دسته‌ها
اخبار

چگونه پخش زنده سخنرانی تلویزیونی امام خامنه‌ای در سالروز رحلت امام خمینی(ره) را تماشا کنیم؟

سلام به همراهان سایت بنیانا ؛ بنابر اعلام رسمی وب سایت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به مناسبت سی و یکمین سالروز رحلت امام خمینی رحمة الله علیه بنیانگذار معظم انقلاب اسلامی ایران، آیت الله خامنه ای ۱۴ خرداد در یک سخنرانی زنده تلویزیونی با مردم ایران سخن خواهند گفت.

بیانات امام خامنه ای ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ به صورت زنده از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد پخش زنده این سخنرانی به صورت اینترنتی هم خواهد بود. این اساس صفحات مجازی سایت امام خامنه‌ای که با شناسه khamenei_ir در شبکه های اجتماعی فعال هستند این سخنرانی را پخش می کنند همچنین در پیام رسانی گپ این سخنرانی پخش خواهد شد.

مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی ایران که هر سال با سخنرانی حضرت آیت الله امام خامنه ای در حرم مطهر امام خمینی در تهران برگزار می شود با توجه به دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر برگزار نکردن تجمعات امسال در حرم برگزار نمی‌شود.

در توضیح این مسئله این نکته حائز اهمیت است که با توجه به دنیا گیری بیماری ناشی از ویروس کرونا که تقریباً همه کشورهای دنیا را درگیر کرده است و باعث لغو مراسم ها و تجمعات شده است در ایران هم مردم برای جلوگیری از گسترش ویروس تجمعات خود را لغو می کنند.

پیشنهاد می کنیم ساعت برگزاری سخنرانی را به دوستان خود اطلاع دهید یا در صفحات مجازی خود منتشر کنید.

همچنین شما می توانید پخش زندگی این سخنرانی را از طریق سایت تلوبیون یا دیگر سرویس های پخش زنده شبکه های سیمای ایران تماشا کنید همچنین برنامه اندرویدی تلوبیون در کافه بازار موجود است که استفاده از آن با اینترنت نیم بها محاسبه میشود. برای ورود به سایت تلوبیون روی آدرس https://www.telewebion.com بزنید

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات