دسته‌ها
فیلم

مصاحبه دکتر حسن عباسی بعد از ماجرای بازداشت با برنامه آرمانگرام +ویدیو

photo_2مصاحبه دکتر حسن عباسی بعد از ماجرای بازداشت با برنامه آرمانگرام
مصاحبه دکتر حسن عباسی بعد از ماجرای بازداشت با برنامه آرمانگرام

برنامه «آرمانگرام»؛ مجموعه برنامه‌ای گفتگو محور است که سوژه‌های آن از میان چهره‌های نخبه و موفق انقلابی و آرمان‌گرا انتخاب‌شده‌اند.

 

?در این برنامه که قرار است به‌صورت هفتگی در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی منتشر شود، به وجه دیگری از زندگی فردی و کاری چهره‌های شاخص جبهه انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی – هنری و اجتماعی پرداخته خواهد شد و شخصیت‌هایی که عمدتاً در موقعیت‌هایی ثابت و تکراری دیده‌شده‌اند، در این برنامه در یک فضای صریح و صمیمی در یک گفتگو شرکت خواهند کرد و از زندگی خصوصی و تجربیات خود خواهند گفت.

 

?در همین راستا استاد حسن عباسی در اولین قسمت آرمانگرام که سه‌شنبه ۲ شهریور ۹۵ منتشر شد، روبروی مجریان این برنامه حاضرشده و به سؤالات آن‌ها پاسخ داده است.

?آرمانگرام به تهیه‌کنندگی تلویزیون اینترنتی آرمان، هر هفته سه‌شنبه‌ها در فضای منتشر خواهد شد:

 

مصاحبه دکتر حسن عباسی بعد از ماجرای بازداشت با برنامه آرمانگرام
مصاحبه دکتر حسن عباسی بعد از ماجرای بازداشت با برنامه آرمانگرام

 

پرده اول: حسن عباسی حدود ۱۵ ماه پیش در یک سخنرانی ادعایی از رسانه‌های صهیونیستی مطرح کرد مبنی بر اینکه حسن روحانی در شهریور ۶۵ با آمیرام نیر اسرائیلی در هتل پاریزین پاریس مذاکره محرمانه داشته و در آن مذاکره حرف‌هایی علیه امام زده. عباسی از رئیس جمهور خواست که این ادعای صهیونیست‌ها رو رسماً تکذیب کند

 

2⃣ پرده دوم: دولت نه‌تنها تکذیب نکرد بلکه از حسن عباسی به خاطر طرح این موضوع شکایت کرد. در طی این ۱۵ ماه سه بار دادگاه تشکیل شد و هر سه بار برای متهم (عباسی) منع تعقیب صادر شد (یعنی شکایت اصلاً وارد نیست)

 

3⃣ پرده سوم: ظهر یکشنبه ۳ مرداد ۹۵ آخرین جلسه دادگاه عباسی و ختم این پرونده بود. رفع اتهام از عباسی به معنی این بود که او توانسته با مدارک خودش ادعایش رو توی دادگاه ثابت کنه.

طبیعتاً خیلی‌ها منتظر نتیجهٔ این دادگاه و مشخص شدن سرنوشت این نقطهٔ مبهم تاریخ بودن. و شاید خیلی‌ها منتظر بودن عباسی بعدازاین دادگاه محکم‌تر و با تلاش بیشتری به پیگیری این موضوع بپردازد

چند ساعت بعد از پایان دادگاه در حوالی ساعت ۳ ونیم بعدازظهر کلیپی یک‌دقیقه‌ای از یک سخنرانی از عباسی مربوط به ۶ سال پیش، ابتدا در یک کانال تلگرامی سلطنت‌طلب و سپس به‌صورت گسترده در کانال‌ها و رسانه‌های حامی دولت و اصلاح‌طلب منتشر و بازنشر می‌شود و جو عجیب‌وغریبی حول آن شکل می‌گیرد تا جایی که کار به بازداشت ۳ روزهٔ عباسی منجر می‌شود…

 

4⃣پرده چهارم: چند روز بعد از آزادی دکتر حسن عباسی و فروکش کردن فضای رسانه‌ای، ما به سراغ ایشان رفتیم تادر مصاحبه دکتر حسن عباسی , پیچ‌وخم این اتفاقات را از ایشان بشنویم.

 

✅ مصاحبه دکتر حسن عباسی را در اولین قسمت از مجموعه برنامه آرمانگرام، در ادامه مطلب دانلود کنید .همراه بنیانا باشید

.

.

ویدیو : ارتباط شکایت رئیس جمهور از حسن عباسی با ماجرای بازداشت اخیر

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]

تماشا در روشنگری | بخش اول  | بخش دوم 

دانلود کیفیت عالی (321 مگابایت) |دانلود از سرور ایران |دانلود سرور آلمان

کیفیت متوسط(232مگابایت) |دانلود از سرور ایران |دانلود سرور آلمان

[/box]

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات