دسته‌ها
دانلود فیلم

دانلود مستند خیال پرست درباره مافیای جنسی در ایران

دانلود رایگان مستند خیال پرست درباره مافیای جنسی در ایران
دانلود رایگان مستند خیال پرست درباره مافیای جنسی در ایران

امروز دیگر کسی نمی‌تواند منکر رشد قابل‌توجه آثار فیلمسازان، مستندسازان و انیمیشن‌سازان انقلابی و دغدغه‌مند کشور شود. افرادی که به خاطر سن و سال‌شان هنوز در ابتدای راه هستند، اما با این وجود، همگان را به آینده سینما و مستند کشور امیدوار کرده‌اند. همین کیفیت رو به رشد آثار این نسل جدید فیلم و مستند و انیمیشن‌سازی، ما را بر آن داشت تا با کارگردان یکی از این آثار، گفت و گویی را ترتیب دهیم.

موضوع مستند خیال پرست مسئله حجاب در جامعه کنونی ایران بوده و محمد هادی نعمتی نیز نویسنده و کارگردان این مستند جنجال‌برانگیز و ارزشی است که قبلاً هم مخاطبان او را با مستند «آرامش شام» شناخته‌اند.  محمد هادی نعمتی، نویسنده و کارگردان مستند خیال‌پرست در گفت و گو با «جوان» در رابطه با چند و چون این مستند و آغاز کار آن گفت: ما تحقیقات مربوط به این مستند و همچنین استارت ساخت و اکران آن را از ابتدای سال 93 شروع کردیم.

تقریباً بهمن ماه سال 93 بود که فیلمبرداری این مستند آغاز شد و کار این پروژه در مهر ماه سال 94 به اتمام رسید. پس از آن هم تا به امروز در بحث مشاوره، اظهار نظر، تبادل نظر، بحث و گفت و گو، ارزیابی، تجزیه و تحلیل، امتیازدهی و… وارد شده و اقدامات لازم را انجام داده‌ایم. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نیز در شرف انجام بحث‌های دانشگاهی و مشکلات مربوط به آن است. به این خاطر که مطالب به شدت گسترده و وسیع هستند، قصد داریم بعد از اتمام اکران دانشگاهی مستند، یک برنامه تلویزیونی اینترنتی را آغاز کنیم. 

نویسنده و کارگردان مستند خیال‌پرست با اشاره به اینکه پس از امتحانات دانشگاهی این مستند اکران اینترنتی خواهد شد، تصریح کرد: این مستند دو راهکار دارد. یکی کنترل کردن آتش جنسی جامعه بوده و دیگری نیز راه اندازی یک پلیس تخصصی در بحث ابتذال است. حرف و هدف این مستند نیز پاک کردن ابتذال جنسی از دامان جامعه است. 

محمد هادی نعمتی، نویسنده و کارگردان مستند خیال‌پرست در پایان یادآور شد: محتوا و چارچوب کلی خیال‌پرست نیز بر اساس پنج محور است؛ محورهایی براساس ناهنجاری‌های جنسی جامعه، سودجویان این ناهنجاری‌های جنسی یا همان مافیای جنسی در جامعه کنونی، سهل انگاری علما و بی خیالی مسئولان، بی‌توجهی به بیانات مقام معظم رهبری، مدظله العالی و محور یا بخش آخر نیز مربوط به بحث ازدواج موقت است.

ویدیو : مستند خیال پرست درباره مافیای جنسی در ایران

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]

دانلود مستند خیال پرست درباره مافیای جنسی در ایران 

کیفیت عالی (1.06 گیگابایت)  | سرویس دهنده ایران 

کیفیت متوسط (275مگابایت)  | سرویس دهنده ایران | سرویس دهنده اروپا 

کیفیت پایین(272مگابایت)  | سرویس دهنده ایران  

[/box]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات