دسته‌ها
اخبار

فهرست جلسات آموزش قرآن ایران اسلامی + تفکیک استان‌ها

فهرست جلسات آموزش قرآن ایران اسلامی
فهرست جلسات آموزش قرآن ایران اسلامی

به گزارش بنیانا  ؛مدتی است جمع کثیری از مخاطبان رادیو قرآن در تماس‌های خود از نبود بانک مشخصی برای اعلام زمان و محل برگزاری جلسات قرآنی در استان‌های مختلف کشور اطلاع می‌دادند و به همین نسبت درخواست‌های فراوانی برای اعلام فهرست جلسات آموزش قرآن ایران اسلامی مطرح شده بود.

شبکه رادیویی قرآن پیشتر و در ماه مبارک رمضان، بنابر همین درخواست‌های فراوان مردمی و اعلام نیاز وارد شده برای معرفی جلسات قرآنی که با حضور استادان قرآن کریم تشکیل می‌شوند، فهرست اولیه این جلسات در سراسر کشور را منتشر کرده بود.

در ادامه این روند و شکل‌گیری یک بانک اولیه از اطلاعات جلسات قرآنی، رادیو قرآن در اقدام دوم ضمن تماس با جمعی از اساتید قرآن کریم در استان‌های کشور، نسبت به تشکیل جلسه قرآن آنان در شهرهای مختلف کسب اطلاع کرده و مجموعه این اطلاعات را به همراه بیان نام استاد، محل برگزاری، ساعت و روز تشکیل و موضوع جلسه در قالب یک فهرست به تفکیک استان تهیه و تنظیم کرده است.

از این‌رو فهرست حاضر برای بهره‌برداری عموم مردم به ویژه خانواده‌ها، از سوی رادیو قرآن جهت حضور و بهره‌مندی از فضای جلسات آموزش قرآن به مردم قرآن دوست سراسر کشور هدیه می‌شود.

 

فهرست جلسات آموزش قرآن ایران اسلامی + تفکیک استان‌ها

برای دانلود روی لینک زیر کیک کنید

دانلود فایل xls.

حجم:500کیلوبایت

فایل بالا یک فایل در فرمت اکسل است و با برنامه exel مایکروسافت نمایش داده می شود 

هم وطنانی که این برنامه را در رایانه خود نصب ندارند یا نمی توانند آن را باز کنند برای دریافت لیست مراکز اسم شهر یا استان خود را در نظرات همین مطلب بنویسید تا همکاران ما لیست مراکز شهر شما را برایتان ارسال کنند 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات