دسته‌ها
معرفی

سالنامه برنامه سمت خدا برای سال 98 را اینترنتی خرید کنید [بیش از 300 مطلب از کارشناسان برنامه]

نوروز مبارک ؛ چهاردم رجب یا اول فروردین 97 برنامه سمت خدا شبکه سه ده ساله شد. برنامه ای که روز به روز پیشرفت کرد. ده سال و ده 54 هفته درباره دین از زبان اساتید برنامه سمت خدا شنیدیم . شاید تنها برنامه دینی از میان کل برنامه های صداوسیما که همه آن را […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

نوروز مبارک ؛ چهاردم رجب یا اول فروردین 97 برنامه سمت خدا شبکه سه ده ساله شد. برنامه ای که روز به روز پیشرفت کرد. ده سال و ده 54 هفته درباره دین از زبان اساتید برنامه سمت خدا شنیدیم . شاید تنها برنامه دینی از میان کل برنامه های صداوسیما که همه آن را می‌شناسند .

برنامه‌ای که بارها لیبرال‌ها و طرفداران آمریکا خواستند برای همیشه از آنتن صداوسیما حذفش کنند

هر قسمت سمت خدا گلچینی بود از روایات و احادیث دینی و هر پخش برنامه همراه بود با کلام نورانی خداوند .

حالا اساتید و مسئولین برنامه سمت خدا سالنامه ای تهیه کرده اند برای ما که دوست داریم رویدادهای تاریخی را بدانیم و کنارش سبک زندگی بیاموزیم .

ارسال سالنامه سمت خدا برای خریداران اینترنتی از اواسط اسفند 97 آغاز شده اما هنوز هم دیر نیست برای اینکه یکی برای خودتان داشته باشید .

برای خرید روی این لینک http://e57.ir/2YQQaEu بزنید تا به فروشگاه اینترنتی سمت خدا وارد شوید ؛ روی گزینه خرید بزنید و بعد در بالای صفحه روی قیمت 25 تومانی سالنامه بزنید تا منوی سفارش نهایی باز شود . گزینه سفارش نهایی را بزنید و در صفحه بعد مشخصات و آدرس پستی را وارد کنید و….

هزینه پست هم به قیمت سالنامه افزوده میشود که در دورترین نقاط کشور هم تقریبا کمتر از ده تومان است .

اگر دوست دارید تلفنی خرید کنید با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۳۷۰۵ از ۸ صبح تا ۱۵ عصر تماس بگیرید


پس از انتشار سررسید سمت خدا در سال های 1394 و 1395 و 1396 و 1397 ، سالنامه 1398 نیز در قطع رقعی و با جلد سخت(سلفون) منتشر شده است .

سالنامه سمت خدا برای هر روز حتی جمعه‌ها دارای صفحه مجزا بوده و فضای کافی برای یادداشت های روزانه دارد.

سررسید سمت خدا مزیّن به گفتارهای کارشناسان برنامه ی سمت خدا است که در پایین هر صفحه آمده است.همچنین گفتارهایی از کارشناسان میهمان و نیز اشعار منتخب توسط آقای نجم الدین شریعتی ، زینت بخش این سالنامه شده است.

گفتارهایی از کارشناسان عزیز در این سالنامه آمده است. سخنان استاد قرائتی و استاد عابدینی و استاد فرحزاد و استاد حسینی قمی و استاد ماندگاری و استاد عالی و استاد میرباقری و استاد نقویان و استاد مرحوم مهندسی و استاد پناهیان و استاد حیدری کاشانی و استاد رفیعی و استاد رنجبر و استاد نظری منفرد و استاد لقمانی و استاد بهشتی و استاد سعیدی را در سالنامه سمت خدا برای سال 98 بخوانید

پیشنهاد می‌کنیم کانال سمت خدا در سروش را با شناسه samtekhoda3 و در ایتا هم با کلیک روی شناسه samtekhoda3 دنبال کنید . هم چنین بایگانی برنامه های سمت خدا را در سایت برنامه http://samtekhoda.tv3.ir پیدا کنید

ویژه برنامه نوروزی سمت خدا هم در ایام نوروز 98 ساعت 12:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود .


در ادامه بخوانید » اینستاگرام بازیگران ایرانی محل تبلیغ سبک زندگی آمریکایی ها [ چرا و چگونه؟ ]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات