دسته‌ها
دانلود

دانلود انیمیشن شاهزاده روم [کیفیت عالی]

دانلود انیمیشن شاهزاده روم
دانلود انیمیشن شاهزاده روم

فیلم انیمیشن با محتوا و ارزشی شاهزاده روم، اثری دینی برای تمام قشرهای جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان است و به‌رغم برخی کاستی‌های فنی و ابزاری از آثار مشابه داخلی جایگاه بالاتری دارد. انیمیشن شاهزاده روم با صحنه تعقیب و گریز پروانه و خفاش و ضرباهنگی تأثیرگذار، شروعی خوب دارد و تماشاگر را مهیای تماشای اثر می‌کند و از آن پس با افت و خیزهای داستانی انیمیشن شاهزاده روم همراه می‌شود.

هادی محمدیان از انیمیشن‌سازان فعال کشور است و از ویژگی‌های او و کارهایش توجه متعهدانه به محتوای انسانی و اخلاقی و بهره‌گیری از موضوع‌های ملی و دینی و همچنین غافل نبودن از فرم و پرداخت و استفاده از تکنیک‌های مناسب با روایت قصه است.

انیمیشن شاهزاده روم که محصول تلاش او یارانش و بضاعت سینمای ایران در این عرصه است شرح حال گوشه‌ای از زندگی حضرت نرجس(س) مادر گرامی امام زمان(عج) در روم و ورود ایشان به منزل امام حسن عسکری(ع) است. در انیمیشن شاهزاده روم کارگردان اوضاع اجتماعی و سیاسی روم و اتفاقات مرتبط با ولادت امام زمان(عج) را هم به خوبی تصویر کشیده است که از امتیازهای اثر محسوب می‌شود.

همکاری مهدی پاکدل به عنوان مدیر تولید، حسن ایوبی تدوینگر، آریا عظیمی‌نژاد آهنگساز و ناصر طهماسب در مقام مدیر دوبلاژ بر کیفیت و جذابیت کار افزوده است. انیمیشن شاهزاده روم برای کودکان و نوجوانان تولید شده ولی داستان خوب و جذاب آن قشرهای دیگری از مخاطب را هم جذب می‌کند. انتخاب و تلفیق رنگ‌ها، تصویرسازی‌های مناسب، پردازش نسبی شخصیت‌ها، فضاسازی‌های متنوع و طراحی‌های صحنه که متناسب با قصه است و چهره‌پردازی خوب و کادربندی‌ها و قاب سازی‌های سینمایی از نقاط قوت انیمیشن شاهزاده روم است.

ساخت این اثر ارزشمند دینی به دلیل مضمون و محتوای خوب و تلاش برای استفاده بهینه از امکانات و ابزارهای انیمیشن‌سازی کشور حرکتی قابل توجه و مطلوب است تجهیز و کامل‌سازی امکانات انیمیشن‌سازی به ابزارهای مدرن و پیشرفته هنرمندان فعال و خوش‌ذوق و متعهدی چون محمدیان را قادر خواهد ساخت تا آثاری بی‌نقص و تأثیرگذار و ماندگار را از خود به جای بگذارند، امید که مسئولان فرهنگی و هنری کشور در این زمینه پیشگام و متعهد باشند.

« انیمیشن شاهزاده روم » قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله یشوعا از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد. این انیمیشن سینمایی به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری در گروه «هنرپویا» تولید شده است.

یکی دیگر از ویژگی های «شاهزاده روم»، انیمیشن بودن کار است و قطعا برای کودکان و نوجوان جذاب خواهد بود و می توان گفت محتوای سالمی برای گذران وقت خانواده ها به همراه فرزندانشان در خانه است.

تیزر انیمیشن شاهزاده روم

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]

جوائز فیلم انیمیشن شاهزاده روم 

  1. اعطای لوح تقدير ويژه سی و سومین جشنواره فجر به تهيه‌کننده و کارگردان اثر «شاهزاده روم»
  1. تقدير ويژه نهمین دوره‌ی جشنواره رويش از « انیمیشن شاهزاده روم »
  1. تقدير ويژه چهارمين دوره‌ی جایزه سینمایی گفتمان انقلاب اسلامی از «شاهزاده روم»
  1. تقدير ويژه وزير فرهنگ لبنان از تهيه‌کننده «شاهزاده روم»

[/box]

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]

دانلود انیمیشن شاهزاده روم دوبله فارسی و حجم کم Princess of Rome 2015 1080p

دانلود با کیفیت 1080p با حجم 1.83 گیگابایت 

پارت 01 از UploadBoy | لینک کمکی از TrainBit بخش اول

پارت 02 از UploadBoy | لینک کمکی از TrainBit بخش دوم

دانلود با کیفیت 720p HQ با حجم 972 مگابایت

لینک اول | لینک دوم 

دانلود با کیفیت 720p LQ با حجم 550 مگابایت

لینک اول | لینک دوم 

دانلود با کیفیت 480p با حجم 275 مگابایت 

لینک اول | لینک دوم 

[/box] 

[box type=”warning” align=”” class=”” width=””]

برای حمایت از سازندگان این برنامه نسخه اصلی آن را از سایت سینما مارکت خریداری نمایید

[/box] 

.

.

توصیه «خط حزب الله» برای تماشای انیمیشن «شاهزاده روم»/ رهبر انقلاب این پویا‌نمایی را مشاهده کرده‌اند 

هفته‌نامه خبری – تحلیلی «خط حزب‎الله» که تحت نظر پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) فعالیت می‌کند، در شماره جدید خود، تماشای انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» در سینماها را به خانواده‌ها پیشنهاد داد.

 

متن گزارش هفته‌نامه «خط حزب‌الله» از اکران « شاهزاده روم » که در قسمت «پیشنهاد دیدنی» شماره هشتم آن منتشر شده است را در ادامه می‌خوانید.

 

«شماره هشتم این  پویانمایی «شاهزاده روم» محصول سال 1393 است که با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و لبنان توسط متخصصان و کارشناسان بومی ایرانی تولید گردیده است و از 13 آبان در سینماهای کشور به اکران عمومی در آمده است. «شاهزاده روم» با مخاطب قرار دادن کودکان و نوجوانان، بخشی از زندگی بانو ملیکا (حضرت نرجس خاتون(س)) نوه قیصر روم و شرح چگونگی وصال ایشان با امام حسن عسگری(ع) را روایت می‌کند.

 

این پویانمایی علاوه بر محتوای غنی و ارزشمند، از حیث گرافیک و جلوه‌های بصری نیز از کیفیت بالایی برخوردار است که این نکته «شاهزاده روم» را به عنوان رقیبی قدرتمند در مقابل پویانمایی‌های غربی خوش رنگ و لعاب اما بی محتوا مطرح می‌کند. اگر به دنبال یک محصول فرهنگی سالم و جذاب برای فرزندان خود هستید، لذت تماشای خانوادگی شاهزاده روم را از دست ندهید.»

 

مقام معظم رهبری پس از سی و سومین جشنواره فیلم فجر، انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را مشاهده کرده اند.

.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات