دسته‌ها
اخبار

چگونه در پویش ایران همدل 🇮🇷❤️ شرکت کنیم؟ [مرحله‌ی دوم رزمایش همدلی آغاز شد]

پیرو بیانات امام خامنه ای در ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، مبنی بر شکل‌گیری «نهضت تعاون و احسان» و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مؤمنانه در کشور به دلیل شرایط بد اقتصادی مردم در پی شیوع ویروس کرونا، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از امروز، ۱۷ مرداد ماه، همزمان با عید سعید غدیر مرحله‌ی دوم پویش «ایران همدل» را در سراسر کشور آغار میکند.

در موج اول «ایران همدل»، دل‌های میلیون‌ها نفر با محبت شما شاد و امیدوار شد. حالا در موج دوم ایران همدل می‌خواهیم گام بلندی برداریم برای باز کردن گره‌های بزرگ‌تر؛ دل‌هایمان را به هم نزدیک می‌کنیم تا #کسی_از_قلم_نیفتد.

شما مردم عزیز می‌توانید از طریق شماره گیری #۱۴* روی موبایل خود و یا واریز به شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ در پویش ایران همدل مشارکت کنید.

یک ایران همدل در مرحله دوم رزمایش همدلی

در مرحله‌ی دوم این پویش کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد مستضعفان، سازمان بسیج مستضعفین، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صداوسیمای‌ جمهوری اسلامی ایران، سازمان بهزیستی، جمعیت امام رضایی‌ها، بنیاد مادر مهربان و سایر گروه‌های جهادی شرکت می‌کنند.

همچنین، شما میتوانید از فعالیتهای خود در این زمینه،‌ فیلم و عکس تهیه و در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #ایران_همدل و #کسی_از_قلم_نیفتد منتشر کنید. همچنین عکسها و فیلم‌های خود را به صفحه‌ی «رزمایش همدلی» در سایت امام خامنه ای ارسال کنید تا این در این صفحه منتشر شود. برای ورود به صفحه رزمایش همدلی روی این لینک http://farsi.khamenei.ir/razmayesh-hamdeli بزنید

پیشنهاد می کنیم شما مخاطب عزیز اگر برای شرکت در پویش ایران همدل مردد هستید به تصاویر و گزارش هایی که در صفحه رزمایش همدلی درج شده است نگاهی بیندازید…


[su_note note_color=”#c8e6c9″]

درباره مرحله دوم ایران همدل از زبان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

با توجه به فرمایشات امام خامنه ای برای کمک مومنانه، نخستین مرحله از پویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان برگزار شد و هموطنان در ماه مبارک رمضان و در پی دعوت رهبر معظم انقلاب، بیش از 540 میلیارد تومان از طریق کمیته امداد امام (ره) به نیازمندان کمک کردند.

همچنین کمک‌های قابل توجهی نیز از طریق این پویش به مددجویان تحت پوشش بهزیستی صورت گرفت.

در همین ارتباط، مرحله دوم پویش “ایران همدل” همزمان با عید سعید غدیر آغاز شد، پویشی که می‌تواند در این شرایط سخت کمک‌های را به خانواده‌های تحت پوشش دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و همچنین سایر خانواده‌های نیازمند داشته باشد.

سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد با اشاره به گزارشی از عملکرد این نهاد در مرحله نخست پویش ایران همدل گفت: بیش از 540 میلیارد تومان از طریق کمیته امداد به نیازمندان کمک کردند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله دوم پویش ایران همدل با عید سعید غدیر به طور رسمی آغاز می‌شود و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت؛ این پویش با محوریت کمک به کودکان زیر 6 سال دچار مشکلات تغذیه‌ای، مادران باردار و شیرده و خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود تا گام مهمی در راستای تحقق جامعه سالم برداشته شود.

وی از برگزاری طرح اطعام حسینی در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل خبر داد و گفت: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #14* و یا از طریق کارت 6277607777777777 کمک‌های خود را به نیازمندان اختصاص دهند.

[/su_note]

[su_note]

رئیس کمیته امداد امام ، آقای سید مرتضی بختیاری گفت : مرحله نخست پویش ایران همدل با مشارکت همگانی مردم و نهادها به بزرگترین پویش مردمی پس از انقلاب تبدیل شد و اطمینان داریم با رهنمودهای رهبر انقلاب، مرحله دوم پویش رکورد جدیدی از مشارکت مردمی برای کمک به نیازمندان رقم بزند.

رئیس کمیته امداد، توزیع ۱۱ میلیون وعده غذای گرم برای خانواده‌های نیازمند در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در طرح «اطعام حسینی» که در ایام محرم و صفر برگزار می‌شود، نذورات مردم با همراهی سپاه و بسیج و … برای نیازمندان در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

آقای بختیاری تمرکز مرحله دوم پویش ایران همدل را کمک به کودکان نیازمند، مادران و خانواده‌های محروم در سراسر کشور دانست و گفت: از مردم نیک‌اندیش ایران اسلامی و پیروان سیدالشهدا (ع) دعوت می‌کنیم به نیت و نذر طفل شیرخوار امام حسین، حضرت علی اصغر (ع) کمک‌های خود را برای کودکان نیازمند کشورمان اختصاص دهند.

[/su_note]

ایران همدل و کمیته امداد حامی شش قلوهای کرجی

با حمایت کمیته امداد، هزینه‌های معیشتی شش قلوهای کرجی توسط پویش مردمی ایران همدل تامین می‌شود.
به گزارش بنیانا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، با توجه به دغدغه و نگرانی‌های خانواده کرجی بابت تامین هزینه‌های شش قلوهایی که به تارگی به دنیا آمدند، متولیان برگزاری پویش ایران همدل اعلام کردند که هزینه‌های مربوط به شش قلوهای کرجی با همکاری کمیته امداد تامین خواهد شد.

طبق اعلام صورت گرفته، تمامی هزینه‌های لوازم بهداشتی مصرفی، تغذیه و درمانی شش قلوها و همچنین هزینه‌های مربوط به تهیه مسکن مناسب برای این خانواده نیز با حمایت و پشتیبانی کمک‌های مردمی در پویش ایران همدل، تامین خواهد شد.

[su_note]

مادر البرزی روز 29 مرداد 99 در مرکز آموزشی درمانی کمالی در دومین زایمان خود صاحب 6 قلو شد. این نوزادان که سه دختر و سه پسر هستند،‌ ساعات صبح ‌در سن 29هفتگی، به‌روش سزارین توسط دکتر بهنام متخصص زنان و زایمان مرکز کمالی به دنیا آمدند.

این مادر که 20 سال سن دارد در دومین زایمان خود صاحب شش قلو فرزند یعنی سه دختر و سه پسر شده است‌.

در ادامه پدر شش قلوی تازه‌متولد‌شده از مسئولین و خیرین درخواست همیاری و مساعدت داشت چرا که این خانواده که به‌تازگی نه‌نفره شده‌اند مستأجرند و خانه‌ای برای خود ندارند.

[/su_note]

گفتنی است مرحله دوم پویش ایران همدل که از عید غدیر آغاز شده است، تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

پیش از این کمیته امداد معیشت خانواده‌های نیازمند دارای سه قلو و بالاتر را به عنوان یک خدمت جدید این نهاد در نظر گرفته بود.


گفت و گوی آقای مجید باجلان از مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) با رادیو درباره اجرای مرحله دوم پویش ایران همدل(طرح اطعام حسینی)

دریافت mp3 | یک مگابایت

[su_note]

در ادامه بخوانید » آموزش مجازی و از راه دور با بکارگیری آزمون ساز گپ راهنمای ۴ ویژگی e-Learning در گپ

[/su_note]

« همدلی با هموطنان آسیب دیده از کرونا در پویش ایران همدل در پیام رسان گپ »

پیرو بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر شکل گیری نهضت تعاون و احسان و تداوم رزمایش همدلی در کشور به دلیل شرایط بد اقتصادی مردم در پی شیوع ویروس کرونا مرحله دوم پویش ایران همدل در سراسر کشور آغاز شده است.

پیام رسان گپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود و کمک به قشر آسیب پذیر جامعه به پویش بزرگ ایران همدل پیوست.

لذا از شما گپ‌وندان عزیز دعوت میشود کمک های نقدی خود را از طریق سامانه @iranhamdel_bot برای کمک به نیازمندان واریز نمایید.
این کمک‌ها در تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف بهزیستی نیز صرف خواهد شد و هزینه‌های جمع‌آوری شده از آن، همچون مرحله اول، توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) اطلاع‌رسانی و به نیازمندان تعلق خواهد گرفت.


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات