دسته‌ها
کلمات | مقاله، یادداشت، گزارش

نذر فرهنگی برای ادامه فعالیت سایت بنیانا و نوجوانیا و ماندگاری فایل ها [ یک روز مانده تا پایان کار وب سایت – مشارکت کنید ] (بروزرسانی شد)


بسم الله. سلام. سایت بنیانا با بودجه خوانندگان فعالیت میکند و از گزینه های کسب درآمد از نمایش تبلیغ و… استفاده نمیکند ؛ ما همچنین حمایتی از سوی نهاد های بزرگ ( سازمان ها و ادارات ) نداریم و به حمایت های مردمی وابسته هستیم.

بخشی از اطلاعات موجود روی وب سایت ( دیتابیس اصلی و تصاویر و برخی لینک های دانلود) با استفاده از سامانه های غیر رایگانِ شرکت ها راه اندازی شده است و برای استمرار فعالیت وب سایت و آنلاین بودن وب سایت ، به صورت ماهانه و سالانه به حمایت مالی شما مخاطبین نیازمندیم ؛ این نوعی از نذر فرهنگی و انفاق برای گسترش دین اسلام است…

تا قبل از ساعات پایانی روز 24 نوامبر 2021 مسئولین فنی وب سایت بنیانا و سایت نوجوانیا و زیر مجموعه های آن دو باید مبلغ مورد نیاز برای تمدید سرویس هاستینگ را پرداخت کنند ؛ این زمان بندی اهمیت دارد ؛ چون در زمانی معین روند قطع سرویس آغاز میشود و وب سایت ها دیگر آنلاین نخواهند بود ( چنانچه بودجه مورد نیاز تامین نشود ) … 

سایت بنیانا از سال 1392 تاکنون هزاران مقاله و لینک دانلود در موضوعات مختلف منتشر کرده است. هم چنین تاکنون ده‌ها هزار عکس نوشته برای نشر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. هر ماه بیش از 120 هزار نفر از سایت بنیانا و سایت نوجوانیا بازدید میکنند و لینک های دانلود فایل هایی که که برای استفاده مخاطبین در فضای اینترنت بارگذاری کرده ایم در صدها وبلاگ و وب سایت دیگر هم بازنشر شده است… 

اما امروز با توجه به شرایط اقتصادی پیچیده ای که گروه مسئول وب سایت بنانیا و سایت نوجوانیا را تحت تاثیر قرار داده است و با توجه به افزایش نرخ ارز ( دلار ) نسبت به دو سال قبل ، ما در تامین بودجه برای ادامه فعالیت وب سایت با مشکل جدی روبرو شده ایم و نیازمند حمایت شما مخاطبین هستیم.

شما می توانید هر مبلغی که در توان دارید برای انفاق خود در نظر بگیرید. ما به صورت هفتگی فهرستی از حمایت های انجام شده و هم چنین به صورت ماهانه فهرستی از هزینه ها و فاکتورهای مالی صرف شده برای مسائل فنی را ، برای ایجاد شفافیت مالی منتشر میکنیم… برای اطلاعات بیشتر این لینک را بخوانید…. 

لطفا این اطلاعیه را برای کسانی که حدس میزنید برایشان مهم است و می توانند به گروه های فرهنگی کمک کنند ارسال کنید… 


در نمودار پایین مقایسه ای بین مبالغ انفاق شده توسط شما مومنین و هزینه مورد نیاز به نمایش درآمده است. فهرست حمایت ها در این لینک موجود است…

برای تمدید سرویس ” هاستینگ وردپرس ” و ” تمدید دامنه ” و برخی امور فنی دیگر ، برای دست کم یک سال آینده ؛ به مبلغ 3,729,600 تومان نیاز است ( با حساب دلار 29,600 تومانی و کارمزد بانکی) ؛ که تاکنون 2,261,000 تومان تامین شده است.


موقعیت کسانی که اموالشان را در راه خدا هزینه می‌کنند، مِثل موقعیت دانه‌ای است که هفت خوشه از آن بروید و در هر خوشه صد دانه باشد! تازه، خدا برای هرکه لایق ببیند، چندین برابرش می‌کند! آخر، خدا روزی‌گسترِ داناست.

قرآن کریم – سوره البقره – آیه 261

برای کسب اطلاعات بیشتر و خواندن توضیحات کامل و واریز نذر خود این لینک را بخوانید 



رسول اللَّه(ص): مردم، صدقه ‏اى همچون نشر دانش نداده‏ اند (ما تَصَدَّقَ النّاسُ بِصَدَقَةٍ مِثلِ عِلمٍ یُنشَرُ )

منیة المرید/105

بروز رسانی چهار آذر :

با حمایت های شما مردم بزرگوار مبلغ مورد نیاز برای تمدید سرویس وب سایت برای ماه های آینده تامین شده است. البته شما می توانید همچنان نذرهای فرهنگی خود را از روش هایی که در صفحه حمایت نوشته شده است واریز بفرمایید … ( برای تمدید سرویس ها تا ماه های بیشتر…)

فهرستی از هزینه های مرتبط با ماه آبان و آذر 1400 در این لینک نوشته شده است و ان شاالله در روزهای آینده اسکرین شات مربوط به هزینه ها و فاکتورها به آن اضافه و تکمیل میشود. ( قدری تاخیر در ارائه فهرست به علت شلوغی و حل مشکلات فنی پیش آمده در هنگام جابجایی اطلاعات سایت بود)


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

2 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
گمنام
گمنام
2 سال قبل

ان شاالله موفق باشید

حمید
حمید
2 سال قبل

من هم مبلغی در حد توانم کمک کردم