دسته‌ها
دانلود کتاب الکترونیک

دانلود کتاب مفاتیح الجنان ویژه مطالعه روی موبایل (فایل PDF رایگان)


مَفاتیحُ الجِنان (به معنای کلیدهای بهشت‌ها) نام رایج‌ترین کتاب دعا در بین شیعیان، تألیف شیخ عباس قمی (۱۲۹۴-۱۳۵۹ق) است. کتاب مفاتیح الجنان مجموعه‌ای از دعاها، مناجات‌ها، زیارات، اعمال مخصوص ایام سال و ماه و آداب و رسوم دینی است که از پیامبر اسلام و ائمه شیعیان و علما نقل شده است. مؤلف مفاتیح بخش زیادی از این کتاب را از کتاب‌های پیشین مانند اقبال سید بن طاووس و مصباح کفعمی و زاد المعاد علامه مجلسی گرفته است. متن دعاها و زیارت‌ها به عربی نوشته شده و مؤلف در آغاز بعضی دعاها توضیحات فارسی آورده است. در ادامه مطلب همراه سایت بنیانا باشید

دانلود کتاب مفاتیح الجنان
دانلود کتاب مفاتیح الجنان

مفاتیح در سال ۱۳۴۴ق در مشهد منتشر و در مدت کوتاهی همه‌گیر شد. این کتاب در خانه‌ها و اماکن متبرکه شیعیان ایران یافت می‌شود و غالبا تنها منبع مورد مراجعه بسیاری از شیعیان جهان برای اعمال مستحبی و در مناسبت‌های مذهبی است. مشهورترین ترجمه آن به فارسی از مهدی الهی قمشه ای است. محدث قمی، کتاب الباقیات الصالحات را نیز با همان مضمون ادعیه، زیارات و نمازها به مفاتیح افزوده که در بیشتر نسخه‌ها در حاشیه مفاتیح درج شده است.

دو کتاب مفاتیح نوین و منهاج الحیاة با هدف مستندسازی و کتاب مفاتیح الحیات با انگیزه تکمیل مفاتیح الجنان منتشر شده است. خلاصه‌های متعددی از مفاتیح با نام‌های گوناگون منتشر شده است.

درباره مؤلف مفاتیح الجنان 

عباس بن محمد رضا قمی (۱۲۹۴-۱۳۵۹ق) مشهور به شیخ عباس قمی و محدث قمی از علمای شیعه در زمینه حدیث، تاریخ و خطابه است. وی صاحب تألیفات بسیاری در حوزه‌های مختلف است که معروف‌ترین آنها مفاتیح الجنان، سفینة البحار و منتهی الآمال است. محدث قمی در سال ۱۳۵۹ق در نجف درگذشت و در حرم امام علی (ع) دفن گردید. پسر محدث قمی نقل کرده است که پدرش تمام کتاب را با وضو نگاشته است.

انگیزه نگارش مفاتیح الجنان 

شیخ عباس قمی خود می‌گوید مفاتیح را به انگیزه اصلاح کتاب مِفتاح الجنان نوشته است که در آن زمان رایج و دعاهای بدون سندی در آن بوده است: «برادران دینی از من خواسته‌اند که دعاهای سنددار کتاب مفتاح الجنان را جدا نموده به همراه سایر دعاهای معتبر بنویسم».

با این همه شیخ عباس قمی دعاها را به همراه سند نیاورده است، بلکه فقط بیان کرده دعا را از کدام منبع نقل می‌کند. همچنین برخی از دعاهای نقل‌شده در کتاب مفاتیح از معصومان نرسیده است و نوشته برخی از علماست، مانند دعای عدیله.

ساختار و محتوای مفاتیح الجنان 

معمولاً در ابتدای مفاتیح الجنان، چند سوره بلند و کوچک قرآن چاپ می‌شود.[یادداشت ۱] مطالب مفاتیح الجنان در چند باب دسته‌بندی شده است:

باب اول: ادعیه

شامل تعقیبات نمازها، اعمال شب و روز و ایام هفته، نمازهای معروف مثل نماز حضرت رسول (ص)، نماز امیرالمؤمنین(ع)، نماز حضرت فاطمه(س)،نماز جعفر طیار، زیارت ائمه در روزهای هفته، برخی از دعاها و مناجات‌ها چنین‌اند: (مناجات خمس عشر از امام سجاد)، مناجات امام علی در مسجد کوفه، دعای سمات، کمیل، جوشن صغیر و جوشن کبیر، دعای مکارم الاخلاق و غیره.

باب دوم: اعمال سالیانه

این باب برای بیان اعمال مستحبی در طول سال قمری تنظیم شده است. مطالب این قسمت از ماه رجب شروع شده و با اعمال ماه جمادی الثانی و سپس اعمال نوروز و ماه‌های رومی تمام می‌شود. مناجات شعبانیه، در اعمال ماه شعبان، دعای ابوحمزه ثمالی، دعای افتتاح و دعای سحر معروف، اعمال شب‌های قدر در اعمال ماه رمضان، دعای امام حسین در روز عرفه در اعمال ماه ذی الحجة جزو معروف‌ترین و مشهورترین مطالب این بخش از مفاتیح به شمار می‌روند.

باب سوم: بخش زیارات

در این باب ابتدا مطالبی درباره آداب سفر و زیارت و نیز اذن دخول حرم‌ها ذکر شده است. نخستین زیارت، زیارت رسول خدا(ص) است که بعد از آن، زیارت حضرت فاطمه(س) و سپس زیارت ائمه بقیع آمده است. علاوه بر زیارت دوازده امام، این بخش شامل زیارت امامزادگان و بعضی از بزرگان و علمای شیعه نیز می‌شود، زیارت‌هایی مثل زیارت حضرت حمزه،مسلم بن عقیل، فاطمه بنت اسد، شهدای جنگ احد، سلمان فارسی و غیره. اعمال برخی از مساجد معروف مثل مسجد کوفه، مسجد صعصعه نیز در این بخش گنجانده شده است.

طولانی‌ترین بخش این باب به زیارت امام حسین(ع) اختصاص دارد. مشهورترین زیارتنامه‌های امام حسین(ع) مثل زیارت عاشورا، زیارت اربعین و زیارت وارث در این قسمت نقل شده است. دعای ندبه، دعای عهد و زیارت جامعه کبیره نیز در قسمت مربوط به زیارت امام زمان(عج) آمده است. پس از زیارت‌های مربوط به امام زمان(عج)، زیارت انبیا، زیارت حضرت معصومه(س) و زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی نقل شده است. مطلب پایانی این باب که آخرین مطلب مفاتیح در نسخه ابتدایی آن محسوب می‌شود، مطلبی است با عنوان زیارت قبور مؤمنین و دعای مربوط به آن.

صفحه ای از مفاتیح الجنان
صفحه ای از مفاتیح الجنان

انتشارات مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران، با بهره­گیری از دانش و تجربه اساتید گرانقــدر، اقــدام به تهیه نسخــه ای از کتاب ارزشمنــــد«مفاتیح الجنان» نموده است که در عین محافظت از مطالب و محتوای اولیه، دارای ویژگی­های ممتازی می​باشد.

ویژگی­های نگارشی کتاب مفاتیح الجنان :

در تعیین متن مفاتیـــح الجنان به نسخـــه ­های متعــــدد موجــــود از آن، از جمله نسخه­ای به خط مرحــوم طاهــر خوشنویس و تصحیـــح دست­نویس مرحــوم حاج شیخ عباس قمـــی مراجعـــه شد؛ اما متن این  کتاب مفاتیح الجنان در اغلب مــوارد با نسخه چــاپ شده در سال 1388 توســط انتشارات «دار العرفان» مطابقت دارد.

با توجه به اختلاف نسخه­ های  کتاب مفاتیح الجنان در مورد برخی از کلمات یا عبارات ادعیه، زیارات و…، این موارد به دو شکل نشان داده شده است:

1ـ  کلمات یا عباراتی که داخل پرانتز و به صورت کمرنگ نوشته شده: در اینگونه موارد باید عبارت داخل پرانتز، یا عبارت قبل از آن خوانده شود و خواندن هر دو عبارت، صحیح نمی­باشد؛ مانند: «طَلَبَ ثاری (ثارِکُم)».

2ـ  کلمات یا عباراتی که داخل قلاب نوشته شده: اینگونه کلمات یا عبارات می­تواند در ادامه عبارات قبل از خود خوانده شود؛ مانند: «وَ سَلَّمَ تَسلیماً [کَثیراً]»

به منظور تدوین اصول و مبانی نگارشی متن مفاتیح الجنان، شورای علمی مرکز طبع و نشر قرآن کریم، پس از برگزاری جلسات متعدد، شیوه­نامه­ای را در سه بخش «علامت­های نقطه ­ویرگول»، «علامت­گذاری حروف و کلمات» و «املای کلمات» تنظیم نمود که برخی از موارد قابل ذکر آن به شرح زیر است:

* علامت­های نقطه ­ویرگول: از آنجا که وجود علایم نقطه­ ویرگول، سبب صحیح خواندن عبارات ادعیه، زیارات، مناجات­ها و سایر اذکار  کتاب مفاتیح الجنان می­شود و علاوه بر آن، تأثیر به­سزایی در القای معنای صحیح عبارات ادعیه، زیارات و … دارد. در این نسخه از مفاتیح الجنان ـ برای نخستین بار و با بهره­گیری از منابع معتبر و کتب املای عربی ـ از این علایم  به صورت کاملاً علمی استفاده شده است. این علامت­ها عبارتند از:

– نقطه ←   .

– نقطه ویرگول ←   ؛

– ویرگول ←   ،

– دو نقطه ←   :

– سه نقطه ←  …

– علامت سؤال ←   ؟

– علامت سؤال انکاری ←  ؟!

– علامت تعجب ←  !

– گیومه ←  «     »

– پرانتز ←  (   )

– پرانتز گل­دار

– قلاب ←  [   ]

– خط فاصله ←  ــ

* علامت­گذاری حروف و کلمات: به منظور ایجاد سهولت در قرائت متن ادعیه برای عموم مردم، در این نسخه از  کتاب مفاتیح الجنان ـ مطابق با شیوه علامت­گذاری مصاحف مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران ـ از علایم و حرکات غیر ضروری که باعث شلوغی خط و ایجاد مشکل در خواندن می­شود، استفاده نشده است؛ مهم­ترین این موارد عبارت­اند از:

– عدم استفاده از علایم همراه صداهای کشیده؛ مانند: «اَعوذُ بِرِضاکَ»

– حذف علامت سکون؛ مانند: «وَاجعَلنا»

– استفاده از حــرکات ریز برای همـــزه­های وصل بعـــد از علایم نگارشی، به منظـــور تشخیص حـــرکت آن هنگام شــروع؛ مانند: «یا عَظیمُ تُرجی لِکُلِّ عَظیمٍ، اغفِرلِیَ العَظیمَ»، «… وَالفائِزینَ بِجَنَّتِکَ، اَّلنّاجینَ بِرَحمَتِکَ »

* املای کلمات: در نگارش متن ادعیه، با مبنا قرار دادن کتب معاصر و معتبر املای عربی، سعی شده است کتابت کلمات، مطابق با جدیدترین قواعد املاء صورت پذیرد. در این خصوص به منابعی همچون «المفصّل فی الاملاء العربی» تألیف ناصف یمین و «الواضح فی­الإملاء العربی» محمد زرقان الفرح مراجعه شده است. ویژگی­های دیگر این نسخه از مفاتیح الجنان عبارت­اند از:

– استفاده از فونت رایانه­ای نسخ عربی که توسط کارشناسان مرکز طبع و نشر قرآن کریم ساخته شده است.

– نگارش توضیحات مربوط به ادعیه و زیارات با خط درشت، برای توجه بیشتر به مطالب و محتوای ارزشمند آن.

– تقدیم فضائل سوره­ها بر متن سوره­ها در ابتدای مفاتیح.

– تقدیم دعای روز شنبه در دعاهای ایام هفته.

– تنظیم ادعیه و اعمال شب­های ماه مبارک رمضان به ترتیب زمان آنها.

– درج بخش «باقیات الصالحات» در انتهای مفاتیح به جای حاشیه صفحات.

ترجمـه کتاب مفاتیح الجنان :

ترجمه به کار رفته در این نسخه از مفاتیح الجنان اثر محقق اندیشمند، استاد حسین انصاریان است که با خلوص نیت و به منظور ترویج فرهنگ غنی اهل بیت (ع) آن را در اختیار مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران قرار داده ­اند.

ضمناً متون فارسی و توضیحات مربوط به ادعیه و زیارات توسط ایشان به قلمی روان و با نگارش امروزی ـ با اخذ اجازه از فرزند مرحوم مؤلف ـ بازنویسی شده است. در همین جا از جناب حجت الاسلام و المسلمین استاد حسین انصاریان، تشکر می شود و از خوانندگان محترم  کتاب مفاتیح الجنان نیز تقاضا داریم که ایشان را از دعای خیر خویش بهره­مند نمایند.

مرکز طبع و نشر قرآن بر خود لازم می­داند تا از زحمات اساتید بزرگوار آقایان عبدالرسول عبایی و ابوالفضل علّامی ـ که عهده­دار تحقیق و درج علایم نگارشی  کتاب مفاتیح الجنان ، نظارت بر صحّت املای کلمات و اشراف علمی بر متن این اثر بوده­اند ـ تشکر و سپاسگزاری ­نماید.

بروز رسانی لینک های دانلود

بروز رسانی 27 مرداد ۱۳۹۹ | با توجه به نیم بها بودن اینترنت در پیام رسان های ایرانی و هم چنین محبوبیت پیام رسان گپ gap.im لینک دانلود کتاب مفاتیح الجنان در پیام رسان گپ هم در این صفحه قرار گرفت. برای دانلود روی لینک که با عنوان ” لینک گپ ” مشخص شده است بزنید. پیام رسان گپ یک پیام رسان بین المللی است و امکان عضویت در آن برای همه کشورها وجود دارد. هم چنین می توانید با ربات قونشو تیوب QontubeBot در گپ فایل مستند را به ربات ارسال کنید و لینک دانلود آن در محیط خارج از پیام رسان را دریافت نمایید. همچنین در کانال بنیانا در گپ با شناسه bonyana عضویت شوید

بروزرسانی 27 مرداد ۱۳۹۹ | با توجه به بروز برخی مشکلات موقت در لینک های دانلود اصلی و برای راحتی دانلود هم وطنان لینک های دانلود در تلگرام هم قرار گرفت . برای دانلود روی عبارت ” لینک تلگرام ” بزنید … بعد از زدن روی هر مورد ، لینکی در کانال تلگرام باز میشود که مستقیما امکان دریافت (دانلود) فایل در تلگرام امکان پذیر است. هم چنین در صورت تمایل می توانید همان فایل را برای ربات لینکگرام @LinkgramBot ارسال کنید و با دریافت لینک دانلود کتاب مفاتیح الجنان آن را در ابزارهایی مثل دانلود منیجر ها خارج از تلگرام دریافت نمایید.

بروزرسانی 27 مرداد ۱۳۹۹ امکان دانلود فایل ها در کانال سروش هم فراهم شد. برای این کار وارد کانال بنیانا با لینک http://splus.ir/bonyana شوید . بعد با استفاه از آیکون ذره بین در کانال جستجو کنید. عبارت ” مفاتیح الجنان ” را در بخش جستجو بنویسید تا به پیام های مرتبط با دانلود این کتاب شریف برسید. ( در پیام رسان سروش هنوز امکان دریافت لینک مستقیم پیام های کانال وجود ندارد)

فایل های کتاب مفاتیح با فرمت پی دی اف هستند و به راحتی با موبایل باز میشوند. اگر از قبل برنامه نمایش پی دی اف روی موبایل خود ندارید کافیست در یکی از فروشگاه های اندرویدی مثل مایکت یا کافه بازار کلمه pdf را جستجو کنید و با مقایسه امکانات هرکدام از نرم افزارهای نمایش دهنده پی دی اف ، برنامک مورد نظرتون رو نصب کنید…


دانلود کتاب مفاتیح الجنان ویژه مطالعه روی موبایل (فایل PDF رایگان)

جهت دریافت فایل الکترونیکی (PDF) این کتاب شریف، ابتدا «فهرست» زیر را دانلود و سپس صفحات مربوطه را دریافت نمائید.

** دریافت فهرست کتاب مفاتیح الجنان: (دانلود) | حجم: 5.32M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0001 تا 0050 = (دانلود) | حجم: 30M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0051 تا 0100 = (دانلود) | حجم: 24M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0101 تا 0150 = (دانلود) | حجم: 25M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0151 تا 0200 = (دانلود) | حجم: 29M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0201 تا 0250 = (دانلود) | حجم: 26M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0251 تا 0300 = (دانلود) | حجم: 28M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0301 تا 0350 = (دانلود) | حجم: 27M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0351 تا 0400 = (دانلود) | حجم: 24M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0401 تا 0450 = (دانلود) | حجم: 22M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0451 تا 0500 = (دانلود) | حجم: 29M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0501 تا 0550 = (دانلود) | حجم: 29M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0551 تا 0600 = (دانلود) | حجم: 26M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0601 تا 0650 = (دانلود) | حجم: 24M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0651 تا 0700 = (دانلود) | حجم: 27M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0701 تا 0750 = (دانلود) | حجم: 20M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0751 تا 0800 = (دانلود) | حجم: 23M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0801 تا 0850 = (دانلود) | حجم: 25M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0851 تا 0900 = (دانلود) | حجم: 25M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0901 تا 0950 = (دانلود) | حجم: 29M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 0951 تا 1000 = (دانلود) | حجم: 24M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1001 تا 1050 = (دانلود) | حجم: 27M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1051 تا 1100 = (دانلود) | حجم: 27M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1101 تا 1150 = (دانلود) | حجم: 26M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1151 تا 1200 = (دانلود) | حجم: 26M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1201 تا 1250 = (دانلود) | حجم: 24M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1251 تا 1300 = (دانلود) | حجم: 30M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1301 تا 1350 = (دانلود) | حجم: 27M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1351 تا 1400 = (دانلود) | حجم: 28M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1401 تا 1450 = (دانلود) | حجم: 27M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1451 تا 1500 = (دانلود) | حجم: 19M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1501 تا 1550 = (دانلود) | حجم: 22M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1551 تا 1600 = (دانلود) | حجم: 20M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1601 تا 1650 = (دانلود) | حجم: 20M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1651 تا 1700 = (دانلود) | حجم: 27M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1701 تا 1750 = (دانلود) | حجم: 27M | لینک گپ | لینک تلگرام

صفحه 1751 تا 1820 = (دانلود) | حجم: 34M | لینک گپ | لینک تلگرام

لازم به ذکر است صفحات بار گذاری شده، کامل نمی باشد؛ چنانچه قصد استفاده از فایلها را به طور کامل دارید با مرکز طبع و نشر قرآن کریم http://moshaf.org مکاتبه و مورد استفاده را اعلام فرمایید.

متن مفاتیح الجنان + ترجمه فارسی را چگونه بخوانیم؟

اگر لینک های دانلود بالا برایتان مفید نبود ، از پیشنهادهایی که در ادامه می نویسیم استفاده کنید »

1- برنامک اندروید مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم

لینک در کافه بازار :

https://cafebazaar.ir/app/com.mobiliha.babonnaeim

لینک وب سایت » https://mymafatih.com

لینک برنامه در مایکت :

https://myket.ir/app/com.mobiliha.babonnaeim

این برنامه بسیار عالی ، اکنون بیش از یک میلیون نصب فعال دارد…

در مفاتیح باب النعیم ، کلیات مفاتیح الجنان حاج عباس قمی همراه با امکانات و قابلیت های زیر ارائه گردیده است:–ارائه کلیات مفاتیح الجنان به همراه ترجمه و صوت–امکان استفاده از صوت چندین مداح در ادعیه و زیارات معروفه–نمايش همزمان متن وترجمه–امکان شرکت در ختم ذکر آنلاین–جستجو در متن و ترجمه و عناوین فهرست–نمایش اطلاعات در دسته بندی های مجزا جهت دسترسی سریعتر–ارائه اعمال روزانه مطابق با تقویم قمری–امکان دریافت اطلاعیه ها و اخبار آنلاین–امکان درج یادآوری در مــتن بصورت نامحدود–امکان ایجاد فهرست شخصی از ادعیه و زیارات مورد نظر

2- بخش مناجات و ادعیه ؛ مفاتیح نوین در سایت آیت الله مکارم

لینک » https://makarem.ir/prayer/?lid=0&view=1

در این وبسایت دسترسی به کلیات مفاتیح الجنان برای شما مخاطبین امکان پذیر است. می توانید با بررسی وب سایت های مختلف و نرم افزار های مختلف ، راحت ترین گزینه را انتخاب کنید…

توضیح درباره مفاتیح نوین :

کتاب مفاتیح نوین اثر آیت الله ناصر مکارم شیرازی کتابی است که به جهت مستندسازی، اتقان و تکمیل کتاب مفاتیح الجنان جمع‌آوری و منتشر شده است. به گفته خود آیت الله مکارم شیرازی انگیزه‌اش از انتشار این کتاب رعایت تناسب با زمان حاضر و حذف برخی از مطالبی است که موجب ایراد و اشکال شده است.

ویژگی‌هایی در مقدمه کتاب مفاتیح نوین برای این کتاب ذکر شده که چنین است: ۱.مقدمه‌ای درباره دعا و جایگاه آن و استجابت و عدم استجابت دعا، ۲. افزودن مقدمه بر هر بخش از دعاها و زیارات، ۳. ذکر منابع و مدارک دعاها و زیارت‌ها در پاورقی، ۴. حذف برخی اعمال مشابه و گزینش بهترین، ۵. نظم جدید مطالب، ۶. حذف برخی مطالب ضعیف، ۷. توجه به محتوای ادعیه و زِیارات و عدم اکتفا به سند در انتخاب آنها. | اطلاعات در ویکی شیعه

3- در سایت اهل البیت دات کام

در لینک زیر دسترسی به متن مفاتیح الجنان امکان پذیر است »

https://ahlolbait.com/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8/%D9%85%D9%81%D8%A7%D8%AA%D9%8A%D8%AD-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D9%86%D8%A7%D9%86

در لینک بالا مطالب کتاب مفاتیح الجنان در دسته بندی های مختلف به نمایش درآمده است…

4- سایت شهید آوینی

در وب سایت شهید آوینی در لینک [ https://www.aviny.com/Mafatih/Index.aspx ] متن و ترجمه مفاتیح الجنان آماده شده است…

5- متن و ترجمه فارسی مفاتیح الجنان در سایت حوزه دات نت

لینک » https://hawzah.net/fa/pray/View/79461

این وب سایت ، نسبت به پشنهاد های قبلی ، طراحی زیباتری دارد و در موبایل هم به درستی نمایش داده میشود …

6- کلیات مفایتح الجنان با ترجمه استاد حسین انصاریان

لینک: https://www.erfan.ir/farsi/mafatih

در لینک بالا ترجمه حجت الاسلام انصاریان + متن عربی کتاب مهم مفاتیح الجنان را می توانید مشاهده کنید…

امیدواریم شش پیشنهاد بالا برایتان مفید باشد


در ادامه دانلود کنید »» 

دانلود کتاب صحیفه سجادیه با ویژگی‌های ممتاز (pdf ترجمه فارسی)

دانلود رایگان کتاب نهج البلاغه با شیوه کم علامت (فایل ترجمه PDF)

دانلود تفسیر نور استاد قرائتی ؛ ۱۱۴ سوره به صورت کتابچه [رایگان]


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

14 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
علی اکبر
علی اکبر
6 سال قبل

سلام
ممنون که انقد خوب طراحی کردید سایتتون را.
فقط مشکلی نداره از نظر انتشارات این کتاب از لحاظ شرعی؟

ناظر سایت
ناظر سایت
پاسخ به  علی اکبر
6 سال قبل

سلام . سپاس
مشکلی نداره . مرکز طبع و نشر قرآن کریم در ایران این فایل ها رو رایگان گذاشته . پخششون ثواب داره 🙂

میثم
میثم
6 سال قبل

عرض ادب وسلام وخسته نباشین به این سایت باارزش وزحمت کشان این مرزوبوم ایران زمین دستتون دردنکنه واقعاعالی خیلی خیلی برایم جالب ومهم وپرازمفاهیم بوده این کتاب بسیارباارزش که خیلی های ببخشینااینومیگم که ازخودشون تعریف میکنن کتابهایی مثل ویل دورانت انتونی هاپکینزیابقراط یاارسطوو…بازهم بازهم به پای این کتاب واقعااسماتی مثل قران نمیرسه وحتی هیچ کتابی بارزشترازاین هم نمیتواندهرانسان روبه ارزش معنوی برسونه درکل ببخشین که اگرحرفای بدی زدم امامیخاستم اونهایی که اینجاایمیل شون روفرستادن بدونن که این کتاب باارزش وخوب ومفهومی روچه کسانی بازحمات فراوان برای ماعزیزران برای دانلودگذاشتن دست همتون دردنکنه قطعاشمااجرتون دراین دنیاواخرت معجورهستین وانشالابارم دستتون به کربلاومکه… ادامه متن »

ناظر سایت
ناظر سایت
پاسخ به  میثم
6 سال قبل

سلام . سپاسگزاریم

محبوبی
محبوبی
6 سال قبل

سلام اگه می شه فایل یکپارچه مفاتیح رو بگذارید نه چند فایل برای دانلود که کار کردن سخت می شه باهاش
در ضمن لطفا بوکمارک در پی دی اف داشته باشد

بنیانا
بنیانا
پاسخ به  محبوبی
3 سال قبل

سلام . همه فایل ها کنار هم حجمش خیلی زیاده میشه و هزینه بر هست…..
این مورد دوم هم که فرمودید هم چون از ابتدا در فایل ها ایجاد نشده امکان پذیر نیست.

لیلا
لیلا
3 سال قبل

خداخیرتون بده اجرتون باخدا

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

ممنونم خداخیرتون بده دعاگوتونم

امیر
امیر
3 سال قبل

سلام منظور از صفحات بارگذاری شده کامل نیستند اگر قصد استفاده کامل دارید با این مرکز مکاتبه نمایید چیست؟

بنیانا
مدیر
پاسخ به  امیر
3 سال قبل

سلام. ان شاالله سلامت باشید. عبارتی که اشاره کردید ، یعنی ” صفحات بار گذاری شده، کامل نمی باشد؛ چنانچه قصد استفاده از فایلها را به طور کامل دارید با این مرکز مکاتبه و مورد استفاده را اعلام فرمایید” در صفحه کتاب مفاتیح الجنان در سایت مصحف آمده است http://moshaf.org/news/10100 . و همانطور که مشخص است این مرکز برای جلوگیری از سواستفاده و چاپ بی اجازه این کار را کرده است. شما اگر برای مقصودی غیر از استفاده شخصی ب فایل ها نیاز دارید باید با این سایت تماس بگیرید. پیشنهاد میکنیم راه ساده تری را پی بگیرید. از نرم… ادامه متن »

احمدی
احمدی
1 سال قبل

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته برادران محترم این چه کاری است که کتاب ارزشمند مفاتیح الجنان را از دسترس عموم مردم خارج کرده اید؟چرا متون کتاب باید عربی چاپ شوند وقتی از کل جمعیت کشور شاید بجز طلاب حوزه های علمیه و لیسانسیه های زبان و ادبیات عرب کسی اصلا عربی نه میداند و نه میفهمد مفاتیح الجنان که جزو کتابهای علمی و تخصصی حوزوی نیست یک کتاب عام هست برای عموم ملت ها در ایران که بالای حدود نود درصد جمعیت ایران فارسی زبان هستن اصلا چاپ کتاب با عربی بدون معنی هست ولی کتاب قران البته… ادامه متن »

بنیانا
مدیر
پاسخ به  احمدی
1 سال قبل

سلام. ان شاالله سلامت باشید…

صد درصد با شما موافقیم….
بسسیار بسیار دچار کم‌کاری هستیم در زمینه ترجمه متن ها و… نسل جوانی که دوست دارد دین اسلام را بیشتر بشناسد اما با سختی درک ترجمه و… روبرو میشود…

امروز ما پنج پیشنهاد به صفحه دانلود کتاب مفاتیح اضافه کردیم… 4 و سایت و یک نرم افزار که متن عربی و ترجمه فارسی را به شیوه ای بهتر آماده کرده اند تا دسترسی و خواندن برای عموم مردم کمی آسان تر شود… در صورت تمایل استفاده نمایید.

علی
علی
1 سال قبل

بنام خدا، خالق کون ومکان، خداوند بیامرزد بانیان (کردآوری وغیره چاپ وپخش مفاتیح الجنان ) را وموفق ومنصور باشند بانیان بعدی درامور این مجموعه نفیس دینی را ، بسیار مفید بوده و خواهد بود انشاءالله!!!!!

علی طاروردی
علی طاروردی
1 سال قبل

قبلا نوشته ام ، خدارحمت کند ، بانیان اولیه این مجموعه نفیس دینی را ، رحم الله من یقرالفاتحه مع الصلوه، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم !!!!