دسته‌ها
اخبار

کاهش هزینه اینترنت برای سروش ، آی گپ ، گپ توسط همراه اول ، ایرانسل و رایتل و شاتل

برای حمایت از هموطنان عزیز ایرانی و با توجه به اجرای مصوبه 265 رگولاتوری، تعرفه اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل برای پیام رسان های داخلی به یک سوم کاهش یافت.

با اجرای مصوبه 265 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که در راستای مصوبات شورای عالی فضای مجازی با موضوع سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی و به منظور حمایت و توسعه فعالیت‌ پیام رسان های داخلی بوده است، از ساعت 16 روز جمعه 29 دیماه، سقف تعرفه کاربر نهایی پیام رسان های داخلی مجاز را به میزان یک سوم سقف تعرفه ترافیک بین الملل کاربران نهایی اعمال می کند.

بر اساس این اعلام، به منظور حمایت از توسعه و ساماندهی فعالیت پیام رسان های اجتماعی داخلی، سقف تعرفه کاربر نهایی پیام رسان های داخلی مجاز، در استفاده آزاد و بسته‌های دیتا به ميزان يك سوم سقف تعرفه ترافيك بين الملل كاربران نهايي محاسبه می شود.

همراه اول ، ایرانسل و رایتل در راستاي حمایت از تولیدات و مهارت‌های ایرانی و تحقق اقتصاد نوین ، آمادگي خود را بر حمايت از نرم افزارهای بومی و پيام رسان های اجتماعي داخلي اعلام کرده است.

طبق اعلام، این کاهش تعرفه برای پیام رسان های «گپ، آی گپ، بیسفون پلاس و سروش» انجام شده است.

 

همچنین شرکت مخابرات ایران هم چنین بیانیه ای صادر کرد و تعرفه استفاده از سروش گپ و بیسفون آی گپ رو به یک چهارم کاهش داد … ویدیوی مسئول شرکت مخابرات را در ادامه می بینیم

دریافت ویدیو 

هم چنین ایرانسل بیانیه ای منتشر کرده که در ادامه می خوانیم :

به گزارش روابط عمومی شرکت ایرانسل ، در راستای اجرای مصوبه 265 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، با هدف حمایت از توسعه فعالیت پیام‌رسان‌های داخلی، تعرفه مصرف آزاد و بسته‌های اینترنت کاربرانی که از پیام‌رسان‌های «بیسفون پلاس، گپ، آی‌گپ، جیک و پیک، سروش و لنزور» استفاده می‌کنند نسبت به قبل، به یک سوم کاهش پیدا کرده است.

این تغییر تعرفه از ابتدای بهمن ماه 96 اعمال شده است و تمامی مشترکانی که از بسته‌های اینترنت ثابت (TD-LTE) و اینترنت همراه (نسل‌های 4،3 و 4.5) استفاده می‌کنند از آن بهره‌ می‌برند. ( منبع : سایت ایرانسل )

 

هم چنین سایت همراه اول هم بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد :

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: با اجرای مصوبه ۲۶۵ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که در راستای مصوبات شورای عالی فضای مجازی با موضوع سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی و به منظور حمایت و توسعه فعالیت‌ پیام رسان های داخلی بوده است، از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۹ دیماه، سقف تعرفه کاربر نهایی پیام رسان های داخلی مجاز را به میزان یک سوم سقف تعرفه ترافیک بین الملل کاربران نهایی اعمال می کند.

بر اساس این اعلام، به منظور حمایت از توسعه و ساماندهی فعالیت پیام رسان های اجتماعی داخلی، سقف تعرفه کاربر نهایی پیام رسان های داخلی مجاز، در استفاده آزاد و بسته‌های دیتا به ميزان يك سوم سقف تعرفه ترافيك بين الملل كاربران نهايي محاسبه مي شود.

اپراتور اول در راستاي حمایت از تولیدات و مهارت‌های ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتي، آمادگي خود را بر حمايت از نرم افزارهای بومی و پيام رسان های اجتماعي داخلي اعلام کرده است. طبق اعلام، این کاهش تعرفه برای پیام رسان های «گپ، آی گپ، بیسفون پلاس و سروش» انجام شده است. ( منبع : سایت همراه اول ) 

 

کاهش هزینه پیام رسان های داخلی با پرداخت هزینه برای مشتریان شاتل !! 

وب سایت شرکت شاتل هم لیست 500 تایی از وب سایت های منتخب منتشر کرده است که بنا بر صفحه آخر لیست ، اینترنت برنامه های سروش بیسفون پلاس ، گپ و آی گپ با تخفیف نیم بها ( 50 درصد ) محاسبه می شود . البته این لیست ابهاماتی دارد . مشخص نیست فقط سایت برنامه ها شامل تخفیف نیم بها است یا اپلیکیشن این برنامه ها را هم شامل میشود ! . با این وجود حتی استفاده از تخفیف منوط به خرید بسته 10 هزار تومانی مخصوص ترافیک ایران از سایت شاتل برای مشتریان این شرکت است . 

 

[su_note]

در ادامه بخوانید »» 

سخنی با آن‌ها که هنوز عضو پیام رسان‌های ایرانی نشده اند و چند سوال از دولت ایران درباره تلگرام

بهترین کانال های سروش [فهرست ۶۰ مورد از کانال‌های مفید سروش ] 

فهرست بهترین کانال های آی گپ ؛ معرفی ۴۰ مورد از کانال های مفید آی گپ [بروزرسانی می‌شود]

[/su_note]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

2 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پری
پری
3 سال قبل

عالی بود ممنوووووووون

پری
پری
3 سال قبل

ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو نننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی …………………………………….