دسته‌ها
معرفی

صفحه‌ی ویژه مقاومت در سایت خامنه ای دات آی آر آغاز به كار كرد


حركت انقلابی مردم ایران از بدو شروع نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی رحمه‌الله همواره در راستای حمایت از جبهه‌ی مستضعفین و مبارزه با مستكبران عالم بوده است. امروز نیز با شروع و تدوام بیداری اسلامی در منطقه، آگاهی و اطلاع درست از شرایط مقاومت در منطقه و سراسر عالم، می‌تواند ملت ایران را در پشتیبانی هرچه بیشتر از مظلومان و ستیز با مستكبران، یاری رساند.

از این رو، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ی ویژه‌ی مقاومت نموده است تا به بررسی و بازخوانی آثار و اندیشه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی مسأله‌ی مقاومت بپردازد.

صفحه مقاومت
صفحه مقاومت

آخرین بیانات و كلیدواژهای به كاربرده شده توسط ولی‌امر مسلمین درباره مسأله مقاومت، بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و تولیدات مرتبط با مسائل «قدس شریف و فلسطین»، «حزب‌الله لبنان»، «رژیم صهیونیستی»، «بحران سوریه» و… از بخش‌های اصلی این صفحه است.

در قسمت دیگر این صفحه، «نقشه‌ی منطقه» قرار دارد كه این امكان را به كاربران می‌دهد تا سخنان رهبر انقلاب اسلامی را به تفكیك كشورها مطالعه كنند و در جریان تحلیل ایشان از اوضاع روز منطقه و دنیا قرار گیرند.

همچنین به دلیل نقش اساسی حزب‌الله لبنان در حفظ و تقویت محور مقاومت اسلامی در منطقه، ترجمه‌ی فارسی سخنان جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیركل حزب‌الله، در كمترین زمان پس از برگزاری مراسم‌های وی، در «صفحه‌ی ویژه مقاومت» منتشر خواهد شد

استفتائاتی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره خرید كالاهای تولید رژیم صهیونیستی، بخش بیانات عربی و دست‌نوشته رهبر انقلاب در تجلیل از سیدحسن نصرالله بخش‌های دیگر صفحه‌ی ویژه مقاومت را تشكیل می‌دهند

كاربران می‌توانند برای دسترسی و استفاده از مطالب این صفحه، به این لینک http://farsi.khamenei.ir/moghavemat مراجعه كنند.

در ادامه بخوانید »

دانلود رایگان کتاب روشنای علم ، مروری بر بیانات امام خامنه ای درباره دانش و تولید علم

رابطه کوروش با انقلاب اسلامی ایران چیست ؟ [+ویدیو نظر امام خامنه ای درباره پاسارگاد]


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات