دسته‌ها
دانلود

برنامه اندرویدی شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو تهران

برنامه اندرویدی شهدای آتش نشان
برنامه اندرویدی شهدای آتش نشان

به گزارش بنیانا ؛ اپلیکیشن شهدای آتش نشان به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشانان شهر تهران در حادثه ساختمان پلاسکو توسط قرارگاه فضای مجازی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ رونمایی شد.

 

برنامه اندرویدی شهدای آتش نشان  به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشانان شهر تهران در حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو توسط قرارگاه فضای مجازی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ رونمایی شد.

 

این اپلیکیشن که برای سیستم عامل آندروید طراحی شده دارای 4 بخش “شهدای آتش نشان”، “درآینه روایت”، “نکات ایمین” و “حادثه پلاسکو” است که در بخش اول آن به معرفی شهدای آتش نشان دفاع مقدس و همچنین ساختمان پلاسکو پرداخته می شود. در بخش “در آینه روایت” روایاتی در ارتباط با فداکاری و ایثار و در بخش “نکات ایمنی” در ارتباط با اقدامات ایمنی در حین وقوع آتش سوزی مطرح شده است.

 

بخش دیگر اپلیکیشن شهدای آتش نشان با عنوان “حادثه پلاسکو” است که در آن به شرح ماجرا به همراه تصاویر، پیام رهبر معظم انقلاب در ارتباط با آتش سوزی پلاسکو، نمونه کارهای گرافیکی، شعر و نثر و مداحی و نماهنگ حادثه ساختمان پلاسکو پرداخته شده است.

 

علاقه مندان می توانید برای دانلود اپلیکیشن “شهدای آتش نشان” و نصب آن در تلفن همراه خود اینجا (حجم 2 مگابایت) کلیک کنید.

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات