دسته‌ها
اخبار

نوروز همراه با شبکه افق |ساعت پخش بهترین برنامه‌ها از مسابقه فرمانده و خانه‌ما تا روشنا و کدبانو

نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست … سال نو زندگی نو احساس نو و بهاری شدنتون مبارک . سال نو مبارک ، نوروز مبارک ؛ تعطیلات را با جدیدترین برنامه‌ها و مستندهای شبکه افق سیما همراه باشید … به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و نوروز ۹۸، ویژه برنامه های گوناگونی در قالب های مستند، […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست … سال نو زندگی نو احساس نو و بهاری شدنتون مبارک .

سال نو مبارک ، نوروز مبارک ؛ تعطیلات را با جدیدترین برنامه‌ها و مستندهای شبکه افق سیما همراه باشید …

به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و نوروز ۹۸، ویژه برنامه های گوناگونی در قالب های مستند، ترکیبی، گفت وگو محور و مستندمسابقه برای پخش از شبکه افق در نظر گرفته شده اند.

در ایام نوروز، هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۰، مستندهای تک قسمتی با موضوعات گوناگون روی آنتن می روند.

این مستندها شامل ابوایست، دریابست، برادران کوه و خواهران رود، قائم مقام، پل معلق، صاد مثل صدا، شب نامه، قصرقند، ارمغان، اتاق جنگ، کریم بانو، کویرس وطن کوچک من و زخم زمین هستند.

سری سوم مجموعه «فیروزه» هم برای پخش در نوروز ۹۸ تدارک دیده شده است؛ در این مجموعه با آثار و زندگی شاعران و نویسندگان انقلابی همچون وجیهه سامانی، قاسم رفیعا، محمدرضا شرفی خبوشان، منصور انوری، صادق کامیار، ابوطالب مظفری، فیروز زنوزی جلالی، میلاد عرفان پور و حمیدرضا برقعی آشنا می شویم.

تهیه کنندگی «فیروزه» را حسن حبیب زاده بر عهده دارد و قرار است هر شب ساعت ۲۱:۰۰ پخش شود.

برنامه گفت وگو محور «گام دوم» بررسی بندهای مختلف بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نیز هر شب ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن شبکه افق می رود.

ساعت 23:۰۰ هم سری نخست مجموعه مستند «کدبانو» پخش خواهد شد؛ در این برنامه با زنان تازه مسلمانی که ایران را برای زندگی انتخاب کرده اند آشنا می شویم.

سریال تلویزیونی «پایتخت ۵» هم که نوروز سال گذشته روی آنتن رفت، مجددا هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه افق پخش می شود.

دو مستند مسابقه «فرمانده ۵» و سری ششم «خانه ما» نیز برای پخش در نوروز ۹۸ از شبکه افق در نظر گرفته شده اند.

«فرمانده» مسابقه ای است هیجان انگیز با آیتم های نظامی ساعت ۱۷:۰۰ هر روز و «خانه ما» نیز با شعار «صرفه جویی یک هنر است» هر شب ساعت ۲:۰۰ از شبکه افق پخش می شوند.

۱۶ فیلم سینمایی هم هر روز ساعت ۱۵:۰۰ روی آنتن شبکه افق می رود؛ اخراجی ها، ماجرای نیمروز، روباه، زیرنور ماه، بادیگارد، یتیم خانه ایران، چ، گام های شیدایی، به وقت شام، آواز گنجشک ها، ۲۱ روز بعد و تنگه ابوقریب فیلم هایی هستند که در نوروز ۹۸ روی آنتن می روند ضمن اینکه چند فیلم سینمایی خارجی هم در کنداکتور پخش شبکه افق قرار داده شده است.

زمان پخش تکرار فیلم های سینمایی روز بعد ساعت ۹:۰۰ خواهد بود.

برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» نیز در نوروز ۹۸ از شبکه افق پخش می شود؛ این برنامه در سه بخش تولید شده است؛ بخش نخست بررسی آسیب ها و چالش های دوره نوجوانی با حضور یک مهمان به انتخاب نوجوانان شرکت کننده در برنامه، بخش دوم گفت وگوی حاضران در استودیو پیرامون موضوعات مطرح شده در بخش نخست و بخش سوم نیز با حضور یک مهمان نوجوان باز هم به انتخاب حاضران در برنامه.

«اقیانوس آرام» هر روز ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن می رود.

برنامه «روشنا» سلسله مباحث اعتقادی و معرفی استاد حسن رحیم پور ازغدی هم برای پخش از شبکه افق در ایام نوروز، ساعت ۱۲:۰۰ در نظر گرفته شده است.

سری جدید مجموعه مستند «شما که غریبه نیستید» با معرفی چهره های شاخصی همچون علی محمد مودب، دکتر توکلی، قاسم رفیعا، وحید شمسایی، حسن یزدانی، وحید یامین پور، سردار کوثری و محمد پنجعلی از جمله این افراد هستند.

این مستند هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود.


پیشنهاد می کنیم برای از دست ندادن برنامه‌ها حتما اخبار سایت شبکه افق ofoghtv.ir را پیگیری کنید یا در کانال سروش شبکه ofogh_tv عضو شوید یا در تلگرام عضو کانال ofogh_tv شوید . هم چنین در توییتر اکانت Ofogh_tv را دنبال کنید

هم چنین اگر در سفر هستید پخش زنده برنامه ها رو با برنامک اندرویدی تلوبیون telewebion.com پیگیری کنید


در ادامه بخوانید » صحنه‌های جذاب نوروز را با برچسب #افق_ایران و #عیدما منتشر کنید و برای شبکه افق بفرستید و جایزه بگیرید

ویدیو » نوروز همراه با شبکه افق |ساعت پخش بهترین برنامه‌ها از مسابقه فرمانده و خانه‌ما تا روشنا و کدبانو

ویدیو در دیدستان

ویدیو » نوروز 98 هرشب ساعت 21 مستند فیروزه در شبکه افق تماشا کنید و زندگی شاعران را بشناسید

ویدیو در دیدستان

ویدیو » نوروز98 هرشب ساعت 20 مسابقه خانه ما در تبریز ، هیجان انگیزتر از فصل های قبل

ویدیو در دیدستان

ویدیو » فصل پنجم مسابقه فرمانده را اولین بار از شبکه افق تماشا کنید؛ایام نوروز 98 ساعت17

ویدیو در دیدستان


در ادامه بخوانید » برنامه‌های شبکه قرآن سیما در نوروز را دنبال کنید [فهرست و ساعت پخش برنامه‌ها]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات