دسته‌ها
کیوسک

شماره 252 نشریه خط حزب الله منتشر شد 📰 رایگان دانلود کنید 📥

شماره‌ی دویست‌وپنجاه‌و‌دوم هفته‌نامه‌ی خط حزب الله با عنوان «بار دیگر«مخاطب بایدها»» منتشر شد. این شماره از نشریه در مقاله اصلی خود به بررسی چهار سال هشدارهای امام خامنه ای برای توقف اجرای سند شیطانی 2030 در میان مسلمانان می پردازد. در این صفحه شما می توانید این نشریه را به رایگان دانلود کنید. همراه بنیانا باشید.

به گزارش خط حزب‌الله، رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با رؤسا و مدیران آموزش و پرورش روز سه‌شنبه هفته‌ی جاری با اشاره‌ی دوباره به موضوع سند ۲۰۳۰ و خطرات ناشی از اجرای آن در برخی مراکز آموزشی کشور به مسئولین امر هشدار دادند. به همین منظور خط حزب‌الله در سخن‌ هفته‌ی این شماره‌ی خود به بازخوانی هشدارهای مکرر رهبر انقلاب درباره‌ی این سند پرداخته است.

درست بعد از واقعه‌ی عاشورا و شهادت سیدالشهدا(علیه‌السلام) فرزند بزرگوار آن حضرت امام سجاد(علیه‌السلام) با آن تن بیمار و حال رنجور امامت خود را آغاز نمودند. خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشت این شماره‌ی خود به اقدامات و و رفتارشناسی آن امام عزیز در دوران اسارت در بیانات رهبر انقلاب پرداخته است که نقش بزرگ و محوری این امام را نشان می‌دهد.

دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب الله به شرح زیر است:

دولت امارات به ملت‌های مسلمان خیانت کرد/ برش دیدار
اولین درس دبستان حسین‌بن علی(ع)/ شعر عاشورایی
ارزش خطبه‌های حضرت زینب و امام سجاد در نهضت حسینی/ کلام امام
#کمک_مؤمنانه/ کلیدواژه
برای کار بیرون از خانه، فرزندتان را از دامان مادر محروم نکنید/ خانواده ایرانی
ملت ایران در میدان دین و دینداری حاضرند/ حزب‌الله این است
به‌عنوان مرید عاشورا از همه متشکرم/ عکس‌نوشت
اولین دیدار آیت‌الله خامنه‌ای و مرحوم طالقانی در دادگاه/ خاطرات رهبری
مدارس دولتی باید اعتماد مردم را جلب کنند/ اصول عدالت‌خواهی

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی این هفته به برکت خون شهدا و به‌مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار انگلستان به روح بلند شهید رئیسعلی دلواری تقدیم می‌شود.

[su_note note_color=”#c8e6c9″]

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 252

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

وب سایت و کانال های نشریه خط حزب الله » لینک وب سایت نشریه | کانال نشریه در سروش | کانال نشریه در گپ | کانال نشریه در بله | کانال نشریه در ایتا

[/su_note]

تکثیر و توزیع نشریه خط حزب‌ الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۴۰۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۷هزار تومان هزینه دارد .

هم چنین شما می توانید به صورت رایگان مطالب را در سایت نشریه بخوانید و اگر در شبکه های اجتماعی صفحه یا کانال دارید، لینک مطالب نشریه خط حزب الله یا عکس و پوسترها را در صفحات خود به اشتراک بگذارید تا فارسی زبانان بیشتری مطالب را بخوانند.

دریافت رایگان شماره قبلی نشریه خط حزب الله » شماره ۲۵۱ نشریه خط حزب الله منتشر شد رایگان دانلود کنید


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات