دسته‌ها
اخبار

کاروان رادیو قرآن برای کشف استعداد‌های قرآنی ایران [22 روز در میان مردم]

مدیر رادیوقرآن خبر داد راه‌اندازی کاروان رادیوقرآن برای کشف استعداد‌های قرآنی احمد ابوالقاسمی مدیر رادیوقرآن از راه اندازی کاروان شبکه رادیویی قرآن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر‌های مختلف خبر داد. ابوالقاسمی با اعلام خبر راه اندازی کاروان شبکه قرآن، گفت: بزرگ‌ترین رویدادی که در این ایام از سوی رادیوقرآن اجرایی می‌شود، […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

مدیر رادیوقرآن خبر داد

راه‌اندازی کاروان رادیوقرآن برای کشف استعداد‌های قرآنی

احمد ابوالقاسمی مدیر رادیوقرآن از راه اندازی کاروان شبکه رادیویی قرآن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر‌های مختلف خبر داد.

ابوالقاسمی با اعلام خبر راه اندازی کاروان شبکه قرآن، گفت: بزرگ‌ترین رویدادی که در این ایام از سوی رادیوقرآن اجرایی می‌شود، راه‌اندازی کاروان قرآنی انقلاب است که از روز اول تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری به ۱۱ استان و ۳۳ شهر سفر و محافل قرآنی ویژه‌ای را برگزار می‌کند.

مدیر شبکه قرآن معاونت صدا، ادامه داد: ۲۲ روز با قاریان و عوامل اجرایی برنامه‌های فرهنگی به استان‌های مختلف می‌رویم تا با مردم ویژه‌برنامه‌های مختلف قرآنی داشته باشیم، البته تمام این لحظات و برنامه‌ها به صورت زنده روی آنتن رادیوقرآن خواهد رفت.

وی یکی از اهداف این برنامه فرهنگی را کشف استعداد‌های قرآنی در شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: محافل مختلف توسط تیم رادیوقرآن ضبط و در موقعیت‌های مختلف این تلاوت‌ها از رادیوقرآن پخش می‌شود، همچنین گروهی هم از شبکه قرآن همراه کاروان هستند که برنامه‌های مختلف را ضبط و با یک روز تأخیر از این شبکه پخش می‌کنند.

ابوالقاسمی در پاسخ به سؤال «جوان» درباره تداوم حضور کاروان شبکه قرآن در شهر‌های مختلف گفت: احتمالاً برای ایام نوروز هم کاروان شبکه قرآن یا برنامه مشابهی را خواهیم داشت.

مدیر شبکه رادیویی قرآن افزود: بسیاری از استان‌ها به دلیل شرایط جغرافیایی و سرمای هوا در مسیر حرکت کاروان قرار نگرفتند، اما در فصل گرما این کاروان قطعاً به مناطقی از جمله آذربایجان شرقی اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: اغلب برنامه‌های درنظر گرفته شده برای کاروان قرآنی بدین صورت است که اعضای کاروان که شامل تیم‌های مختلف از رادیوقرآن با همراهی قاریان و حافظان و گروه‌های تواشیح استان‌های مختلف هستند، پس از ورود به هر شهر در گلزار شهدا حضور می‌یابند و سپس به اجرای محل قرآنی در هنگام ظهر و تلاوت اذانگاهی مغرب می‌پردازند که تلاوت اذانگاهی توسط یکی از قراء بومی استان و محفل قرآنی نیز پس از نماز مغرب و عشا با حضور سه قاری قرآن کریم و یک گروه تواشیح اجرا می‌شود.

مدیر شبکه رادیویی قرآن درباره ویژه‌برنامه‌های این شبکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه «انقلاب آیه‌ها» به بررسی معارف انقلاب اسلامی از منظر قرآن می‌پردازد، برنامه «بانوی انقلابی» به ویژگی‌های بانوان قرآنی کشور می‌پردازد، برنامه «قصه‌های انقلاب» در رابطه با قصه‌های انقلابی برای کودکان است و برنامه «۴۰۵۷» نیز به تبیین دستاورد‌های قرآنی انقلاب با حضور فعالان قرآنی استان‌های خواهد پرداخت. همچنین در برنامه «رهاورد» به دستاورد‌های ۴۰ساله دستگاه‌ها و نهاد‌های قرآنی اشاره می‌شود.

منبع: روزنامه جوان [محمدصادق عابدینی]

[su_note]

در ادامه بخوانید » سخنان مهم استاد پناهیان درباره حوزه های علمیه و روند پیشرفت یا پسرفت طلبه‌ها

[/su_note]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات