دسته‌ها
صوت

اگه نمیدونین پالرمو چیه این برنامه رو گوش ندید ! [قسمت 188 رادیو مسیر]

188 امین برنامه رادیو مسیر منتشر شد . پادکست فرهنگی-سیاسی رادیو مسیر از مجموعه برنامه های گروه صدای میقات است که به صورت هفتگی فقط بصورت اینترنتی و فایل صوتی منتشر می شود. رویکرد فرهنگی و بیان اخبار سیاسی از ویژگی های این برنامه رادیوی اینترنتی است. مجریان رادیو مسیر از بانوان هستند .

شماره 188 پادکست رادیو مسیر 27 خرداد ۹۷ منتشر شد ؛ در رادیو مسیر این هفته بشنوید:

در جریان باشید ( آقا این گرونیا همش حبابه//گرانی خودرو دلیل سیاسی و روانی دارد!/ 6 شخص و 3 نهاد به تحریم شدگان اضافه شدند/جلیلی 6 سال مذاکره در تحریم ، طولانی ، نامنظم ، پرهزینه و بی نتیجه داشت ! )

اگه نمیدونین پالرمو چیه این برنامه رو گوش ندید!

از خدا بترس تا نوازش خدای مهربان رو لمس کنی

حاج آقا پناهیان: اینطوری دعا نکن!

امرولی: کسانی تبلیغ می کنند که مردم ایران خسته اند..

رادیو مسیر 188 را آنلاین بشنوید »»

دریافت mp3 حجم 11 مگابایت (هم چنین می توانید این قسمت رادیو مسیر رو از کانال های صدای میقات در پیام رسان ها دانلود کنید)

درباره صدای میقات

گروه اینترنتی صدای میقات که از دهه ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است از پیشتازان عرصه تولید محتوای وب فارسی است . سایت صدای میقات به آدرس sedayemighat.com در سال های گذشته بارها مورد حمله اینترنتی توسط گروه های ضد ایران قرار گرفته است .

تولیدات این گروه بیشتر در قالب پادکست و رادیوی اینترنتی است.اما این گروه تولیدات ویدیویی نیز داشته است . از مجموعه برنامه های معروف این گروه پادکست هفتگی “ رادیو مسیر ” را می توان نام برد . و از مجموعه داستان های صوتی معروف این گروه دو نمونه “من امام حسینی ام ” و “ کمی دیر تر ” را می توان نام برد .

کانال گروه صدای میقات در سروش : http://splus.ir/sedayemighat

در ایتا : https://eitaa.com/radiosedayemighat

در آی گپ : https://profile.igap.net/sedayemighat

پادکست چیست ؟

چند سالی هست که دانلود و شنیدن فایلهای صوتی انتخابی در فضای اینترنت همه گیر شده است. این نوع فایلهای صوتی که به آنها اصطلاحا پادکست می گویند تنها به موسیقی و یا برنامه رادیویی محدود نمی شوند، بلکه در موضوعات مختلف و در قالب های گوناگون در فضای اینترنت عرضه می شوند.

کتاب های صوتی ، نمایشنامه های صوتی و حتی مقاله های رادیویی زیادی وجود دارند که علاقمندان می توانند آنها به صورت آنلاین شنیده و یا دانلود نموده تا در فرصت های مقتضی گوش دهند.

این روش ارائهٔ محتوا در سال ۲۰۰۴ محبوبیت و گسترش یافت؛ و گاه به آن رادیوی اینترنتی گفته می‌شود.

 

قسمت قبلی برنامه »» از اینستاگرام های ضد حجاب تا فرودگاه کازرون و برجام مریض [در رادیو مسیر ۱۸۷ بشنوید]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات