دسته‌ها
اخبار

اعلام نظر سازمان بازرسی درباره تخریب میلیاردی شهاب مرادی

2192134

بازرس سازمان بازرسی کل کشور: واگذاری یا هدیه آپارتمان میلیاردی در تهران به آقای شهاب مرادی صحت ندارد.

به گزارش بنیانا به نقل از مهرنیوز ، پیرو انتشار برخی اخبار مبنی بر واگذاری املاک به مدیران شهرداری تهران، با توجه به حجم واکنش ها در فضای مجازی نسبت به حجت الاسلام شهاب مرادی ، و تشدید انتشار آن اخبار با ارقام مختلف خبرنگار مهر در تماسی با مسوول این پرونده در سازمان بازرسی کل کشور پیگیر این موضوع شد.

 

در این خصوص خبرنگار مهر با طرح این سئوال از نادر خاقانی بازرس سازمان بازرسی کل کشور با این موضوع که «برخی از کانال های خبری با ادعای استناد خبرشان به سازمان بازرسی کل کشور مدعی هستند شهاب مرادی زمین یا خانه ای را به ارزش ٤میلیارد تومان از شهرداری تهران دریافت کرده است برخی هم از واژه هدیه یا هبه استفاده کرده اند. باتوجه به جایگاه اجتماعی این روحانی آیا این اتهام را تایید می کنید؟»، پیگیر موضوع شد.

 

نادر خاقانی در این خصوص گفت: “موضوع واگذاری یک دستگاه آپارتمان در تهران به مبلغ چهار میلیارد تومان و یا به صورت هدیه به آقای شهاب مرادی صحت ندارد.”

 

منبع : مهرنیوز

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات