دسته‌ها
اخبار

206 امین شماره از هفته‌نامه محبوب نه دی منتشر شد

206

تیتر یک این هفته به ماجرای ادامه دار سخنگو، مشاور ارشد و چهار وزیر منتقد در دولت یازدهم با عنوان ” دولت علیه دولت” پرداخته است.

یادداشت اول این شماره به قلم دکتر علیرضا معاف با تیتر ” رهبر انقلاب، جام زهر را به صورت آمریکا پاشید” حاوی ۱۷۳ نکته راهبردی از نامه امام خامنه ای به رئیس جمهور می باشد.

“چگونه دیپلماسی دولت روحانی «پاسپورت ایرانی» را به «کاغذ پاره» تبدیل کرد!” عنوان مطلبی است که به کم ارزش شدن عزت و اعتبار ایرانی در دوسالی که از عمر این دولت گذشته است، پرداخته است.

همزمان با سکوت معنا دار وزارت خارجه، زمینه سازی برای آغاز مذاکره در مسئله ای غیر از هسته ای را با عنوان” نفوذ در حوزه سیاست خارجی ایران با بازسازی مدل برجام” در صفحه هسته ای بخوانید.

دلایل عدم حضور هفته نامه ۹ دی  و روزنامه وطن امروز در نمایشگاه مطبوعات امسال را در صفحه گزارش سیاسی مطالعه کنید.

هفته نامه سیاسی،فرهنگی و اجتماعی ۹ دی به مدیرمسئولی حجت الاسلام رسایی (نماینده مردم شریف تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر) را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.

جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت ۹day.ir مراجعه فرمائید.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات