دسته‌ها
کیوسک مضرات ماهواره

درباره اینستاگرام منوتو و آمدنیوز و اسرائیل فارسی و رادیو فردا و سلبریتی ها

مطالبی که در ادامه میخوانید و اسکرین‌شات ها توسط کاربر سروش sorosh37  در توییتر منتشر شده است و به بررسی صفحات رسانه های ضد اسلام در شبکه اینستاگرام می پردازد . برای شناخت بیشتر و افزایش آگاهی درباره اینستاگرام این شبکه ها پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را بخوانید .. 

امروز میخوام یه #افشاگری انجام بدم. تصاویر رو از اینستاگرام اسرائیل به فارسی گرفتم

اگر به صفحه ی اسرائیل به فارسی در اینستاگرام سر بزنید و بر روی قسمت تنظیمات مربوط به صفحه در سمت راست بالای صفحه مراجعه کنید گزینه های زیر برای شما باز میشود

اگر گزینه about this account رو بزنین ، یکسری اطلاعات میاره براتون درباره اینستاگرام اون صفحه مثل تصویر زیر (پیج تون پابلیک باشه و روی حالت بیزینس پروفایل ، این آپشن میاد براتون.اگه نیومد ، یعنی اینستاگرام شما رو ایرانی شناسایی کرده طبق لوکیشن یا نوع ورژن و این خدمات رو ارائه نمیده.)

درباره اینستاگرام اسرائیل
درباره اینستاگرام اسرائیل

وقتی روی قسمت accounts with shared followers برید ، بهتون میگه این اکانت کاربراش با کاربران کدوم اکانت مشترک هستن. خب همونطور که در تصویر مشاهده میکنین ، اسم #آمدنیوز رو میبیند. همینقدر تابلو بهشون کمک رسانه ای میکنن …

همپوشانی اسرائیل با آمدنیوز
همپوشانی اسرائیل با آمدنیوز

شماره ۲ پیج : #رادیوفردا

کاربران مشترک : هواداران پرویز پرستویی

هوادارن bbc و  ManotoTV و voa

برای بزرگ نمایی روی تصاویر بزنید …

***

#رشتو #افشاگری2
همین براندازی که محمدجواد اکبرین نام دارد و علی علیزاده (+) بر جیره خور سعودی بودنش قسم میخورد ، در اینستاگرام پروفایلی دارد که نکاتی جالب توجه درباره آن ارائه خواهم داد…

به قسمت اطلاعات حساب این شخص در اینستاگرام مراجعه میکنیم نکاتی جالب درباره ی دنبال کنندگانش پیدا میکنیم … مثل :

۱ . ۷۲% به صورت مشترک دنبال کننده صادق زیباکلام !

۲. ۵۵% دنبال کننده مشترک با محمود صادقی!

۳. ۵۳ % دنبال کننده مشترک با دختر میرحسین موسوی!!

۴. ۵۰% با سرویس خبری#کلمه (طرفدار فتنه سبز )

برای بزرگ نمایی روی عکس ها کلیک کنید …

***

حال ، ارتباط افراد مذکور را با عربستان سعودی وهابی بیابید…

منابع : (+) (+) (+)

***

[su_note]

تابحال به چشمان مجری های شبکه های ماهواره ای دقت کرده اید ؟ مجری های بی بی سی و منوتو وقتی خبر می خوانند یا برنامه ای اجرا می کنند ، نفرت از اسلام ، نفرت از ایران ، دشمنی با مردم و انقلاب از گوشه چشم آن ها آرام آرام پایین می ریزد …

یکی از مراحل آمادگی برای همکاری با بی بی سی و منوتو این است که فرد مورد نظر چند سال (حداقل ۵سال ) را در میان افرادی که از سر تا پایشان با ایران دشمن هستند بگذارند . یعنی چند سال هر روز از صبح تا هنگام خواب ، هر لحظه ، جملات و رفتارها و کارهایی برای دشمنی با ایران را بشنود و تماشا کند .

در یک محیط بسته (echo chamber) برای بازتاب صدا ها ، یک اتاق پژواک که پر است از دشمنی با اسلام… و همکار جدید بی بی سی و منوتو باید در آن محیط به دشمنی با اسلام عادت کند. بعد از آن دوره چند ساله ، او این عادت را تا لحظه هلاکت و مرگ همراه خواهد داشت …

به اهتمام فحشارسان های اینستاگرام و تلگرام ، شبکه منوتو و بی بی سی و … این فضا را برای چند هزار دنبال کننده هایشان ایجاد کرده اند … در ایام تابستان 97 در ماجرای مختلف صفحه اینستاگرامی شبکه منوتو فقط در هر 24 ساعت بیش از 40 پست شامل عکس و متن منتشر کرد

در بازه زمانی که شبکه منوتو با استناد به یک سری اراجیف مردم را ترغیب به شکستن و صدمه زدن به صندوق های صدقات کمیته امداد میکرد فقط ظرف دو روز بیش از 100 فیلم در اینستاگرام منوتو منتشر شد .

فکر می کنید برای مغز کسی که در دایره دوستان ناباب یا همان چند صفحه اینستاگرامی شیطانی قرار گرفته چه اتفاقی می افتد؟! او به خیابان می آید تا یکی  از کارمندان کمیته امداد را پیدا کند و به طرفش سنگ پرت کند چه برسد به دشمنی با صدقه یا کمک به فقیران و….

[/su_note]

***

چرا سلبریتی ها ( افراد مشهور یا بازیگران سینما ) احساس میکنند باید درد های مردم را به آنها یادآوری کرد و ویترینی از مشکلات مردم را به آنها ارائه داد تا حیات مجازی خودشان را ادامه دهند؟

در متن زیر توضیح خواهیم داد چرا ولبریتی ها یا سلبریتی ها اینگونه اند :

۱. اگر خوبی ها و تجربیات خوب را به اشتراک بگذارند و یا درباره ی زیبایی های زندگی در ایران مطلب بگذارند ، عده ای بلافاصله اعتراض میکنند که این سلبریتی از درد های مردم آگاه نیست و فقط زندگی خود را میبیند

» نتیجه : کاهش محبوبیت

۲.اگر مردم رابه استفاده ی بهتراز زندگی و مثبت اندیشی دعوت کنند ، بازهم عده ای اعتراض میکنند که در این کشور نمیتوان خوب و شاد زندگی کرد و انسانها محدود اند و #سلبریتی ، از نوع زندگی مردم آگاه نیست که این باعث ایجاد حس دور بودن او از مردم میشود .

» نتیجه :کاهش محبوبیت

۳. اگر مسائل خاصی را مطرح نکند و مطالب خنثی نشر بدهد ، متهم به بی دغدغه بودن و مردمی نبودن میشود .

» نتیجه : کاهش محبوبیت

۴. اگر دست به نقد جامعه بزند و مردم را نقد کند تا توده ها اصلاح بشوند ، به شدت مورد هجمه ی رسانه ای و بعضا فیزیکی قرار میگیرد .

»نتیجه : کاهش محبوبیت

۵. اگر دست بگذارد روی دغدغه قشر خاصی از جامعه و یک سلیقه ی خاص را حمایت کند ، طبیعتا طرفدارانش را از سلیقه های دیگر از دست میدهد .

» نتیجه : کاهش محبوبیت

۶. نهایتا مجبور است از بین همه ی گزینه ها برای موضوع  فعالیت مجازی ، فقط به بیان درد های مشترک مردم بپردازد و گاهی هم در خوشی های آنها مثل پیروزی در جام جهانی و بعضی مسابقات ورزشی با مردم سهیم شود.

#سلبریتی محکوم است با محبوبیت اش زنده بماند و برای بقا ، در این قالب تلاش میکند

منبع » (+)

در تکمیل این مطلب به چند توییت اشاره می کنیم تا بیشتر به حالات سلبریتی ها یا ولبریتی آشنا شویم 
برای بزرگنمایی روی تصاویر کیلک کنید

.

در ادامه بخوانید »» 

چگونه از جوگیری در اینستاگرام و توییتر و تلگرام دوری کنیم ؟

جنگ اراده ها به روایت حاج حسین یکتا [درباره تلاش های شیطان برای نابودی ایران چه می‌دانید؟]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات