دسته‌ها
کلمات | مقاله، یادداشت، گزارش

اطلاعیه شروع به کار وب سایت کلمات ؛ شبکه ایده ، نکته ، پیامک …


بسم الله الرحمن الرحیم

کلمات ؛ شبکه ایده ، نکته ، پیامک …

در سالروز حماسه بزرگ و یوم الله نهم دی ماه سال 88 که مردم شهیدپرور و شهید دوست جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مساجد و هیئت های امام حسین علیه السلام در مقابل پیاده نظام رژیم صهیونیستی ، به صورت خودجوش و بدون هیچ اطلاعیه ای به خیابان ها آمدند و راهپیمایی کردند ؛ وب سایت ” کلمات ” آغاز به کار کرد

وب سایت کلمات ؛ شبکه ایده و نکته و پیامک.
کلمات وب سایتی برای نوشتن متن‌های مهم درباره اسلام ، ایران ، سیاست ، فرهنگ است. کلمات در نهم دی 1400 آغاز شده است. دسترسی به کلمات با نوشتن آدرس kaalaamaat.com در مرورگر اینترنت موبایل یا رایانه امکان پذیر است. در کلمات هر فرد می‌تواند پیامک‌هایی در قالب 1500 کاراکتر منتشر کند در بخش نظرات هم میتوانید کلمات خود را تا 2500 کاراکتر بنویسید.

هر فردی با داشتن یک ایمیل می تواند در کلمات ثبت نام کند. هر فرد یک پروفایل در سایت کلمات دارد که پیامک‌ها و نظراتی که در کلمات می نویسد در آن پروفایل ضمیمه میشود.

طبق اعلام مسئولین فنی سایت کلمات : ” کلمات یک سایت متن محور است که مردم با عضویت رایگان در آن متن های خود را در موضوعات مختلف می نویسند. کلمات یک شبکه اجتماعی نیست. “

نسخه اول سایت کلمات که نهم دی 1400 ( روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ) آغاز به کار کرده است دارای صفحه ارسال پیامک ، کاوش در کلمات ، پروفایل کاربری و… است ؛ و طبق برنامه ریزی ها در ماه های آینده دو بخش دیگر به آن افزوده میشود.

طبق اعلام تیم فنی سایت کلمات : ساده و بدون جزئیات” بودن اولویت ما در طراحی گرافیک سایت کلمات بوده است. به همین دلیل فقط ویجت‌های ضروری همچون بخش جستجو و تعدادی از آخرین پیامک‌ها و آخرین نظرات در بخش انتهای وب سایت قرار گرفته است. این تصمیم به جهت آسانی خواندن محتوا روی موبایل و سهل بودن رسیدن به متن مفیدی که مردم به دنبال آن هستند گرفته شده است.

اکنون عضو کلمات شوید ♨️
شما می توانید برای دیدن سایت کلمات روی لینک زیر بزنید »
https://kaalaamaat.com

و برای عضویت هم از لینک زیر اقدام کنید »
https://kaalaamaat.com/register/


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات