به گزارش رسانه بنیانا ؛ ماجرای رخ داده هفته اخیر در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران، به سرعت تمام شبکه های مجازی را درنوردید و پس از این رویداد بود که رسانه های اپوزیسیون، با تمرکز بر آن به دنبال صید ماهی از این آب گل آلود افتادند.
جریان از این قرار بود که یک دانشجوی ترم هفتم زبان فرانسه به نام «الف-د» پس از تذکر حراست دانشگاه نسبت به وضع پوشش نامناسب و ناهنجارش، در اقدامی جنون آمیز و به نشانه اعتراض، عریان شده و در محوطه دانشگاه به پیادهروی در انظار عمومی می پردازد!
این در حالی است که طبق گفته شوهر سابق و اخیراً متارکه کرده این دانشجوی عریان، نامبرده دچار اختلال مشاعر و روانپریشی بوده و در حالت طبیعی دست به این اقدام نزده است. در عین حال، همسر سابق این فرد، عاجزانه از مردم درخواست کرده که با توجه به اینکه وی مادر دو فرزند نیز هست، از بازنشر تصاویر لخت و برهنه او در شبکه های اجتماعی بپرهیزند.
باید در نظر داشت که پس از اغتشاشات ناشی از فتنه زنا کارهای زن، زندگی، آزادی، رخداد چنین مواردی را می توان در حکم بنزین بر آتش زیرخاکستر پروژه صهیونیستی کشف حجاب و برهنگی در کشور دانست که با توجه به تحولات منطقه پس از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق، ایران اسلامی را دچار فروپاشی از درون و آندلسیزاسیون تدریجی کنند.
پس از اجرای دو فاز نخستین این پروژه شوم و گناه آلود در قالب «کمپین آزادی های یواشکی» و «چهارشنبه های سفید» با پیمانکاری مسیح علی نژاد طی دهه 1390، گام سوم در قالب فتنه زنا برداشته شد و اینک نیز چنین اقداماتی را باید در قالب آغاز فاز چهارم از این پروژه تحلیل و تفسیر نمود.
در عین حال، فرقی نمی کند نامت چه باشد. مهم این است که بشود از زنده یا مرده ات برای فشار بر جمهوری اسلامی، پیراهن عثمان ساخت. حال اگر زنده بمانی، آغوش باز غرب و آنتن زنده شبکه های اپوزیسیون پذیرای توست و اگر هم عُمرت به دنیا نباشد، جنازه ات همچون گوساله سامری، پرستیده خواهد شد!
در این میان، ماجرای دانشجوی دانشگاه علوم و تحقیقات فارغ از فضاسازی های مسمومی که درباره انگیزه آن شده است از نظر هر عقل سلیمی با رفتارهای عرفی و منطقی در جامعه ایرانی و بسیاری از کشورهای دیگر سازگار نیست و صرفا ناشی از یک فشار روانی آنی است که به این شکل نمود و بروز پیدا کرده است.
اما آن چه در این میان پیش از رفتار خلاف عرف یک دانشجو مانند بمب در فضای رسانهای ترکید، گستردگی دامنه موجسواری عجیب و کاسبی سیاسی از این حادثه و نحو پرداختن به آن بود که اصل ماجرا را به حاشیه برد. تبدیل رفتار ناشی از اختلال شخصی، به یک کنش اعتراضی – انقلابی و هدایت آن به کانال مبارزه با حجاب اجباری پس از وایرال غیراخلاقی ویدیوی دانشجوی علوم و تحقیقات به سرعت کلید خورد.
- حجم طرحهایی که با فاصله بسیار کوتاه از واقعه دانشگاه آزاد در صفحات متعدد فضای مجازی دست به دست شد نیز حاکی از آمادگی برای ماهیگیری از آب گلآلود و برساختن زن زندگی آزادی دوم است که نشان میدهد صرف نظر از جریحهدار شدن احساسات عمومی همان جریانی که در زمان درگذشت مهسا امینی با موجسواری روی احساسات عمومی در صدد تحقق اهداف براندازانه بود، دوباره مترصد دستاویز قرار دادن یک حادثه جدید است.
در سال ۱۴۰۱ صرفا مرگ ناگهانی یک دختر جوان عاملی برای بازی با احساسات و افکار عمومی شده بود اما موج سواران این بار با سرپوش گذاشتن بر روی یک عمل خلاف عرف آن را تبدیل به اقدام «انقلابی» کردند و به سرعت پوسترهایی با مضامین «زن، زندگی و آزادی» را بروز رسانی کردند و حتی برای شبیهسازی بیشتر آن با سال ۱۴۰۱ هشتگ مهسا امینی را نیز داغ کردند.
ماجرا زمانی قابل تاملتر میشود که علاوه بر رسانههای فارسی زبان بیگانه و سلبریتیهایی که در سال ۱۴۰۱ با توهم به پایان رسیدن جمهوری اسلامی مقابل آن صفآرایی کردند؛ گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل و سازمان عفو بینالملل نیز برخلاف رسالت سازمانهای متبوعش وارد پروژه براندازی شد و در توئیتی نوشت:
«مقامهای ایرانی باید فورا و به طور نامشروط دانشجویی را آزاد کنند. این فاصله باید مانع شکنجه و سایر بدرفتاریها با او شوند و مطمئن شوند که به اعضای خانواده و وکیل دسترسی دارد. ادعاهای ضرب و خشونت جنسی علیه او در جریان بازداشت باید به طور مستقل و بیطرفانه مورد بررسی قرار گیرد.»!
«مای ساتو» در حالی این ادعا را مطرح کرد که میتواند بدون لکهدار کردن جایگاهی که در آن قرار دارد و مشارکت در بازی رسانهای جنگطلبان، آغاز و پایان یک رویداد کاملا غیرسیاسی را از طریق عوامل و امکاناتی که در دست دارد، بررسی کند تا در حد وکیلی که با کاسبی از بحرانهای روانی یک دانشجو در صدد دست و پا کردن نام و نشانی برای خود است، تنزل نکند.
- سوالی که حتی پیش از سوءاستفاده از ماجرای دانشگاه آزاد نیز در میان فعالان حقوق زنان مطرح بود چگونگی تبدیل «برهنگی» به یک کنش آوانگارد «انقلابی» است که پس از پاییز سال ۱۴۰۱ کم و بیش زمینههای آن فراهم شده بود.
زمانی رسانههای بیگانه از ظرفیت زنان و دختران معترض به حجاب برای
زمینگیر کردن حاکمیتی که در پی اجرای احکام شرعی است استفاده میکردند و هنگامی که پس از موجهای اعتراضی که این رسانهها ایجاد میکردند، با فرد خاطی از سوی نهادهای قانونی برخورد میشد، نوبت انداختن توپ به نهادهای حقوق بشری برای ایجاد فشار و تحریم میرسید.
اما رسانههای شیطانی مذکور این بار از برهنه شدن یک دانشجو حرکت انقلابی و اعتراضی ساختهاند و هیچ عقل سلیمی هم پاسخگو نیست که چرا به یکباره آزادی در انتخاب پوشش به عنوان یک حرکت اعتراضی تبدیل به آزادی برای برهنگی شده است.
آیا اگر یک دانشجو در دانشگاههای کشورهای دیگر دست به چنین اقدامی بزند با سرعت بسیار بالایی پوسترهای انقلابی وی با ضریب بسیار بالایی طراحی و منتشر میشود؟ آیا اصلا این رسانهها قراین و شواهدی برای انگیزه سیاسی دانشجوی علوم و تحقیقات دارند؟
حتی سلبریتی هایی که سابقه برهنگی روی استیجهای کشورهای اروپایی را دارند و اکنون بدون هیچ ملاحظه اخلاقی و انسانی در حال انتشار ویدئوی برهنه یک مادر هستند، زمانی که در ایران بودند با توجه به هنجارهای فرهنگی کشورمان دست به چنین رفتاری نمیزدند.
- بنابراین اولا چگونه برهنه شدن را سمبل یک خیزش جدید با سابقه سیاسی میدانند و ثانیا با چه مکانیزم توانایی نیتخوانی را بدست آوردهاند؟
به نقل از ایسکانیوز، به نظر میرسد دلسوزیهای آن سوی آبی برای نوع پوشش بانوان ایرانی، فروکاستن مسائل زنان و دختران جامعه ایرانی به
نحوه پوشش و سرمایهگذاری گسترده برای تغییر آن، صرفا در راستای اهداف سیاسی انجام میشود
و حالا که موضوع از «نحو پوشش» به «عدم پوشش» تغییر کرده باز هم همچنان برای تحقق اهداف سیاسی خود یک اقدام غیرمتعارف را تبدیل به سمبل یک «انقلاب» خودخوانده کردهاند.
در راستای سیر دگردیسی فوق، احتمالا در آینده نزدیک برخورد نهادهای رسمی با هر نوع هنجارشکنی از سوی برخی زنان تبدیل به مصداق سرکوب حقوق آنها خواهد شد.
یادداشت یکی از دانشجویان دانشگاه درباره این حرکت شیطانی و گناه آلودی که در آن دانشگاه انجام شده است را بخوانیم :
و اما روسپی محصل در دانشگاه علوم و تحقیقات ؛
حقیقتا تمایلی نداشتم حتی یک کلمه هم برای این ماده بنویسم. دقیقاً مثل همان رهگذرهایی که حتی لحظهای به منظره تهوعآورش نگاه نمیکنند و نیم کالری هم مصرف نمیکنند تا رویشان را به سمتش برگردانند. جوری بیاهمیت و نادیدنی که انگار که سگی ولگرد است در گوشه خیابان با این تفاوت که بامزه و معصوم نیست.
دلیل نوشتن همین چند خط هم نگرانی عدهای عزیز از تکرار شدن داستان سکته امثال مهسا امینی و سیرک زن زندگی فلان بود.
نمیدانم دقیقاً چه خواهد شد اما راستش را بخواهید چشم من یک نفر که آب نمیخورد جسد پوسیدهی جنبش هرزگی بتواند با دست و پا زدن خودِ خودِ شیطان هم به زندگی برگردد.
این جماعت منزوی و بدکاره، سال ۱۴۰۱ چنان گندی به وسعت ایران زمین بالا آوردند که این سرزمین تا ابد الدهر در مقابل هرچه که این اقلیت آرمان میخواند بیمه شد.
مادرشان هم دیگر به آنها اعتماد ندارد. خودشان هم خودشان را جدی نمیگیرند.
بر فرض که تک تکشان تن لششان را تکان دادند و بر فرض که پول و خون و کوفت و زهرمارشان را تمام و کمال در خدمت تکرار ۱۴۰۱ قرار دادند. جامعه ایران نه هرگز به قبل از ۱۴۰۱ و نه هرگز به ۱۴۰۱ برنمیگردد.
خیالتان راحت. زن زندگی فلان تمام شد.
درحال حاضر کشور نگرانیهای بزرگتر و جدیتری نسبت به تنِ سیاهِ ناموسِ براندازان دارد.
مثلاً جنگ، بمب اتم، قیمت طلا و دلار و وام ازدواج و سربازان ۱۹ ساله شهید.
و من الله توفیق
یادداشت های دکتر احمد قدیری درباره بی حیایی و لخت شدن در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران
یادداشت های دکتر احمد قدیری درباره این موضوع که در کانال شخصی خود در ایتا و تلگرام نوشتند را می خوانیم :
🔴 بوی خون
وقتی فوت مهسا امینی، طرح دشمن در کشف حجاب را تسریع میکند، طبیعی است که برای عملیاتی کردن کشف لباس هم قصد قتل آهو دریایی را داشته باشند.
توییت شلر حقانیفر و بازنشر مسیح علینژاد بوی خون میدهد.
مراقب جان این مأمور یا بیمار بستری شده باشید!
اسرائیل به آشوب دیگری در کشور نیاز دارد.
احمد قدیری (https://t.me/GhadiriNetwork)
۱۴۰۳/۸/۱۷
🔴 لشکر سایبری
امروز برخی گروههای ایتا را که دورهمی افغانهای مقیم ایران و بعضا منتسب به تیپ فاطمیون بود، بررسی کردم.
جولانگاه لشکر سایبری منافقین بود و مملوء از روایتهای ساختگی از زبان اکانتهای جعلی مدعی عضویت در فاطمیون که به شدت با نفرتزایی، برای عصیان مهاجران افغان، زمینهسازی میکنند.
احمد قدیری (https://t.me/GhadiriNetwork)
۱۴۰۳/۸/۱۵
🔴 سویه جدید
کلیشهها از مهمترین عوامل اخلال محاسباتی است؛ از جمله کلیشه «عدم استفاده مجدد از کارت جنبش جنسی در ایران».
غافل از آنکه با از دست رفتن خاکریز حجاب و در آستانه حمله ایران، اکنون سویه جدید و جهش یافته «زن، زندگی، آزادی» با محوریت عریانی، همجنسگرایی و فحشای خیابانی درحال شیوع است.
احمد قدیری (https://t.me/GhadiriNetwork)
۱۴۰۳/۸/۱۴
🔴 اهرم سیاسی
هنجارشکنی جدید حول حجاب، مانور خبری بر لغو یک کنسرت، ادعای ضرب و شتم مهاجران افغان و تجمع اعتراضی جمعی از بازنشستگان با شعار سفارشی و زودهنگام «جنگافروزی کافیه، سفره ما خالیه»، همه و همه طی چند ساعت!
🔴 مأموریت
کسی که اختلال روانی داشته باشد، مطابق آنچه تاکنون مشاهده کردهایم، با نهایت توحش اقدام میکند؛ نه آنکه آرام و با خونسردی عریان بچرخد.
همه چیز این تروریسم فرهنگی به یک مأموریت شبیه است، خصوصا در آستانه حمله ایران و در سرمای پاییزی ارتفاعات حصارک که واحد علوم تحقیقات در آن واقع است.
احمد قدیری (https://t.me/GhadiriNetwork)
🔴 جیش و جنبش
تجربه نشان داده هرگاه درگیری با اسرائیل به اوج میرسد جیش العدل و جنبش فواحش نیز فعال میگردد.
انتحار اخلاقی و بیسابقه در عریان شدن یک تروریست فرهنگی در محیط دانشگاه را بگذارید پای تلاش برای فعال کردن دفعی گسل زنانه و دانشجویی.
موضوع کاملا امنیتی است، نه فرهنگی و نه حتی انتظامی.
احمد قدیری (https://t.me/GhadiriNetwork)
۱۴۰۳/۸/۱۲