پنهان انتشار این فایل صوتی را شاید هیچ چیز بهتر از جملهٔ پایانی آیت‌الله منتظری در این فایل صوتی توضیح ندهد؛ و آن هم این جمله است که «مردم از ولایت فقیه دارد چندششان می‌شود ما دوست نداشتیم اینطور شود.»

حقیقت این است که انتشار این فایل صوتی مثل همهٔ ادعاهای منتظری و یارانش، بیش از هرچیز شخص امام‌خمینی را هدف قرار می‌دهد و به همان نتیجه‌ای میرسد که منتظری مدعی است دوست نداشته کار به اینجا برسد. به تعبیر صریح‌تر حالا که دیگر دست آیت‌الله منتظری از رهبری کوتاه شده، آنقدر نسبت های غلط و ناروا روانه امام می‌شود تا سایرین از ولایت فقیه چندششان شود.

انتقام‌کِشی های بیت منتظری از امام هرزمان شکلی متفاوت به خود میگیرد، اما محتوایش ثابت است. گاهی با جعلی خواندن نامه‌های امام، گاهی با تحریک‌پذیری امام از اطرافیانِ فریب‌کار و گاهی با جنایت‌خواندنِ عمل به فتوای امام دربارهٔ اعدام منافقین محارب.

متاسفانه موسسه نشر و تنظیم آثار امام در سال های اخیر موضع محکم و قاطعی در برابر ادعاهای گاه و بی‌گاه جریان منتظری علیه امام راحل نگرفته و به مصاحبه های ضعیفِ چندخطی بسنده کرده است. اقدامی که شاید باید آن را ناشی از همسویی سیاسی برخی مسئولان آن درباره جناح‌بندی‌های سیاسی کشور با جریان باند مهدی هاشمی و تاکتیک «سکوت الهام‌بخش وحدت» در برابر «دشمن مشترک» دانست.

جالب آنکه از شخص حسن خمینی نیر کمتر موضعی در محکومیت آیت‌الله منتظری و حامیانش می‌توان یافت. شاید آخرین موضع او دراین‌باره به سال 79 و پس از انتشار کتاب پاسداشت حقیقت- نوشتهٔ آقایان سلیمی نمین و رضایی- برگردد که گفته بود «نوشتن اینگونه کتابها را ادامه دهید تا زمانی که نتظری از دنیا نرفته است پاسخ اهانتهای وی به حضرت امام راحل داده شود.»

آیا موسسه نشر و تنظیم آثار امام این‌بار از حیثیت امام آنطور که شایستهٔ اسم این موسسه است دفاع خواهد کرد؟

منبع :رجانیوز

[box type=”note” align=”” class=”” width=””]

چند شباهت داعش و مجاهدین خلق
? فرقه گرایی
? حمایت از جانب کشورهای غربی و امریکا
? هر دو تحت حمایت عربستان سعودی
? پرهیز از استفاده از نام تروریست برای آن ها با وجود جنایت های گسترده و آشکار
? سو استفاده های جنسی و زیر پا گذاشتن حرمت زنان
? خشونت و بی رحمی، هر دو از هیچ جنایتی برای رسیدن به اهداف خود دریغ نمی کنند
? تهییج احساسات و شعارهای تبلیغاتی دروغ
? ظاهر هر دو اسلامی اما دارای عقاید منحرف و خودساخته
? در آرزوی داشتن حکومت مستقل

هدف نهایی هر دو ضربه به جمهوری اسلامی ایران است و به همین جهت توسط استکبار مورد حمایت ویژه قرار گرفته اند.

[/box]

?بهار سال 68 جنگ تمام شده و همه چیز کم کم به روال خود بر میگردد.
اما مشکلاتی که به دلیل مصلحت های جنگ حل شان به تعویق افتاده بوده حالا بیشتر نمود پیدا کرده اند!
هاشمی دوم فروردین 68 به دیدار امام خمینی می رود، امام از پخش نامه سال 67 منتظری از رادیو بی بی سی عصبانی هستند و تصمیم به اقدام تند دارند.

?روز گذشته بخشی از سخنان منتظری درباره برخورد با منافقین منتشر شد. منتظری مشکل این گروه را در اندیشه متفاوت آن ها می بیند و چشم بر جنایت هایشان در حق ملت ایران بسته است!
نگاه ساده لوحانه ای که در قضیه مهدی هاشمی معدوم نیز نمود داشت. منتظری از قتل های مهدی هاشمی مطلع بود اما با انتشار نامه های متعدد به امام به دنبال توجیه جنایت های او بود.

?بازنشر قسمت دوم مستند #بعدازخمینی همزمان با انتشار صوت سخنان منتظری درباره منافقین ?

ویدیو : قسمت دوم مستند بعد از خمینی درباره آیت الله منتظری (پیشنهاد ویژه ؛ حتما دانلود کنید)

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]

دانلود قسمت دوم مستند بعد از خمینی

تماشای ویدیو در آپارات | یوتیوب

دانلود کیفیت متوسط : لینک مستقیم | لینک مدیافایر (142مگابایت)

دانلود کیفیت موبایل: لینک مستقیم (44مگابایت) | لینک مدیافایر

[/box]

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]

?صوت تازه منتشر شده از شيخ حسينعلي منتظري در دفاع از منافقين از حيث تاريخي نكته جديدي ندارد؛ دفاعي است از همان ها كه امام فرمود در خانه او نفوذ كرده اند.

?از جنبه سياسي و امنيتي اما بعيد است اين امر با تلاش امريكا، سعودي و اسراييل براي احياي منافقين با هدف خلق فتنه اي ديگر در انتخابات ٩٦ بي ارتباط باشد.

?شايد هم اين بازي بيشتر با اين هدف راه افتاده كه رد كارفرمايان داخلي منافقين گم شود.
هر چه باشد مي دانند رويارويي بزرگ نزديك است.

⬆️ یادداشت کوتاه از مهدی محمدی (تحليلگر اطلاعات در حوزه امنيت ملی)

[/box]

واقعیت اعدام های سال 67 از زبان استاد رحیم‌ پور ازغدی

هنگامی که رحیم‌پور در حال سخنرانی در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر بود، 4 نفر پلاکاردهایی را بالا گرفتند که در آن به آنچه که کشتارهای سال 67 خوانده شده بود، حمله گردیده بود.

اما پاسخ‌های قاطع حسن رحیم‌پور ازغدی، پروژه اغتشاش اعضای طیف علامه دفتر تحکیم را که این بار در لباس حامیان منافقین ظاهر شده بودند، به طور کامل ناکام گذاشت و رحیم‌پور دقایقی بعد در حالی به موضوع اصلی بحث خود یعنی “اصولگرایی اما کدام اصول؟” که به دعوت بسیج دانشجویی ایراد می‌کرد، بازگشت که پس از فریادهای روشنگرانه این استاد دانشگاه در مقام رسواسازی منافقین و حامیانشان و سکوتی سنگین، صدای تشویق و تکبیر سالن را پر کرده و پلاکارد به دست‌ها نیز ترجیح دادند، بی‌سروصدا جلسه را ترک کنند.

در اواسط این مراسم تعدادی از عناصر طیف غیرقانونی و افراطی علامه دفتر تحکیم از جمله «م.ا»، «ب.ص»، «م.ع» و «ع.پ» قصد داشتند مراسم را به اغتشاش بکشانند که سخنان قاطع رحیم پور ازغدی این تلاش‌ها را به طور کامل با ناکامی مواجه کرد.

یکی از اغتشاش کنندگان، پلاکاردی با مضمون «کشتار 67، حقوق بشر اسلامی» در دست داشت که رحیم‌پور پس از دیدن این پلاکارد، خطاب به حضار گفت: آن آقای ابلهی که این پلاکارد را در دست گرفته، به احتمال زیاد جاهل است چرا که نمی‌داند با این کار خود از گروه تروریستی منافقینی حمایت می‌کند که از سال 61 تا 67، 15 هزار بیگناه را در خیابان‌های تهران و دیگر شهرها ترور می‌کردند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه این فرد، چون آن ماجراها را نمی‌داند، این پلاکارد را بالای دست خود گرفته است، خاطر نشان کرد: مطمئن هستم خود این فرد هم نمی‌داند که از چه کسی حمایت می‌کند. بلکه عده‌ای به او گفته‌اند این پلاکارد را در این مراسم بالا ببرد و او نیز از روی جهالت این کار را می‌کند.

وی تاکید کرد: این عده‌ای که نظم مراسم را به هم می‌زنند، از قاتلین شهیدانی مانند دستغیب، رجایی، بهشتی و مدنی دفاع می‌کنند.

ویدیو :واقعیت اعدام های سال 67 از زبان استاد رحیم‌ پور ازغدی (حتما دانلود کنید) 

تماشا ویدیو در سایت اشتراک ویدیو مستضعفین

دانلود کیفیت عالی (168مگابایت)

دانلود کیفیت متوسط 50 مگابایت

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]

چرا منافقین در دهه ۶۰ اعدام شدند؟+ تصاویر

این تصاویر نه سوریه است و نه عراق!! خیابانهای تهران است در دهه ۶۰؛ منافقین اینچنین دست به جنایت میزدند!

 سازمان مجاهدین خلق در دهه 60 جنایات فراوانی را در حق مردم ایران روا داشت که این جنایات دست کمی از جنایات داعش در سوریه و عراق ندارد اما درست زمانی حکومت قصد اعدام این متجاوزان را داشت آیت الله منتظری با دفاع از آنها قصد جلوگیری از اعدام آنها و متهم کردن امام به جنایت در تاریخ را داشت! آقای منتظری از چه کسانی حمایت میکرد!

برخی از این تصاویر را بارها و بارها در فضای مجازی دیده اید ولی هیچوقت ندانستیم به چه علت این اعدام ها انجام شده ، کسانی که اعضای پیکر مدافعین شهر را بعداز سر بریدن مثله میکردند آیا نباید اعدام میشدند؟؟

قضاوت با شما . تحقیق کنید تا به حقیقت برسید ⬇️⬇️⬇️ 

[/box]

تصاویری که در زیر مشاهده می کنید تنها گوشه ای از جنایاتی است که این گروه در حق مردم روا می داشت.

دختر سه ساله ای که چون والدینش در جهاد سازندگی بودند در شعله های آتش کینه منافقین سوخت. منتظری از چه کسانی حمایت می کند؟!
دختر سه ساله ای که چون والدینش در جهاد سازندگی بودند در شعله های آتش کینه منافقین سوخت.
منتظری از چه کسانی حمایت می کند؟!
زنده به گور کردن کودک کرد عراقی توسط یکی از اعضای منافقین در قتل عام قریب به 10هزار نفر از غیرنظامیان کرد عراق گوشه ای از جنایتهای داعشی های دیروز!
زنده به گور کردن کودک کرد عراقی توسط یکی از اعضای منافقین در قتل عام قریب به 10هزار نفر از غیرنظامیان کرد عراق
گوشه ای از جنایتهای داعشی های دیروز!

?ویدیو :
⛔️ آیت‌الله منتظری از قتل‌های باند مهدی هاشمی خبر داشت!
? گفت و گو با عباس سلیمی نمین؛ مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران

 .
.
.
طرح منتشرشده درفضای مجازی که به خوبی تناسب داعش ومنافقین رانمایش داده! #No2mko هرچند برخی چشم برجنایتهای داعشیهای دیروز بسته و دهان خود را درهمنوایی بادشمنان ملت باز کرده باشند!
طرح منتشرشده درفضای مجازی که به خوبی تناسب داعش ومنافقین رانمایش داده!
#No2mko
هرچند برخی چشم برجنایتهای داعشی های دیروز بسته و دهان خود را درهمنوایی بادشمنان ملت باز کرده باشند!
 .
.
[box type=”note” align=”” class=”” width=””]

چهار محور اصلي رسانه های بيگانه در پرداختن به فايل صوتي منتظري:

? هجمه عليه قوه قضائيه
? اعتباربخشي به منافقين
? نمادسازي از منتظري
? القاي نقض حقوق بشر

همان خدمتي كه از نگاه امام(ره)، منتظري به استكبار كرده بود توسط برخي فرزندان مجددا تكرار شد

 .
.

یادداشت کوتاه از عبدالله گنجی

[/box]
 .
[box type=”download” align=”” class=”” width=””] 
توصیه مهدی محمدی (کارشناس و تحلیلگر) به مطالعه کتاب  
 .
 .
 .
بحث های اخیر درباره منافقین و رونمایی از اتحاد راهبردی طیف منتظری با تروریست ها، فرصتی برای خواندن چند کتاب خوب است. من مطالعه کتاب خاطرات سیاسی آقای ری شهری، وزیر اطلاعات وقت را –که نسخه چاپی آن نایاب هم هست- توصیه می کنم.?

 .

دانلود رایگان کتاب خاطرات سیاسی آقای ری شهری ، وزیر اطلاعات وقت

حجم : 6مگابایت 
[/box]
 .
.
[box type=”success” align=”” class=”” width=””]
راه آسان دریافت مطالب ؛ عضو کانال سروش مجله بنیانا شوید:
لینک عضویت کانال: https://soroush-app.me/channel/channel_14664176300719_9el48emjwy
برنامه سروش رو از کافه بازار دریافت کنید 🙂
[/box]
 
با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

7 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
علیرضا
علیرضا
7 سال قبل

احسنت به این مطلب و روشنگری

قزوینی
قزوینی
7 سال قبل

اعدامهای سال شصت وهفت و عملیات مرصاد دست انتقام الهی بود از جانوران پلیدی بنام منافقین . دم امام گرم و خدا روح اورا قرین رحمت خود سازد که مردم را از شر وجود ناپاک این جنایتکاران که روی شمر را سفید گرده بودند ، راحت نمود چون اگر این میکروبها باقی میماندند و با اشکهای تمساح امثال منتظری ها به جامعه برمیگشتند ، ایران نیز مثل عراق و سوریه هرگز رنگ آرامش به خود نمیدید

محسن
محسن
7 سال قبل

مرگ بر منافق كور دل،،لعنت خدا بر آنها

حسین رضا جمشیدی
حسین رضا جمشیدی
7 سال قبل

سلام با تشکر

مریم
مریم
6 سال قبل

ان شاءالله با ظهور حضرت مهدی عج ریشه ظلم در جهان خشک بشه

سید محمد مصطفوی/تهران/29
سید محمد مصطفوی/تهران/29
6 سال قبل

این حرومزاده های نجس درعملیات مرصاد عین سگ جون دادند.پسرعمی بابای من یکی از نظامی های اون موقع بود که الان فرمانده نیروی انتظامی شاهندژو تکاب است.
لعنت به زنده و مرده منافقین. داعشیان دیروز.

عسگری
عسگری
5 سال قبل

سلام دربعضی مواقع مقام برهدف ارجحیت پیدامیکنه وباد شدن توسط دیگران باعث انحراف وحتی خشونت برای رسیدن مقام بالاتر درنفس انسان صورت میگیره وچشم براقعیت ها بسته وفقط هدف بزرگ نشان دادن خودش میشه مثل اقای منتظری که فریفته شدو ندانست که شیطان درجلدانسانها هم بلوغ میکنه مثل منافقین،انسانها وقتی خوی حیوانی به خودمیگیرند ازهرحیوانی خطرناک ترمیشوند وهرموجودی که به انسان اشرف مخلوقات اسیب برسانه کشتنش حلال میباشد منافقین حیوان بودن تاانسان