دسته‌ها
اخبار

ادعای رژیم صهیونیستی درباره کمک ایران قبل از طوفان الاقصی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه 3 آبان ادعا کرد که ایران به حماس قبل از عملیات طوفان‌الاقصی کمک کرده و این کمک ادامه دارد.

در شرایطی که نیروهای مقاومت فلسطین بارها اعلام کرده‌اند که عملیات طوفان‌الاقصی یک عملیات کاملا فلسطینی است، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعایی علیه ایران در این باره مطرح کرد. در ادامه این خبر همراه بنیانا باشید

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» و برخی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اظهارات «دانیل ‌هاگاری» سخنگوی ارتش این رژیم علیه ایران در رابطه با عملیات طوفان‌الاقصی خبر دادند.

طبق این گزارش‌ها، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران قبل از «حمله هفتم اکتبر» (روز آغاز عملیات طوفان‌الاقصی) کمک کرده و این کمک ادامه دارد.

دانیل ‌هاگاری در شرایطی که حملات غیر‌انسانی و تروریستی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان حتی صدای حامیان رژیم را درآورده است، ایران و حماس را به دست داشتن در حملات تروریستی متهم کرده است.

این مقام ارتش رژیم اشغالگر قدس روز چهارشنبه 3 آبان گفت: «دستورات برای (انجام اقدامات) تروریستی از یک مکان آمده است، ایران».

ادعا و اتهام‌زنی این نظامی صهیونیست علیه ایران و حماس در حالی صورت گرفته که نیروهای مقاومت فلسطین بارها اعلام کرده‌اند عملیات طوفان‌ الاقصی یک عملیات کاملا فلسطینی بوده و برای مقابله با جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین صورت گرفته است.

پیش از این برخی مقام‌های بین‌المللی درباره هرگونه اتهام‌زنی به ایران درباره عملیات طوفان‌الاقصی هشدار داده بودند.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه طی اظهارات بیست و هفتم مهرماه با اشاره به تداوم حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان گفت که «خطر جدی منطقه‌ای شدن درگیری غزه وجود دارد».

لاوروف همچنین هشدار داد که تلاش برای مقصر دانستن ایران برای درگیری غزه، اقدامی تحریک‌آمیز بوده است.

به گزارش فارس، تشدید حملات شدید نظامی به نوار غزه همراه با محاصره کامل این منطقه، قطع آب، برق، سوخت و دارو و هدف قرار دادن مکرر مدارس، بیمارستان‌ها و دیگر نقاط حتی هشدار حامیان تل‌آویو از قبیل «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را در پیش داشته است.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات