دسته‌ها
اخبار

بهترین برنامه های شبکه افق در رمضان المبارک را بشناسید [+لیست کانال های افق در پیام رسان ها]

 مجموعه‌ای از برنامه‌‌های ترکیبی، مستند و زنده ویژه ماه مبارک رمضان برای پخش از شبکه افق در نظر گرفته شده است. در ادامه به تعدادی از این برنامه ها و ساعت پخش آن ها اشاره میکنیم . همراه بنیانا باشید 

«به افق سحر» برنامه‌ای سحرگاهی است که هر روز ساعت ۳:۳۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن هم ساعت ۱۳:۳۰ روز بعد روی آنتن می‌رود؛ در این برنامه ۳۰ دقیقه ای، حجت الاسلام پناهیان به شرح دعای افتتاح می پردازد.

هر روز صبح ساعت ۷:۳۰ صبح نیز برنامه‌ای با عنوان سخنرانی مذهبی (سخنرانی شب قبل مسجد ارک تهران» از شبکه افق پخش خواهد شد.

پخش مستقیم ترتیل‌خوانی قرآن کریم از حرم رضوی هر روز ساعت ۱۸، دیگر برنامه ماه رمضان شبکه افق خواهد بود. ثواب قرائت قرآن طبق روال همه ساله به شهدای گرانقدر مدافع حرم و شهدای ترور اهدا می شود.

از دیگر برنامه‌های ویژه ماه رمضان، می‌توان به برنامه گفت‌وگو محور «نیمه پنهان ماه» اشاره کرد که سری جدید آن با تهیه‌کنندگی امیر بنان و کارگردانی یاسر انتظامی و با اجرای زینب ابوطالبی روی آنتن می‌رود؛ در این برنامه مانند سری‌های گذشته شاهد گفت‌وگو با همسران شهدا خواهیم بود.

«نیمه پنهان ماه» هر روز ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

همچنین قرار است هر شب پیش از افطار برنامه ای با موضوع شرح دعای ابوحمزه ثمالی توسط حجت‌الاسلام آقاتهرانی روی آنتن برود.

پخش مستند مسابقه «دستم را بگیر» هم با شروع ماه مبارک رمضان از شبکه افق آغاز می‌شود؛ سعید ابوطالب تهیه‌کننده و کارگردان این مسابقه است که روزهای زوج ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «ماه نشان» هم در ایام ماه مبارک رمضان امسال، سه‌شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۲ به صورت زنده روی آنتن می‌رود؛ پیام ابراهیم‌پور تهیه‌کنندگی و حسن سلطانی اجرای این برنامه را بر عهده دارند و گفت‌وگو با تولیدکنندگان کالای ایرانی که در حوزه خدمات اجتماعی فعال هستند موضوع این برنامه است.

پخش برنامه تلویزیونی «جهان آرا» نیز با شروع ماه رمضان آغاز خواهد شد؛ این برنامه شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۲ به صورت زنده پخش می شود.

سری جدید مجموعه مستند «شما که غریبه نیستید» هم طی ماه مبارک رمضان روزهای زوج ساعت ۲۳ پخش می‌شود، روزهای فرد نیز در همین ساعت، مجموعه مستند «سفیران هدایت» درباره سفرهای تبلیغی طلاب جوان به کارگردانی سید محمدرضا هاشمی روی آنتن خواهد رفت.

بازپخش سریال تلویزیونی «سرّ دلبران» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج نیز هر شب ساعت ۲۳:۳۰ پخش می‌شود. روایتی اجتماعی درباره مسجد و نقشِ محوری آن را در این سریال می بینید . تماشا آن را به شما پیشنهاد میکنیم 

دیگر برنامه ویژه ماه مبارک رمضان شبکه افق سیما، سلسله مباحث حسن رحیم پور ازغدی است که در قالب برنامه «روشنا» هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن می‌رود. 

***

شما می توانید برای دانلود برنامه های مختلف روزهای گذشته و برنامه هایی که ممکن است پخش زنده آن ها را از دست دهید از طریق کانال های شبکه افق در پیام رسان ها اقدام کنید .

کانال افق در سروش : @ofogh_tv کانال افق در آی گپ : @ofogh_tv

کانال در پیام رسان گپ: @ofogh_tv کانال در بیسفون پلاس : @ofogh_tv 

کانال افق در پیام رسان بله : @ofogh_tv

تماشا فیلم ها در سایت نماشا : @ofogh.tv 

 

ویدیو : سری جدید برنامه جهان آرا بزودی از شبکه افق 

دریافت(3مگابایت)

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات