دسته‌ها
فیلم

دکتر سلام 172 – گونه شناسی ترامپ و ترامپیون!

قسمت اول مجموعه طنز دکترسلام در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ منتشر شد . این مجموعه بلافاصله جایگاه ویژه‌ای در میان دانشجویان و خانواده‌ها پیدا کرد و با استقبال شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای روبرو شد. قسمت 172 دکتر سلام ، 14 مرداد ۹۷ منتشر شد

ویدیو » گونه شناسی ترامپ و ترامپیون! [دکتر سلام 172]

تماشا در دیدستان | تماشا در روشنگری 

گونه شناسی ترامپ و ترامپیون!
گونه شناسی ترامپ و ترامپیون!

طنز همواره همزاد سیاست و شوخی با سیاست و حکومت یکی از عام‌ترین رفتارهای اجتماعی بوده است. اهل سیاست اما به فراخور زمان و اقتضائات زمانه‌گاه حوصله شنیدن این شوخی‌ها را داشته‌اند و گاه کمتر آنها را تحمل کرده‌اند.در دوران کنونی هم ماجرا به همین منوال پیش می‌رود. اهل سیاست هر از گاهی شوخی‌های طنازان با سیاست را برنمی‌تابند.

در این میان شاید بتوان مجموعه طنز «دکتر سلام» را در میان مجموعه‌هایی دسته‌بندی کرد که گذشت زمان از کیفیت‌شان نکاسته است. اهل فن می‌دانند که حوزه طنز یکی از سخت‌ترین حوزه‌های فعالیت است بویژه آنجا که قرار است با «سیاست» دست و پنجه نرم کند.

«دکترسلام» اما در میان همه برنامه‌هایی که با محتوای طنز ساخته می‌شوند، بخوبی توانسته مخاطب را جذب و مدیریت کند و با شوخی‌های عامیانه مردم با دولت و سیاست همراه شود . برنامه دکتر سلام توسط سایت خبرگزاری دانشجو SNN.IR منتشر میشود .

قسمت قبلی دکتر سلام»» دکتر سلام ۱۷۱ – رانت خواری حتی توی توالت؟ [برنامه طنز سیاسی اجتماعی]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات