دسته‌ها
مقاله

بهترین زمان ارسال لینک در افسران

 

بهترین زمان ارسال لینک در افسران
بهترین زمان ارسال لینک در افسران

 

روزانه تعداد زیادی لینک در افسران منتشر می‌شود و برخی از آن‌ها به خوبی دیده نمی‌شوند . باید بدانید بهترین زمان ارسال لینک بستگی به حرفه و مخاطب شما دارد . با کمی تلاش بیشتر و کمی تفکر خلاقانه می توانید بهترین زمان را برای خود مشخص کنید در این مقاله نکاتی برایتان نوشته ایم تا با به‌کارگیری این نکات هر لینک شما در افسران برگزیده شود

در ادامه با بنیانا همراه باشید.

روی درک مخاطب تمرکز کنید

بررسی ها نشان می دهد که یک لینک افسرانی در طول  یک ساعت پس از انتشار نصف دسترسی و رای خود را دریافت می کند. به این ترتیب شما باید تشخیص دهید چه زمانی طرفدارانتان در افسران هستند و ارسال لینک را در همان ساعت برنامه ریزی کنید .

مخاطب خود را بشناسید

به سیاهه رای دهندگان لینک های خود نگاهی بیندازید , آن‌ها ممکن است نسبت به انچه شما فکر می کنید متفاوت باشند ؛ می توانید جنسیت افراد را با باز کردن پنجره رای دهندگان از منوی سمت راست تشخیص دهید  .

حالا که اطلاعاتی درباره مخاطبان خود دارید , درباره روز آن‌ها فکر کنید  آیا طرفدار یا مخاطب شما یک مادر است ؟ یادانش آموز ؟ در نظر گرفتن همه این عوامل به شما کمک می کند تا بهترین زمان ارسال لینک در افسران را بیابید.

آنچه را می دانید به کار گیرید

برای موثر بودن لینک ها از اطلاعاتی که روزانه از خبرگزاری ها دریافت می کنید نیز استفاده کنید  سعی کنید لینک شما متنی مناسب و چالش برانگیز داشته باشد و کنار آن از طرفدارن خود بازخورد دریافت کنید و درباره نظرشان برای نوشتن لینک بعدی فکر کنید .

آمارهای استفاده از افسران

امروزه افرادی بیشتری نسبت به گذشته از طریق موبایل یا نسخه اندروید به افسران دسترسی دارند

هر روز هزاران نفر در افسران فعال هستند صاحبان گوشی های هوشمند , وبلاگ نویسان و دانشجویان وقت بیشتری را برای بررسی لینک های افسران صرف می‌کنند.

احتمالا کاربران به محض بازگشت از کار یا پایان ساعت اداری در حال دسترسی به موبایل یا خواندن لینک هستند . ماه‌های گذشته که در حال بررسی ارسال لینک بین ساعات 13 تا 15 روی صفحه افسران بنیانا بودیم به نتایج جالبی رسیدیم ,کاربران افسران دوست دارند بعد از خوردن نهار لینک های افسران را بخوانند و رخدادهایشان را بررسی کنند . این افراد تقریباً دو برابر در آخر هفته‌ها نسب به روزهای دیگر  هفته زمان صرف دیدن لینک های افسران می کنند

سریع نتیجه گیری نکنید ,کمی فکر کنید روزهای اخر هفته بین ساعت پنج تا هشت بعد از ظهر لزوما بهترین زمان ارسال لینک در افسران نیست ؛در این ساعات ارسال لینک شما برابر  است با رقابت با صدها لینک خبری سایت ها و وبلاگ‌های دیگر که در افسران به اشتراک گذاشته می‌شوند

زمانی که در کل لینک های کمی در حال جریان است ,سعی کنید ان نقطه غیر اوج شیرین توجه مخاطبان را مشخص کنید ؛ زمانی که در آن اکثر مخاطبان شما در افسران هستند و حداقل لینک ها در جریان است . هم چنین بررسی ها نشان می دهد بیش از نیمی از کاربران تنها زمانی که در دانشگاه یا سرکار نیستند به افسران متصل می شوند .

حال بیایید بهترین زمان ارسال لینک در افسران را مرور کنیم :

اول صبح

فاصله بین برگشتن از کار تا صرف شام

زمان خواب

زمان‌های ذکر شده در ذیل برای ارسال لینک توصیه نمی‌شود

در حین ساعت کاری از نه صبح تا دوازده

بعد از شام (زمان تماشای تلویزیون )

آخر هفته ها

بهترین زمان ارسال لینک در افسران هنگامی است که مخاطبان شما آن را خواهند دید و این اتفاقی بی نظیر برای کار و حرفه‌تان خواهد بود .

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات