دسته‌ها
معرفی

یادگیری زبان انگلیسی در شبکه‎‌های اجتماعی کلوب و تبیان


یادگیری زبان انگلیسی این روزها از کارهایی است که هر جوان ایرانی پیگیر آنست و دوست دارد وقتی مقاله ای انگلیسی زبان میخواند به راحتی ان را درک کند و بفهمد به همین خاطر  همیشه دنبال منابع اموزشی هستیم تا هرجایی به یادگیری زبان بپردازیم . خانه , محل کار یا وقتی در شبکه های اجتماعی صفحات دوستانمان را مرور میکنیم.

شبکه های اجتماعی فرصتی برای اساتید و اموزشگاه های زبان فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی درس های اموزشی زبان انگلیسی را برای مردم ارسال کنند . و مردم هم در این بحث های اموزشی شرکت کنند ,سوال بپرسند و جواب بگیرند و به راحتی در طی مدت کوتاهی سطح دانش زبان خارجه خود را تقویت کنند.

امروز در مجله بنیانا چند گروه و کلوب را به شما عزیزان معرفی میکنیم ,برای اینکه وقتی در شبکه های اجتماعی هم هستید بتوانید به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید و از وقت خود استفاده هرچه مفید تری داشته باشید.

 کانون زبان ایران (کلوب یادگیری زبان ) در شبکه اجتماعی کلوب

یادگیری زبان انگلیسی2

در این کلوب هر هفته دو پست اموزش ارسال میگردد و مردم طبق مرامنامه ای که در صفحه اول کلوب قرار دارد در بحث ها شرکت میکنند . همچنین شما میتونید بحث جدید ایجاد کنید و پاسخگوی دیگران باشید

صفحه اموزش زبان انگلیسی در شبکه اجتماعی تبیان

آموزش زبان انگلیسی 12

 در این گروه مطالب و کاریکتورهایی هست که برای فرآیند یادگیری را تسهیل میکند هم چنین با عضویت در گروه خود شما نیز میتوانید مطلب ارسال کنید , همچنین اگر فیلم یا صوت اموزشی دارید به یادداشتتان ضمیمه کنید , که این قابلیت در شبکه کلوب نبود .

گروه خبری اموزشی زبان انگلیسی در شبکه اجتماعی افسران:  ورود به گروه

افسران انگلیسی زبان2

گروه انگلیسی زبان در شبکه افسران با اشتراک اخبار و رویدادهای روزانه به زبان انگلسیس محیطی اموزشی دارد که برخلاف گروه های شبکه های دیگر است ( در گروه های قبلی صرفا محتوا و درس موجود داشت ) 

شما چه صفحه یا گروهی در شبکه های اجتماعی می شناسید ؟ آن را در بخش نظرات به دوستان خود معرفی کنید


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات